לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגעים בחמוץ-מתוק


ניסיון הוא אחד הדברים היחידים שאי אפשר לקבל בעד כלום.

כינוי:  טופי תות

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

בילבול.


כשרק חשבתי שהכל מתחיל להיות בסדר, הולך ומשתפר אמרתי, הדברים התחילו להתפקשש.

אז נכון, כבר שבוע שאני ממש נהנית בערב ביציאות עם חברים.. ונכון שאני על סף תקופה יפה אך עמוסה בחיים שלי.. ונכון שדברים מתחילים "ללכת" כמו שצריך.

ועדיין אני מרגישה שחסר דיי הרבה כדי שהכל יהיה בסדר.

השבוע הזה הולך להיות אחד העמוסים והמתישים, בדיוק כמו שהיו השבועיים האחרונים.

פתאום אני רואה מורות ועושה עבודות בכזאתי תדירות שלא עשיתי כל השנה. וזה פשוט לא נגמר! שלושה ימים אני פאקינג יושבת על הביוטופ המסריח הזה וזה לא נגמר!

בנוסף, יש לי את העבודת גמר במדעי החברה, שגם היא דיי תקועה. אבל האמתי שאנלא דואגת יותר מידי לגביה. אני סומכת על עצמי (הגיע הזמן, לא?)

אז ככה:

היום מוקדם בבוקר גיליתי שיש לי מתכונת בביולוגיה ואחריה הנחיה עם המורה לביוטופ.

הערב אני יושבת לסיים פיקס את הביוטופ ולגעת בעבודת גמר.

מחר אני הולכת לקחת את המגן בביולוגיה ומסיימת פיקס את העבודת גמר.

יום שלישי ב8 בבוקר אני בהנחייה אישית עם המורה למדעי החברה ואחר כך יש לי בגרות של 3 שעות בביולוגיה.

בערב יש קפה רמות שחברים מופיעים שם אז צריך ויהיה נחמד אם אלך. אבל גם צריך לכרוך את הביוטופ להגשה!

ביום רביעי יושבים כאסח על העבודת גמר ומסיימים אותה פיקס+ כורכים יפה.

ביום חמישי בבוקר הולכים לבצפר להגיש את העבודת גמר וכנראה שיעור סוציולוגיה.

בערב אנחנו עושים שירים מהמסיבת סיום בטקס חלוקת תעודות מצטיינים.

מה גם שתכננתי ביום חמישי לנסוע לרמת גן להסבר על איזו עבודה וככה על הדרך לפגוש את מיכל שלא ראיתי המוןןן זמן. (מה שכנראה לא יקרה הפעם)

ביום שישי+שבת אני צריכה ללמוד למתכונת בסוציולוגיה שתתקיים יום ראשון בבוקר.

 

אם יש לי עוד משהו לעשות בבקשה תגידו לי, שאני אדע. כי באמת שחסר לי איך למלא את היום ><


בא לי להרגיש מאוהבת.לקום בבוקר עם חיוך ולישון עם אחד יותר גדול אפילו.

להסתובב על היום בציפייה לדבר, לראות ולהיות איתו, כמה שיותר.

כזה שאני אגיש אליו "לא יכולה בלעדייך". שיגיד לי שזה הדדי ויתכוון לזה, כמובן.

 

עד פה.

טופי תות שבוז

נכתב על ידי טופי תות , 7/6/2009 12:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזה השטויות האלה בלוג


המון זמן לא כתבתי פה. לא יודעת למה, סתם כי לא היה לי על מה או חשק או טעם לכתוב- כנראה.

האמתי שלא השתנה יותר מידי מהעידכון האחרון שלי (שאני אפילו לא זוכרת על מה הוא היה)..

 

מאז ומתמיד עייפה אותי השגרה. אני רוצה דברים חדשים, אנשים חדשים. להרגיש את ההתעלות של להיות מאושרת אחרי שלא הייתי כזאתי מזמן. אבל פשוט לא רע לי. לא טוב אבל גם לא רע.

למה שיהיה רע?

המקצועות שלי הצטמצמו לחצי, יש לי יותר זמן לצאת ובעיקר לישון.

ואיכשהו אני ממש עייפה כל יום מחדש. העבודת גמר והביוטופ גומרים עלי. כל יום שעות על גבי שעות של עבודה וזה פשוט לא נגמר!

 

והצבא?

דחו לי את הגיוס בחודש, כאילו פברואר זה לא מספיק מאוחר.

מה אני בכלל עושה שם.. פשוט מלחיץ. השינוי הקיצוני הזה שעומד להתרחש- עוזבים בצפר ומפה לצבא הדרך רצופה בעבודה וחיזוק הכושר הגופני הרעוע שלי.

 

עריכה: להאמין שעברה שנה מאז הייתי ילדה מפוחדת בלשכת גיוס? :O

מאז הייתי בעוד שני מיונים וקיבלתי עוד שניים שאליהם לא הלכתי.

למעשה היום יש לי מיונים! פאק שכחתי מזה.. כדאי שאני אלך למצוא את הזימון 

 

יהיה פסדר נכון?

נכתב על ידי טופי תות , 3/6/2009 08:34  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טופי תות ב-4/6/2009 20:51
 





14,545
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטופי תות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טופי תות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)