לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגעים בחמוץ-מתוק


ניסיון הוא אחד הדברים היחידים שאי אפשר לקבל בעד כלום.

כינוי:  טופי תות

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

=\


יודעים מה יותר עצוב מלאבד את הטעם לצאת מהמיטה בבוקר? לא למצוא אותו בכלל...

בחיי שאנלא יודעת למה אני מתאמצת להזיז את השמיכה ולהוריד את הרגליים מהמיטה, כדי לחזור לשם אחרי שעה?

אני פשוט מרגישה בודדה. אז יכול להיות שאני אובייקטיבית לא, כי אני בטוחה שלמישהו אי שם, מסיבה כלשהי, כן אכפת אם אני עצובה או שבוזה אבל סובייקטיבית אני לבד.

חברים שלי אי שם עסוקים בעצמם ויודעים להתקרב רק כדי לבקר אותי או להאשים אותי בזה שהם התרחקו ממני.

ההורים שלי יותר מידי עסוקים במצב הכלכלי ואבא כל השבוע לא מרגיש טוב.

אני צריכה לחזור לקחת כדורי ברזל  שאני שונאת כלכך, השם יודע למה הוא תמיד יורד כל כך נמוך..

ואהבה? טחח. דפדפו.

 

בא לי פשוט לשבת ולבכות.

למה זה קשה למצוא את האדם שיהיה שם כדי ללטף לי את הראש ולנגב את הדמעות?

 

בעעעעע

נכתב על ידי טופי תות , 9/7/2009 15:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,545
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטופי תות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טופי תות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)