לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Super Yulka

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

נמממ...נמממ...


                        sooooo

                                           אתם באים לפה הרבה?!...                                                             

                              חחח...משעמם לי רצח...אין מה לעשות!!

                       אני הכשיו מרוב שיעמום אוכלת מילקי ורואה בוגימן....

                                        מילקי במקום הפופקורן....>>

                           יאללה קיצר תנו לאכול מילקי וסרטים בשקט...=)(=

                                                חחחחחח....

                                       נממממ...באה לכם תמונות?!

                                                     כן?!  

                                         שיבוא כמה שבאה לכם...

                                             מועחעחעחעחעP;

                                   סתם..הנה אני והיפה שלי בים!!...



                                   טוב יאללה...good nigth swetty....

                                           [זה מופנה לאורן חח...]

                                               ^_^   ^_^   ^_^

                                                3>?!

נכתב על ידי Super Yulka , 30/5/2007 22:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משעמם לי...^^


                                       משעמם לי רצח....

                    ואני עוד מעט הולכת לאורן>>מסכן שבר רגל...

                                 {אצבה..איך שלא רושמים}

                             תמונות ישנות.......................



               








נכתב על ידי Super Yulka , 26/5/2007 18:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נימאס לי...=\\


                     נימאס  לי מהכול...!!!

                           זה פשוט מעצבן!!>>

                               הכול מעצבן!...

                                  אופפפפ....

אני רוצה ליהתקע בבית ולא לצאת בחיים כדי לא לראות אף אחד!!

                 וכדי שאף אחד לא יעשה לי סצנות...

                       ויגיד שאני לא צודקת =\\

                        בעעעעע על כולם!!>>>

                               מגעילים!!....

                         תמונות מכוערות!>>           

 

                                                    

                                             

                                    

                             

          בעעע....3>?!

נכתב על ידי Super Yulka , 22/5/2007 08:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,113
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuper Yulka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Super Yulka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)