לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

C'mon, Let The Rain Fall Down


You SO Good To me , Baby

Avatarכינוי:  Miss ~ Rain. ™

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

סווגרת .. ?


נממ אנלא יודעת למה ..

אולי כי אין לי זמן בגרוש ..

מצטערת אבל הביצפר לוקח את כל כולי ורק בסופי שבוע ישלי אפשרות לעדכן ..

אני באמת רוצה להצליח בלימודים ככה שלמרות הצער והכאב ..

אני סוגרת .

את החוויות שלי אני באמת רוצה לזכור ..

לכן אני קניתי יומן אמיתי , לא וירטואלי ,

אני כותבת בו את כל הרגשות שלי ,

החלומות , האהבות ..

הפריקות ..

ממליצה לכם גם ..

זה חוסך זמן כי גם אם אני אצל סבתא שלי אני יכולה לכתוב ..

ולא לחכות שיהיה מממחשב ..

וגם אני לאאפחד שמישו מהשכבה יכנס ויראה ..

כי אפחד לא יכול לגעת לי ביומן ..

זייהו .. החלטתי ...

יכול להיות שמדי פעם אני אקפוץ לביקור ..

פודינג חלבה שלי -אני מתה עלייך .

אני ממש רוצה לשמור על קשר איתך ..

לילדות שאני באמת אוהבת אני אמשיך להגיב ..

אל תעלבו פשוט יש כאלה שהתחברתי איתם יותר ..

בקיצור ,

תוסיפו אותי לאימייל :

[email protected]

ותשלחו לי מה שבא לכם ..

מצגות  ,טקסטים . הכל ! (:

ותכתבו גם מאיזה בלוג אתם כדי שאני אזהה [;

 

יש מצב שאני אחזור .

33> , מצטערת .

(שמתם לב איזו חפירה דפקתי פה ? )

 

אווהבת . צרו קשר כמו שרשמתי באימייל שלי ,

זה חשוב לי ! =)

 

נכתב על ידי Miss ~ Rain. ™ , 21/12/2007 15:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של (פודינג©) ב-30/12/2007 20:54
 



נאציזם בואנס? | מה עשיתי השבוע | חתימה | טבעת חדשה ~ D: ועוד כמה ^^


אולה צ'יקוס D =

 חנוכה עוד מעט נגמר וחוזרים ללימודים המלאים S:
לא  נורא אני רק מקווה שנסתדר עם הלחץ ..
 בהצלחה לכולנו ! (:
אני פשוט חייבת לרשום מה עשיתי השבוע .. P:

 אתמול הלכתי לסבתא , בערב . אכלנו ספינז ,
היה טעים ומשמין  .
(ספינז זה מאכל של הטריפוליטאים , זה כמו סופגניה -
רק בעצם שכלול של הסופגניה . [; )


  אחרי סבתא הלכתי לישון אצל ליאת .
עזרתי לה עם האחיין החמודי שלי ..
והיום הלכנו עם משה לנחלת בניימין ..
טרפנו שם באגט עם עוף , היה מעוולה XDD

  ביום ראשון , לפני יומיים הייתי במפגש ישרא עם מור !
היה מעולה , ראינו מלא ... אנשים שאפשר לקרוא להם 'יצורים' ,
אבל כעיקרון היה מצחיק בטירוף .
אחרי זה פגשנו את אמא וליאת וחזרנו איתן הביתה ^^

 

 בשישי-שבת ישנתי אצל סבתא,
לא היה משעמם כמו שחשבתי שיהיה .. DD:
הלכתי אל אירית וזה די העביר את הזמן ..
מה גם שהיא הביאה לי פוסטרון ו4 דפים על זאקי ^^
אין היא פשוט מלכה  King



ואנס - סטיגמה לא נכונה !! הבהרה .
תראו, כולם אומרים שואנס הם נאצים ובלה בלה בלה בגלל שיש מגני דוד בסולייה .
אז חבר'ס..
אם כל הכבוד, ויש כבוד (><) זה ממש לא נכון !!
הוכחה :
ואנס הרי נוצרה בשנת 1966 ,
הרבה לפני שהנאציזם , כלומר דברי הנאצה והכל נוצרו .
אז תפסיקו לבלבל ת'בולבול !!

ואנס 0.0

למצולם יש קשר לכתבה XDD

 

פתחתי טבעת על זאק אפרון 33>
מוזמנים להירשם ,
10 הנרשמים הראשונים מקבלים לינקוק בגודל 36 . (:

<<3> זאק אפרון 3>>>±



אז אני יודעת שרשמתי פוסט קצרצר בטירוף .
מצטערת , אין לי מה לרשום יותר ><
הפעם לא תהיה פינה , אתם תכעסו ? Blush
אאגב , תודה לפה ולפה, שלקחתי מהם כמה דברים שיש בפוסט . 3:


איך החתימה שהכנתי לעצמי ? 33:
(אגב, אני גם ציירתי אותה.. D:)
אשמח לשמוע תגובות בונות >.<"




שב1.7 יש לה יומולדת ואתם בכלל לא ידעתם !!  Whistle

נכתב על ידי Miss ~ Rain. ™ , 11/12/2007 17:16  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss ~ Rain. ™ ב-15/12/2007 13:30
 



תמונות לעיצובים -חורף | זאק אפרון | הלהקה שלי | חברות אמיתיות ?!


 האאלו .  (:

וואי כמה זמן לא עידכנתי SS:
מצטערת ..
ישלי מלא דברים לספר ,

כולם קרו השבוע .
שנתחיל ?



חברות נפש ?!~ רק בסרטים .

הגעתי למסקנה ,
שדניאל היא סתם זבל .
היינו חברות הכי הכי . אני מתכוונת הכי הכי .
היינו נפגשות כל יום אחרי הלימודים ,
מכינות ביחד שיעורים ,
הולכות ביחד לחוגים ,
אוכלות ביחד ,
ישנות ביחד .
ממש כמו אחיות . ווהיום ?!
היא 'זורקת' אותי לטובת ירדן ומורן .
מי זאת ירדן בכלל !? סתם אחת מעאפנה .
ומה גרם לה להתחבר אליה ?
טוקיו הוטל .

אתם קולטים ?
בשביל חבורה של נערי 18 היא כבר לא חברה הכי טובה שלי .
אבל לא אכפת לי . לי יש את נטלי , מזלי שהיא חברה אמיתית .
אם היא לא הייתה .. לא הייתה לי חברה הכי טובה .
וכן , ישלי עוד 80,000 חברות . אבל אף אחת לא כמו נטלי .

אני ממש מקווה שהיא לא תתחיל להתנהג כמו דניאל . למרות שקשה לי להאמין .
מצד שני  - גם על דניאל לא האמנתי ..
מסקנה ?!
אסור לסמוך על אף אחד בעולם הזה, חוץ מאשר על עצמך .

 

 זאק אפרון 33>.
לפני שאני מתחילה ,
תראו אותו :


עכשיו נתחיל (:
תגידו , אתם לא התאהבתם ?
גיליתי אותו כשראיתי הייסקול מיוזיקל .
כן , זה הסרט הזה שכווווווולם מדברים עליו ומתלהבים ממנו .
וכן , גמאני בהתחלה לא הבנתי מה כולם מוצאים בסרט רגיל שכזה .
אבל מצאתי .

הוא .
הוא כזה חתיך ,
ויש לו קול מקסים .
רוצים לשמוע אותו שר ?
כנסו ל-פה .

זה הקליפ שהוא שר בסרט ה-1 . הוא השחקן הראשי (:
נכון שהוא מהמם ? 0.0
אני ונטלי משתגעות עליו כל כך 33>
ואיך אפשר שלא ?
אהה כן .. והוא יהודי !  אושר גדול XD

 

 הלהקה שלי ! NUMBER#1 (:
פודינג חלווה המותקית ביקשה ממני לכתוב על הלהקה שלי ,
שאני אסרב למאמי שכזאת ?! PP:


קודם כל - השם של הלהקה הוא :
The Black Jack .

ההשם הומצא בעקבות משחק שקוראים לו בלאק ג'ק ,
בו שיחקנו כשהקמנו את הלהקה .

חברי הלהקה :
אני - ריין : מנגנת בגיטרה חשמלית והסולנית .
לילי : מנגנת בגיטרה .
ג'וש : מנגן בתופים .
דניאל : קולות רקע וגיטרה .
מייקל : קולות רקע וקלידים .

# אנחנו להקת רוק . לפעמים גם רוק-פופ.
# כבר יש לנו 5 שירים מקוריים שהקלטנו באולפן הקלטות מיוחד !
# אנחנו עושים חזרות 3 פעמים בשבוע (פחות או יותר ) במוסך של אבא של מייקל .
# בקרוב מאוד נתחיל להופיע מחוץ למוסך >.<"

אם אתם רוצים עוד פרטים - תגידו ^^


מבחנים , ושטויות אחרות שקוראים להן "ביצפר" .
* מחר בוחן בממתמטיקה . תאחלו לי בהצלחה ! (:

זייהו בינתיים .. חנוכה עוד מעט , מה שמקשר אותנו לנושא הבא ..


חנוווכה !
כל כך אוהבת את החג הזה ..
סבתא שלי , שתהיה בריאה , מכינה כל שנה ספינג' .
כמו סופגניה רק בהרבה יותר טעים , וגם בהרבה יותר משמין XD
אבל מ'כפת לי


שיהיה לכולם חג שמח , משמין ומלא שמחה ואור .
ושהבנים ישובו לגבולם הרבה לפני חנוכה הבא ...

 

הורידו לי את הגשר !

אבל .. התוצאה לא 100% ויכול להיות שאני אמשיך רק עוד טיפה עם הטיפול ,
באסה כל כך .
טוב , נראה כבר ... D:


סבתא זפטה DD:
אני אשן אצל סבתא שלי בשיש-שבת הזה ..
אז אני לא אעדכן כנראה עוד שבוע SS:
מצטערת ... (:


הייתה שוב רעידת אדמה S:
איזה מפחיד ..
אני לא הרגשתי .. וטוב שכך . (;



מוזמנים לשלוח לי כל דבר מצחיק, מרגש וכ'ו -
לאימייל שלי :
[email protected]

תכתבו לי בכותרת שאתם מהבלוג ואם ישלכם בלוג .. (:




ראיתי שאהבתם את הפינות .. אז קודם כל ,
אני ממש שמחה (:
ולפינה של היום - חוורף . 33>

יופידו ! הגשם חוזר !
אנשים תתעוררו .. הגשם זה ברכה ><
לכבוד זה הבאתי לכם כמה תמונות מהממות לעיצובים שימוש אישי בבקשה , אני העלאתי את הכל (:

 


 


 

זייהו  , מוזמנים לבקש דברים (כל דבר ! ) ,
מקווה שנהנתם DD:
בברכת חנוכה שמייח ומשמין (ככתוב לעיל ) ,,

3> , ריין .

 

_____________________________

עריכה :
תראו איזה מהמם , גאיה מהבלינקיאדה הכינה לי .
תודה רבה !!1 (: 33>

 

נכתב על ידי Miss ~ Rain. ™ , 3/12/2007 21:19  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss ~ Rain. ™ ב-11/12/2007 17:24
 





814

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss ~ Rain. ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss ~ Rain. ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)