לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של רעות


הגעתם לבלוג שלי שבו יסופר עלי ועל החיים המוזרים שלי

כינוי:  רעות:-)

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

חופש...


שלום אז בחופש הייתי בכרתים היה ממש כיף(מדהים) יש נופים ממש מדהימים והיה ממש כיף כי כול המשפחה שלי הייתה (אמא אבא ואח שלי) טילנו המון וגם היו ימים של בטן גב... הינו שבוע.

 וזאת הייתה חוויה כי קניתי כול מיני דברים (כובע טיילים אוסטרלי משהוא יפה, וכול מיניי דברים...)

בחופש נורא נהנתי כי הייתי בטיול מים והיה ממש כיף וגם ניפרדנו מפרדו(אנחנו אוהבים אותך) ... ובטיול נפגשתי עם חברים שלי מכול הארץ... (מהרצילה, מקרית ים...) ועוד שבוע יום כיפור וסוכות וכנרה אני יסע שוב להרצליה אחרי טיול בוגרת...

וגם היה כיף (באיזה שהוא מובן) לחזור לבית הספר כי החברות שלי שם והיה כיף לפגוש אותם שוב...

 

ביי ניפגש בפוסט הבא...

 

נכתב על ידי רעות:-) , 14/9/2007 13:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,156
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרעות:-) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רעות:-) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)