לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Seasons In The Sun




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אני מאוהב.


And I love her - Beatels

 

I give her all my love
That's all I do
And if you saw my love
You'd love her too
I love her

She gives me everything
And tenderly
The kiss my lover brings
She brings to me
And I love her

A love like ours
Could never die
As long as I
Have you near me

Bright are the stars that shine
Dark is the sky
I know this love of mine
will never die
And I love her

Bright are the stars that shine
Dark is the sky
I know this love of mine
will never die
And I love her.
 
סוף סוף מצאתי את האחת, שאני פשוט מרגיש שלם איתה.
היא ממלאה בי את כל החסר, אני אוהב אותה כל כך.
הייתה איזו תגובה, בפוסט הקודם, של אחת שטענה שאי אפשר לדעת בגיל הזה מי אתה ועל הנטיות המיניות שלך.
כשאני חושב על זה, היא די צודקת.
כשהייתי עם חן הייתי בטוח שאני נמשך אל גברים, אבל עכשיו כשאני עם אלינור אני מרגיש שאני נמשך אליה יותר.
כנראה שאני אצטרך לחכות קצת, כדי להבין מי אני.
אבל כרגע טוב לי איתה, כל כך =)
נכתב על ידי Invisible Man. , 15/10/2007 14:33  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז סיפרתי לו


אעלק יבין אותי.

מה קרה? הביא לי כזה בוקס שעד עכשיו העין שלי סגולה.

והתחלתי לבכות כמו הומו (אופס אני כזה)

אבל די לא אכפת לי.

הוא מתעלם ממני בבצפר והכל

שאלתי אותו אם הוא בטוח שהוא לא רוצה שנחזור לדבר ולהיות רק ידידים או משהו,

הוא אמר שהוא לא רוצה שום קשר איתי.

סבבה, אני לא יכול לחזור לעבר ולתקן את זה, אני יודע שעשיתי טעות גדולה אבל.. על טעויות משלמים.

מרוב העצבים מזה נכנסתי לדיכאון וסתם ניסיתי לעשן, ומזה התחלתי לעשן קופסא ביום.

ואת כל הפאקינג כסף שאין לי אני מבזבז על סיגריות מסריחות.

מעולה.

אבל יצאתי לאיזה מסיבה עם ידידה שלי, החמודה רצתה להוציא אותי קצת מהבאסה

והכרתי בחורה חמודה יפה ומתוקה בשם אלינור שממש כיף לי איתה =)

ואנחנו די ביחד כזה והיא מקבלת יפה את העובדה שאני בי, לא מפריע לה.

היא מתחשבת לאלה.

וגיליתי שאני נמשך אליה יותר ממה שנמשכתי לחן, אז כנראה שאני נמשך יותר לבנות אבל גם לבנים.

-

וואלה שביתה =)

כזה נחמד, בדיוק כשהתחיל להיות לי לחץ בלימודים אז קצת שבר את הלחץ האינטנסיבי.

כל הימים האלה אלינור יושנת פה =)

היא ממש חמודה. אני חושב שאני מאוהב. (ועדיין חושב על חן)

 

יאללה נחתוך כאן,

אני מת לישון עם היפה שלי.

 

נועם.

נכתב על ידי Invisible Man. , 13/10/2007 23:01  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  Invisible Man.

בן: 32

ICQ: 465733776 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInvisible Man. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Invisible Man. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)