לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life :]



כינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

שאלון + עריכה אחרי הרבה זמן D:


שלום יצורים ^^

אני יודעת שהזנחתי :S

אז הנה אני כאן D:

 

נמ .

אין לי הרבה מה לספר ><"

רק שאני ודניאל עוד 5 ימים 3 חודשים |מתרגש|

והלימודים האלה הם פשווט חרא של דבר >>

אנחנו בתקוופת מבחנים , וזה מחרפן !

מחר יש לי מבחן בהיסטוריה .

והיה פול חומר ,

בקיצור ,

עצ'ווב ! |בוכה|

____________________

 

אמ שאלון קצרצר שלקחתי מבלוג של ילדה נחמדה ^^"

 

שיר שגדלת עליו בילדותך

משהו עם " במוותניים נשקשק ומרפק אל המרפק " XD

 

השיר שמזכיר לך את האהבה הראשונה

Tony Parker- Premier Love XD
 

השיר שמחזיר אותך אחורה אל תקופת הנעורים

נמ . מחזיר אותי אחורה ?

תביאו לחגוג 13 נדבר XD

 

שיר שמזכיר לך משהו עצוב

Simple Plan - Untitled

 

שיר שאת מזדהה עם המילים שלו

 pieces - sum41

 

שיר שמזכיר לך אירוע שמח

Nickelback - Far Away  - מזכיר לי את דניאל ^.^
 

שיר שמאז ומתמיד ריגש אותך

Westlife - Swear it Again
Nickelback - Far Away - לא מאז ומתמיד . אבל ריגש *-*
 

שיר שאת לא יכולה להפסיק לשמוע אותו

Nick Lachey - What's Left Of Me

 

שיר שגורם לך להרגיש "חופשי"

חופשי ? *-*

יש יותר מדי כאלה D:

 

____________

 

ביי חבר'ס ^^"

 

 

נכתב על ידי , 3/2/2008 21:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעיינצ' D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעיינצ' D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)