לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הנסיכה על אדן החלון


הסיפור שלי (דמיוני). [email protected] - לשאלות,בקשות :) החיים של רוני ,הגיבורה הראשית- איך מתנגשים חיי נסיכה ורודה עם מציאות קלוקלת?

כינוי:  crazyChik

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

פרק 83-הסוף הזה.



קישור לשיר להורדה:
http://www.sendspace.com/file/v2e8ta

-מופעל השיר-
את החולצות הרבות,הכנסתי ראשונות עליהן בצורה מגולגלת דחפתי את כל זוגות המכנסיים.
את הארון פתחתי ולא ראיתי כלום מרוב הבלאגן אז בסוף משכתי הכל החוצה וכל הדברים התפזרו על הרצפה.
התחלתי לבעוט בחפצים עם הרגל,להזיז מהדברים שלי את כל הדברים שהיו קשורים לטום.
הוצאתי את כל השטויות שהבאתי איתי והכנסתי פנימה לתיק הגדול. אח''כ רצתי למקלחת ומשכתי משם את כל האיפור שלי,הסיכות,הגומיות,המסרק וכל מה שהיה קשור אליי.
אחרי שבדקתי שלא שכחתי כלום במהירות,יצאתי מהדלת ונעלתי אחריי ופשוט...התחלתי לרוץ.

מעולם לא הרגשתי כה מושפלת,מעולם לא הרגשתי כזאת אכזבה.
רק אתמול בלילה הוא,ברוב רוע ליבו,ליטף אותי ונגע בי ונישק. הוא אמר שאני מתנה בשבילו,הוא ביקש שאני לא אעזוב לעולם והבטיח שגם הוא לא.
עוד לא הגיע הבוקר והוא ברח.
הדמעות לא הפסיקו לרדת,לא כאב לי כך מימיי. גם לא כששחר בגד בי,גם לא כשנפרדנו כבר אז.
לא ידעתי לאן אני הולכת ולמה,ידעתי רק דבר אחד : אני לא רוצה לראות אותו יותר.לעולם.
רגילהלכתי לבדי ללא מטרה באוויר הפתוח ובכיתי
.
ועירפול של זכרונות התחיל להציף לי את המוח וגיטרה,ובריחה,ושירים,ושנאה,ואהבה,ופחדים,
ולחץ,ובתי חולים,ות''א,ו'בית' ונשיקות ובריחות שלו ממני.
הכל ביחד היה כנראה יותר מדי בשביל בן אדם כל כך עלוב כמותו שנתתי לו את הלב שלי
והוא פשוט לקח אותו וריסק..
-כאן מופסק השיר-


"מה,מה זאת אומרת אבד לך המפתח?"
"אבד לי,אבד לי!" בכיתי בשיחת הטלפון עם שי.
"רגע,תרגעי. אני לא מבינה כבר כלום. את בטוחה שזה מה שאת רוצה לעשות?"
"כן,שי"
"תקשיבי,נתת לי פעם מפתח,זוכרת? כשההורים שלך היו בירושליים ואמרת שאת בטח תשני ואם אני ארצה להכנס ו.."
"כן! הוא אצלך?"
"יכול להיות. אבל בבית"
בכיתי עוד יותר.
"אבל תקשיבי,אני יכולה לחזור מחר הביתה ולתת לך. זו לא בעיה בשבילי"
"אז תעשי את זה" אמרתי "בבקשה"
"אבל אני לא רוצה שתהיי בבית לבדך"
"אני לא" אמרתי "אני אתקשר לשלומי שיבוא או משהו"
"די רוני,זה לא הגיוני. את יודעת שהוא לא. את הרי לא הולכת לספר לו איפה היית כל הזמן הזה,לא?"
"שי אני רוצה להגיע הביתה,אני רוצה עכשיו!"
"בסדר,תחכי עוד יום. מחר תסעי הביתה ואני גם אבוא ואז תחליטי מה את רוצה לעשות. אני בעד שתצטרפי אליי ואל אמא שלי"
"מה פתאום!" בכיתי "לא"
"למה לא?תאמיני לי שאמא שלי תשמח וגם אני"
"לא יודעת" אמרתי "את בטוחה?"
"בטח,אהובתי. רק עד שהעניינים יסתדרו ואמא שלך אמרה הרי שהם בקרוב באים,לא?"
"כן" אמרתי "אני מקווה".
"ומה תעשי עד מחר?תחזרי לדירה?"
"בחיים לא" אמרתי "אני רצינית,אני לא מוכנה להסתכל לחרא הזה בעיניים"
"תרגעי יפתי,עברת דברים גרועים יותר"
"וזה מצדיק את זה שאני עוברת אותם שוב?"
שי שתקה ואז אמרתי "אני אסתדר הלילה. תודה בכל מקרה,תדברי איתי"
"אוהבת אותך" היא אמרה ואני כבר לחצתי על סיום השיחה.

העינים שלי היו נפוחות כבר והשיער היה פרוע. לא ידעתי מה אני עושה עם עצמי ולאן אני הולכת.
ישבתי,סתם ככה,על ספסל אחד בפארק ועצמתי את העיניים ורק הבעתי משאלות:
הלוואי,הלוואי ולא הייתי נוסעת עם שי לקרית שמונה אף פעם.
הלוואי ולא הייתי נדלקת על טום.
הלוואי ואמא ואבא לא היו כל כך טיפשים בשביל להכנס לצרות.
הלוואי וחלי לא הייתה עוברת לגור עם ראובן,ששלומי לא היה עורך דין כל כך עסוק וששני לא הייתה טסה.
הלוואי ששחר לא היה מניאק,וששי לא הייתה נוסעת כל הזמן.
הלוואי שלא הייתי נוסעת ל'בית' והלוואי שלא הייתי מציעה את ההצעה המטופשת הזאת-לברוח לתל אביב.
הלוואי שלא הייתי מתאהבת בו והלוואי שלא הייתי מספיק טיפשה להאמין שזה באמת יקרה ביני לבין בן אדם שלא יודע מה זה לאהוב.
הלוואי,ולא הייתי כאן עכשיו.

הפלאפון צלצל בדיוק ובבהלה פתחתי אותו.
"הלו!"
"ר...ר..רוני?"
"מי זה?"
"זה ברנע,הבוס שלך"
"אה" אמרתי.
"איפה את? את לא מתכוונת להגיע?!" הוא כעס.
"לא" אמרתי "אני מתפטרת"
"מה זה מתפטרת?ככה סתם מתפטרת?"
"כן" אמרתי "עוד משהו?"
"לא" הוא אמר "ממש חוצפה יש לך ילדה!"
"בסדר" אמרתי "תגיד,טום הגיע?"
"מי זאת טום?!"
"טום,הילד שבא איתי תמיד"
"לא!" הוא שאג "עוד חוצפן כמוך,גם הוא התפטר ושכח להודיע?"
"לא יודעת" אמרתי "להתראות,אדם עלוב".
"מה ..מה אמרת מה ש..."
ניתקתי.

אחרי שניתקתי,נרדמתי על הספסל ההוא,מסתבר.
פודל שחום ומכוער הזכיר לי את העובדה הזאת כשהוא קיפץ מתחת לספסל שלי ונבח והקפיץ אותי משנתי.
הרגשתי כמו איזו הומלסית מוזנחת שנרדמת באמצע הרחוב.

אח''כ,עצרתי לקנות לעצמי משהו לאכול ואז החלטתי להתקשר למיקי ולבקש ממנה להתארח אצלה עד מחר,עד שאסע הביתה.
היא,כמובן,הסכימה ואמרה גם שיש לה יום חופש מהעבודה.
אחרי עיכובים רבים וטעויות רבות בדרך הצלחתי להגיע לכתובת שנתנה לי.
תקתקתי בדלת הבית עד שבחורה מתולתלת פתחה לי את הדלת ושאלה את מי אני צריכה.

עליתי במדרגות הבית אל חדרה של מיקי ותקתקתי שוב בדלת.
"יבוא" היא צעקה.
כשפתחתי את הדלת הייתי מוכנה כבר להשתפך בפניה אבל אז גיליתי בחור מקועקע מלא פירסינגים ששכב על מיטתה,ממש לידה.
"אה,סליחה" אמרתי. היא צחקה ואמרה "כנסי,טיפשה"
"וואו רוני,מה קרה?" היא הוסיפה אחרי שהרעיפה בי מבט.
"תודה רבה"
"לא,את נראית נורא"
"תודה!" הנחתי את התיק על הרצפה.
"נו,לא במובן הזה. את נראית כאילו עבר עלייך פיל"
"סוג של" מלמלתי.
"תכירי" היא אמרה אחרי כמה שניות "זה יודה"
"היי יודה" אמרתי מבלי להביט בו כמעט.
ביקשתי ממיקי לשטוף את הפנים והיא שלחה אותי לשרותים הצמודים.
אחרי שהתרעננתי מכל הדמעות,הנפיחות בעינים נשארה,אבל לפחות הרגשתי קצת יותר טוב.
לא הבנתי מה היודה המוזר הזה עושה שם ולמה הוא שותק ומחייך כל הזמן.
אח''כ התיישבתי על הפוף הגדול של מיקי ונשענתי אחורה כשאני עוצמת עינים ומנסה להרגע מהכל.
"אז מה,רוני חברה חדשה שלך?" הוא שאל.
"סוג של" היא אמרה "סתם קרציה"
אני ,עם עינים סגורות,חייכתי.
"איזה זונה,לא הייתי מוותר לה ,רוני"
הרגשתי לרגע שהוא מנסה להתחיל איתי ובמצב השפל ודוחה שהייתי בו,זה פתאום החמיא לי.
פתחתי את העינים ואמרתי "אני ארביץ לה אח''כ"
"את רוצה שאני אעשה בשבילך את העבודה?" הוא קרץ לי.
"אם בא לך"
הוא התחיל להכות את מיקי שנלחמה בו כמו מתאגרפת ואני ישבתי וצפיתי בהכל מהצד.
"רוני,תחכי כשהוא ילך את תקבלי את מה שמגיע לך" היא אמרה.
"מסריחה,לא מספיק אמרת שאני מכוערת היום,גם אמרת שאני קרציה"
"נו כי זה מה שאת"
"די,מגעילה!" הוא צעק עליה "תראי איזה יפה היא"
"או,תמשיך" התלהבתי.יש לציין שכל זה מבלי להזיז את חלקי גופי מהפוף.
יודה חייך ואז אמר שהוא הולך לקחת את הדברים שלו. לא הבנתי למה בדיוק הוא התכוון אבל אז ראיתי שהוא הוציא מהמקלחת כמה חפצים והכניס אותם בתיק ואז אמר שהוא צריך לזוז.
"למה?תשאר עוד קצת" אין לתאר את השפלות בה הייתי. בחור שעוד לא הכרתי ובכלל לא היה קרוב להיות הטעם שלי,עניין אותי.
"אני ממהר,בובה" הוא קרץ וחשף פירסינג נוסף בלשונו.
"יאלה,להתראות לכן בננות. ביי רוני היפה וביי מיקי הקופה"
"צא,צא כבר" היא צעקה אליו.

"מה,הוא ישן כאן?"
"כן,אמרתי לך אתמול כבר שידיד בא לישון אצלי"
"אה" אמרתי "את חושבת שמצאתי חן בעיניו או שהוא סתם החמיא לי?"
אחרי פיהוק ענק והתמתחויות רבות היא הביטה בי ואז התחילה לצחוק ואז צעדה לכיוון השרותים וצעקה "יודה הומו,רוני"


"נו,את לא מתכוונת לספר מה יש?"
העינים שלי נעצמו מכובדן,מרוב הדמעות שכבר זלגו כל היום.
"זה נגמר" פתאום הראש חזר למחשבותיו הקודמות "זהו" הדמעות חזרו לרדת.
"מה נגמר?"
"אני וטום. אני נוסעת מחר הביתה"
"את צוחקת נכון?" היא התיישבה סמוך אליי.
"לא" אמרתי "הלוואי"
"מה קרה בובה?" היא ליטפה את ראשי כשבכיתי.
ספרתי למיקי את כל תרחישי הלילה הקודם והיא הייתה אחוזת הלם ועצבים.
"תעזבי אותי! אני לא שואלת אותך! עכשיו אני מתקשרת לבן זונה הזה ואומרת לו את כל מה שאני חושבת"
"די,די כבר"
"לא!" היא צרחה "מי הוא חושב שהוא?מי הוא שהוא ינצל אותך ככה?"
"ינצל?" שאלתי. שאלה רטורית. לא הצלחתי לעכל בעצמי את כובד המילה.
"כן רוני,עם כל הכאב,זה מה שהוא עשה. ניצל"
"את צודקת" אמרתי ואז הבכי התחזק. היא חיבקה אותי וכל מה שמלמלתי היה שאני לא רוצה לשמוע ממנו לעולם.
לא שגם ככה הייתי שומעת,כי הוא לא טרח מהבוקר להרים צלצול קטן.
ביקשתי ממיקי להשאר אצלה עד מחר בבוקר,עד שאני אסע הביתה ואשאר עם שי.
היא אמרה שמבחינתה אני יכולה להשאר אפילו יותר ולהרגיש כמו בבית אבל כמו שרציתי היה לישון.
היא סידרה לי את המיטה ואמרה שהיא הולכת להביא את בן דוד שלה כדי שתשמור עליו אצלהם בבית במסגרת בייביסיטר.

נכנסתי למיטה עם השמיכה עד למעלה ומשכתי משיכות אחרונות את הנזלת הרבה שהצטברה מהבכי הממורמר האין-סופי שלי.
מיקי כיסתה אותי בקפדנות ואח''כ נשקה לי חזק ואמרה שאני מדהימה ושהיא שמחה שהיא זכתה להכיר אותי.
המילים שלה עזרו לי להרגיש קצת יותר טוב ותו לא. כי הרגשתי כל כך אפסית. כל כך כלום,בגללו.

כשישנתי חלמתי חלומות רבים. אחד החלומות שזכרתי גם כשהתעוררתי היה החלום הכי מתוק שהיה מזה זמן רב:
חלמתי שאני בבית ושיום שישי כבר. שאמא מגישה את הדגים שהכינה ואבא שם את הכיפה מצחיק על הראש ואז אני ושלומי צוחקים שזה נראה כמו מגבעת. אח''כ עומר ושני נכנסים שלובים יד ביד כשלשני כבר בטן הריונית ואז גם חלי נכנסת עם שמחת החיים התמימה שלה.
כולם שרים,כולם שמחים,ממש כמו פעם. ממש כמו מה שלא יהיה.
כשהתעוררתי,אמא ואבא היו בחו''ל,חלי עם אדם זר,שלומי בקצה השני של הארץ ושני,פרודה מעומר,מסתובבת עם גוי בקצה השני של העולם.
ואני,אני הכי סתם מכולם. אני תקועה בת''א בדירה של ילדה שאני לא מכירה עם חיים של ילדה ש...אני לא מכירה.
כשהתעוררתי נזכרתי בהכל וכל המחשבות צפו לי-מן קונספירציה מושלמת כזאת שגרמה לבכי לחזור ולהתחדש.
הבטתי בטלפון הנייד שלי,אף לא שיחה אחת. בטח שלא מהיצור היצורי חסר הרגשות הזה.

השעה בשעון הייתה פאקינג 7 בערב. אין לתאר כמה חזק ישנתי.כנראה שאתה נרדם חזק מאוד כשאתה מעדיף לא לקום בכלל.
יצאתי מהחדר בצעדים קטנים,מתביישת בכל צעד שלי,שמא אתקל באבא/אמא של מיקי,אבל מהר מאוד ראיתי מול עיני את סלון ביתם הגדול ובו ישבה מיקי עם ילד קטן ושיחקה איתו.
"היי" היא חייכה אליי כשירדתי אליהם.
"ההורים שלך בבית?"
"לא" היא אמרה "רק אני את ויהל"
"היי יהל" נופפתי בידי לשלום והוא נופף חזרה.
"עשו אותי בייביסיטר,ראית?"
"כן" אמרתי. הבטן שלי קרקרה חזק כל כך שמיקי זינקה מהספה ואמרה שהיא תחמם לנו משהו לאכול. לא התנגדתי.
אחרי הכל,לא אכלתי שעות ארוכות.
"אנ....אני מרגישה מוזר" היא אמרה "כאילו שנכנסת לחיים שלי כדי לסמל לי משהו"
"מה זאת אומרת?"
"אני לא יודעת. מאז שהכרתי אותך,למדתי דברים"
"כמו מה?איך לצאת פתטית בלילה אחד? או איך להיות פתטית בכללי?"
היא גיחחה ואז אמרה "לא. למדתי מה זאת אהבה"
בלעתי את הרוק "ממני?"
"אף פעם לא הייתי מאוהבת ככה,בצורה בה את"
"הלוואי שלא הייתי"
"לא" היא אמרה "את לא מבינה מה אני מנסה לומר. אני מתכוונת ש...תנסי לראות את הצד הזה. שמישהי כמוני שהחיים שלה כל כך מפוזרים,הייתה מתה להיות במצבך. כן,כן. עם כל הכאב. הייתי מתה להיות רק מאוהבת,לחוות את זה"
"לא האמנתי שאני אוהב שוב" תפסתי את הראש בשתי ידיי ושיחקתי בשיער "כל כך מהר התאהבתי שוב. אני אפילו לא יודעת מה אני מרגישה לשחר"
"שחר זה הכונף שבגד בך?"
"כן" אמרתי "הגורו שלי"
"הגורו שלך?"
"כן. אחריו הייתי צריכה לדעת איך חיים,איך מתנהגים. צריכה להבין כבר שאנשים זה יצורים רעים ושבנים - זה הטופ"
"את סתם" היא אמרה "הוא לא צריך להוות בשבילך שום חלק בחיים"
"הו הו איזה חלק הוא היווה בשבילי"
"את רוצה להגיד שבגללו את לא סומכת על אנשים?"
היא התיישבה לידי והביטה לי עמוק בעינים. שתקתי ואז אמרתי "בגללו אני לא סומכת גם על עצמי "

אני ומיקי ישבנו לאכול פיצה שהיא חיממה וסלט שהיא חתכה. היא פינקה אותי בצורה כל כך נערצת אבל מרוב השביזות לא היה לי כוח להודות לה אפילו.
אחרי שדודתה באה לקחת את הבן שלה,נשארנו רק שתינו בבית.
"אז ככה זה כל יום?" שאלתי "את..לבד?"
"בערב?אני חוזרת מהעבודה,מתקלחת ויוצאת. לפעמים אמא או אבא שלי פה"
"וואלה. אצלי..זה אף פעם לא היה ככה"

"אז איך זה היה?" היא התעניינה.
"אנחנו המשפחה הכי משפחתית בעולם. תמיד...תמיד ביחד. תמיד אחד בשביל השני ו..." אמרתי "ו....."
לא הצלחתי להשלים את המשפט והבטתי למיקי עמוק בעינים והתחלתי לבכות שוב. הפעם זה היה בכי רצוף,ארוך,קולני ועמוק.
היא חיבקה אותי אבל הרפיתי את עצמי ממנה שוב ושוב עד שנכנעתי לחיבוקה. לא יכולתי לעצור את הבכי,אבל הייתי חייבת לעצור את מלאכת האשליות שנותרתי לחיות בהן. אהבה,משפחה,חברים - לא נותר כבר כלום.
ופחדתי. כל כך פחדתי.

מיקי הפצירה בי לצאת לבלות קצת אבל סירבתי שוב ושוב. אמרתי לה שהיא יכולה לבלות אם בא לה,ושאני אשאר כאן. לא הפריע לי.
היא כמובן,סירבה ואמרה שנשאר ביחד ונראה סרט מאוחר יותר ושהיא תזמין חברה טובה שלה,חגית,שמאוד מזכירה אותי לטענתה.
לא היה בא לי לראות אף אחד אבל גם לא היה נעים לי להכתיב לה ערב מדכא בבית,עם יצור מדוכא כמוני.
"זהו,בדקתי. הקוו הכי טוב בשבילך יוצא מתל אביב ב-10 ורבע"
"מה שאומר שאני אהיה בבית בערך ב- 12 וחצי,1"
"כן" היא אמרה "אבל...אולי תשארי" מבטה היה עצוב. זה גרם לי להרגיש שבאמת היא נקשרה אליי.
"את מדהימה מיקי ואין עלייך,אבל לא"
"נו פליז. אני אבנה לך חדר בבית. ובעצם,מה אבנה לך? יא גנובה,את ראית איזה בית יש לי? כל החדרים פנויים. גם החדרים של ההורים שלי בטח יהיו פנויים בקרוב. שכחת,ההורים שלי זונה וסרסור,הם ביחסים פתוחים תיכף" היא חייכה חיוך זדוני וגרמה לי לצחוק.
"אני מבטיחה שנשמור על קשר ואני גם אבוא לבקר וגם את תבואי אליי. כשהכל יעבור"
"בטח" היא אמרה "אני מבטיחה. יש לך כסף מספיק לנסיעה?"
"בטח" אמרתי "קניתי כבר כרטיס בבוקר"

"ההורים שלי יחזרו מאוחר הביתה. אפשר להשתולל"
"כן,בטח. הנה,אני עולה על עמוד ועושה סטרפטיז קורע לבבות"
היא צחקה ואז אמרה שחגית אמורה להגיע.

כשחגית הזאת הגיעה היא הייתה נחמדה מאוד אבל לא היה לי כוח לשמוע את קולה הצייצני.
לא הבנתי מאיזה כיוון מיקי הסתכלה עליה בדיוק לפני שאמרה שהיא מזכירה אותי. לא שהיא קופה,חלילה. סתם לא באה לי בטוב.
ואולי אני סתם הקופה פה שמתפלצת על כולם רק בגלל חמור מצוי אחד שהרס אותי כליל?
"אז את כבר חוזרת הביתה?חבל,רק הכרנו"
"כן" אמרתי "מצער,מצער" ואז היא צחקה.
מיקי שאלה 'על מה אתן מרכלות שם' וחגית אמרה שאני סתם נחמדה ומזכירה לה את עצמה. ואני ישבתי בשקט ושאלתי את עצמי "מאיפה מאיפה?!?!?!"

מיקי התיישבה לידנו ושמה לנו ביד בקבוק בירה וחטיף שוקולד.
"מה את מביאה לי בירה" אמרתי בשביזותי "רק זה חסר לי עכשיו"
"די כבר" היא בעטה לי ברגל "תשתחררי. תחשבי שזו הפעם האחרונה שתראי אותי,צריך לחגוג את זה"
חייכה חיוך קצר ואז אמרתי "יודעת מה? אולי זה באמת שאני צריכה עכשיו" ואז פתחתי איתן את בקבוק הבירה ושלחנו אותו ל'לחיים'.
הן דברו ביניהם וצחקו ועישנו ואני הייתי בעולם משלי. לא היה לי כוח אפילו לבכות,לא היה כוח לזוז.
בחצי שמיעה,הבנתי שהן מדברות על בחור אחד שחגית נדלקה עליו ומיקי הייתה דלוקה עליו ביסודי.
"אני אומרת לך,הוא לא נותן הבחור הזה"
"מאיפה את יודעת? ניסית לגעת גם בו יא מיוחמת?! בכיתה ו'?"
"נו די,אל תדביקי סטריאוטיפים"
מיקי הצחיקה אותי בחטף השמיעה. אבל מיד אחרי זה חזרתי לבהות בטלויזיה שדלקה ולא אמרה לי דבר. לא הצלחתי להתרכז ולא לשניה.
"אני גם אמרתי שהוא היה סקסי"
"סקסו?" הסתובבתי בבהלה.
"מה?" חגית שאלה.
"אמרת עכשיו 'סקסו' ?"
"לא" היא אמרה "אמרתי סקסי" היא ומיקי הביטו במבט של 'היי,מה את רוצה משוגעת?' ואני אמרתי "אה,לא חשוב"
אח''כ הסתובבתי לצד השני והדהד לי בראש הצליל 'סקסו'.
הפעם הראשונה שפגשתי אותו. כאילו שזה היה לפני דקה. היום הארור ההוא בו נסעתי להרגע מכל הבלאגן בבית,והגעתי לקרית שמונה עם שי.
כל כך לא רציתי ללכת ל'בית' ההוא ובטח שלא להתקרב לכל הילדים שישבו שם אבל אז הוא פתאום ניגן. הוא ישר מאחורי המדורה בחושך וזהר,
ושר עם הקול המדהים ביותר בעולם ואני נשביתי.
"זה אתה ששרת מקודם?"
"אני?כן"
"אתה שר מאוד יפה"
"תודה בייבי"
"אני סתם מחרטט"

"היא שמעה בקולה את השעון מתקתק,השעה שלה לעזוב קריבה"
הזכרונות הראשונים עלו לי במוח כמו סצינות אחת אחר השניה. מילים שהוא אמר,חיוכים שהוא פיזר,דמעות שהוא הזיל רק לידי,לא ליד אף אחד אחר.
הימים ההם איתו בהם מצאתי עצמי כבולה תחת החבלים שלו -חבלים של יופי,פאר ואצילות נפש שלא ראיתי בחיים.
ואח''כ,כשברחתי אליו,ואיך שהוא דאג לי. ואיך שברחנו יחד כנגד כל הסיכויים וכל הזמן שעבר וכל מה שעברנו והנה....זה נגמר.
זה כמו סרט אהבה שסופו טרגי. זה כמו ספר שהגיבור בו מטומטם,זה כמו חלום שחייתי בו ועכשיו הגיע הזמן להתעורר.
זה משהו שנגמר,ולא יחזור עוד לעולם. אני לא אראה אותו שוב. את החיוך שלו,את העיניים שלו.
"רוני...את ..בסדר?"
"מה?כן" ניגבתי את הדמעות.
"מה קרה יפיופה?" חגית נבהלה.
"עזבי" אמרתי "זה בסדר"
"עזבי אותה חגיתי. פשוט איזה טינופת שלא שווה אותה,פגע בה"
"מה,באמת?"
"כן,אבל אני לא רוצה להכנס לזה"
שלושתינו שתקנו ואז הפלאפון שלי צלצל. זינקתי אליו כמו משוגעת.
רצתי במדרגות וכשהגעתי חזרה לסלון עניתי .
"רוני?זאת דורית"
נשמתי עמוק "אה,היי דורית"
"תגידי מותק,הכל בסדר?"
"אממ..." אמרתי "למה...למה את שואלת?"
"כי ראיתי שהבית כולו הפוך ואת לא שם שעות"
"אה" אמרתי "דורית אני מצטערת כל כך. אני..אני עוזבת"
"מה עוזבת,לאן?"
"אני נוסעת מחר בבוקר בחזרה הביתה"
"ההורים שלך חזרו?איזה יופי!"
"לא,הם לא חזרו. אני הולכת לחברה טובה שלי. אני מצטערת על הפתאומיות ואני מודה לכם על כל הדברים המדהימים שעשיתם בשבילי. אני מקווה שהכל יהיה בסדר עם ג'וני ושאת תהיי חזקה"
דורית השתתקה ואז אמרה "מה,אני לא מבינה"
"זה פשוט....אני פשוט צריכה לעשות את זה" אמרתי "אבל תבטיחי לי דבר אחד"
"כן?"
"תבטיחי לי שאת לא אומרת לטום איפה אני ושאת יודעת בכלל שאני נוסעת הביתה. אל תגידי שדיברנו"
"אוקי" היא אמרה "אם זה מה שאת רוצה"
"תודה"
"איפה את עכשיו? את עוד בתל אביב?"
"כן אני אצל חברה. ואני בסדר"
"את צריכה משהו?"
"לא לא. הכל בסדר,תודה. הכל בסדר היום עם ג'וני נכון?זאת אומרת...לא קרה לו משהו מוקדם בבוקר?"
העליתי את ההשערה המופרכת שאולי טום הלך לבקר את ג'וני בכלל.
"לא,הוא...בסדר. למה?"
"לא,סתם. לא משנה"
"רוני,אם זה לא יותר מדי,אני יכולה לבקש ממך בקשה?"
"בטח,ברור"
"אם את באמת רוצה להודות לי על הכל אז תעשי בשבילי טובה אחרונה ותלכי היום לקחת חמגשיות ליתומים"
"היום?" שאלתי והבטתי בשעון "אמממ..בסדר,סבבה. אבל אני לא יכולה להגיע אליכם"
"תגיעי למסעדה,האחראי שלנו יוסי כבר יתן לך אותן. אני פשוט רוצה שמי שילך אליהם יהיה מישהו שהם מכירים.
ולא כ''כ נוח לי לבקש מטום עכשיו"
לא שאלתי למה. לא רציתי לדעת "בסדר,אין בעיה"

"מיק,אני מצטערת. אני אחזור מאוחר יותר,אני חייבת לצאת. אם בא לכן אתן יכולות לראות את הסרט בלעדיי"
"מה זה?לאן?"
"משהו...שקשור לדורית,חברה של ג'וני. בלי שום קשר לטום,תרגעי"
"עכשיו?את תסתדרי ללכת לבד?"
"כן" אמרתי "אני מכירה פה דווקא את האיזור למזלי זה לא בעיה להגיע מכאן למסעדה שלהם"
"אוקי" היא אמרה "טוב,אבל תשמרי על עצמך ותחזרי מהר שאני לא אדאג"
"טוב אמא "חייכתי.
כשסגרתי את הדלת שמעתי את חגית אומרת "מסכנה,היא נראית שבורה"
"היא שבורה" ענתה מיקי.

התאים לי דווקא להשתחרר מהריכולים שלהן ושמחת החיים השופעת שאין לי כל בעיה איתה מלבד העובדה שלי אין אותה היום.
עם כמה שנהניתי להיות עם מיקי,כל מה שרציתי היה שיגיע כבר הבוקר של יום למחרת ואני אעוף מכאן לאלתר.
לא כמו שחשבתי היה ולקח לי זמן רב לתפוס אוטובוס נכון ומתאים ולהגיע למסעדה של ג'וני.
ככל שהזמן עבר נהייתי קצרת רוח יותר ויותר. למה בכלל הסכמתי? עם כמה שדורית מדהימה ומגיע לה,למה אני ולא הפוחלץ?

כשהגעתי סוף כל סוף למסעדה חיכה לי שם האחראי יוסי.
המסעדה הייתה סגורה בכלל והוא חיכה בחוץ עם חמגשיות ואמר "מה שלומך?"
לא שהכרתי אותו לפני כן,כן? אבל אמרתי "בסדר,תודה"
הוא הביא לי שקית גדולה בא ארז את החמגשיות ואמר שהוא הזמין לי מונית והוא חייב ללכת.
אחרי 5 דקות הוא עלה לאוטו ונסע ונשארתי שם לבד.
הטלפון שלי צלצל בשנית וזו הייתה שוב דורית שהתקשרה לוודא שאני הולכת.
"אל תדאגי" אמרתי "אני אתן להם"
"אני סומכת עלייך" היא אמרה "אני אצל ג'וני,נדבר"

הרחוב היה שקט וקריר פתאום. רוח מוזרה עברה. חשבתי,אולי בכלל יש לי חום.
הבטתי אחורה וקדימה ולא היה שם איש,רק מכוניות שעברו ללא הפסקה.
הסתכלתי על שלט המסעדה המאובק ומתחתיו היה רשום "להזמנות ומשלוחים עד הבית,יונתן..." ואז מספרו הטלפוני.
יונתן. ג'וני. גם אותו אני,סביר להניח,לא אראה לעולם.
המסעדה הייתה כל כך משגשגת ופתאום הכל דמם וחושך גדול שרר בפנים.
ואז המונית הגיעה וקטעה לי את המחשבות.
במונית התחילה התשישות הנפשית והשביזות האמיתית -הנהג הערס שסיפר בדיחות קרש והצחיק איזה הומלס מזדמן שישב לידו רק הוסיפו להרגשה הרעה שלי.
הטלפון צלצל שוב. זו הייתה שי.
"הלו מותק"
"היי"
"איך את?"
"יהיה בסדר" אמרתי "האמת שלא כל כך טוב"
"איפה את עכשיו?"
"אני בדרך לסידור קטן ואחר כך אני ישנה אצל חברה אחת שהכרתי כאן"
"ומחר בבוקר,מתי תגיעי?"
"אני יוצאת ב-10 ורבע"
"יכול להיות שנפגש אפילו באוטובוס!" היא אמרה "אני גם אצא מכאן ונתאם לנסוע באותו קוו. איזה קוו את לוקחת?"
"841" אמרתי "תשתדלי לעלות עליו שי,אני צריכה אותך כבר"
"אוקי,לילה טוב מותק"
"לילה כן,טוב לא כל כך. ביי שי"

אחרי שניתקתי צעקתי "היי,תעצור לי כאן!"
"כאן מתוקה?"
"כן"
"בטוחה מתוקה?"
"כן!"
"למה מתוקה?"הוא שאל.
"כי ככה בא לי!" צעקתי,זרקתי עליו את הכסף וירדתי מהמונית והוא נשאר להתפקע עם צחוק עם שיני הזהב שלו.
לא היה לי כוח ללכת ואז הטלפון צלצל שוב,שוב דורית.
"מה דורית?"
"הגעת?"
"כן" צחקקתי "מה הלחץ?"
"סתם,פשוט הם מחכים לך שם במזרקה"
"אין בעיה" אמרתי .
הרוח הקרירה גרמה לי לרעוד ולכסות את בטני ואז התקדמתי עד שראיתי את היתומים.


גיל ושון חיכו לי סמוך למזרקה.
"היי,מה קורה? " גיל חייכה אליי.
"בסדר" אמרתי "קחי,הבאתי לכם"
"תודה רבה. מזמן לא ראינו אותך!"
"כן" אמרתי "ויכול להיות שלא תראו יותר"
"מה?" היא נדהמה "למה?"
"לא משנה. אני צריכה לעזוב את ת''א"
"זה סופי?"
"כן" אמרתי "לא נורא. ותשמרו על עצמכם " ליטפתי את שיערו החלק של שון המתוק והקטן ואז דמעות נקרו שוב בעיני.
"אולי תשארי קצת?"
"אני מצטערת גיל, אני ממהרת. אני צריכה לנסוע מחר בבוקר"
"טוב" היא אמרה "להתראות"
"ביי" עניתי והסתובבתי ללכת משם עם ראש מושפל ודמעות בפתח העין וכל מה שרציתי היה לטבוע בים שהיה קרוב לאיפה שהייתי.
התהלכתי לאט לאט ואז פתאום....
שמעתי צלילים של נגינה. הפעם זה לא היה ההומלס הקבוע שיושב ומנגן שם בסקסופון.
הסתובבתי לכל הצדדים לראות מאיפה זה יוצא וראיתי רק אנשים עוברים ושבים עד שפתאום זה התבהר.נשימתי נעתקה.
ואז מאחורי כל האנשים ראיתי אותו ,יושב על סלע גדול,ומנגן. ואז אחרי מנגינת הפתיחה מביט בי ואז מתחיל לשיר:
"מפתח המרחק פתח לי שער של געגועים,
והפחד השואל בי: 'האם את שלי?'
אל תעזביני,את המלאך שלי.

לפעמים אני לא מבין אותך,את עוברת שינוי
לפעמים אני בורח,לא להיות תלוי
אבל חוזר אלייך,אל המלאך שלי.

אני נווד זרוק שהתאהב לו
בנסיכה,
כי בין כל היפות האלו את היית שונה
אני שלך לנצח,את המלאך שלי
אני שלך לנצח ...את המלאך שלי.... "

כל כך הרבה דמעות מכסות פרצוף כל כך קטן של ילדה שנעמדת כמו קפואה באמצע רחוב הומה אנשים עם תיק שזרוק על הרצפה ובוכה בכי כל כך חנוק עד שבית החזה שלה עולה ויורד.
"היא מביטה בו,בנסיך שלה,מסתכל עליה כמו באיזה חלום נוסף שלא רוצה היא להתעורר ממנו. והוא שר כל משפט בנפרד כשהוא מדגיש בצעקה "אני נווד זרוק שהתאהב לו בנסיכה...." ואז כשמסיים את המשפט האחרון כמעט ונחנק כשמבטו לא זז ממבטה ומתנשם הוא עד שמציין "את המלאך שלי" והיא אוהבת אותו כל כך. ורוצה כמעט למות בזרועותיו ".

התקרבתי אליו מבלי לדבר,בוכה כולי. בהלם. מתרגשת,מבוהלת.
הוא הביט לי בעינים כל כך עמוק ואמיתי כשהאישונים שלו מתרוצצים מהעין אחת שלי לשניה ואז הוא פתאום פתח את פיו ואמר בבת אחת,כאילו זה הדבר הכי טבעי בעולם:
"אני אוהב אותך".

נכתב על ידי crazyChik , 13/11/2008 22:47  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 82- כשכולם הלכו,אתה בי נשארת.


אם מישהי זוכרת את הקטע עם השירים ומעוניינת אז:

שיר ראשון:http://www.sendspace.com/file/1uwap0
 שיר שני:http://www.sendspace.com/file/0xsc5j 


-כאן מופעל הראשון-
זה לא היה גופו הרך של טום ,זה לא היה שיערו הנעים,אלו לא היו גם ידיו השריריות חובקות אותי,זה היה שיערה החלק של מיקי שהיה מוטל לי על הפנים כשכל הגפיים שלה מונחות מאוד מאוד מסודר על הגוף שלי.
בעדינות קילפתי אותה מעליי והרמתי את הראש מעלה. אור חזק נכנס פנימה,הוילון של החלון נשאר פתוח.
ללא כוחות ,קמתי ממנה. הגוף כאב לי ,כל העצמות דקרו אותי מבפנים.
המזגן שהיה מופעל בחדר הקפיא אותי מקור אבל ראיתי שמיקי,שהייתה רדומה כמו מתה,מזיעה.השארתי אותו דלוק.
קמתי מהמיטה והבטתי בספה. טום היה רדום ומכורבל כולו בעצמו ללא שמיכה.
בקצות אצבעותיי התקרבתי למיטה שלי ולקחתי ממנה את שמיכת הצמר שהייתה שם סתם,הרמתי אותה בעדינות וקרבתי אל טום.
הנחתי את השמיכה עליו בשקט מבלי להרבות בתנועות. הצמדתי אותה בדפנות,סדרתי אותה בצדדים שתכסה אותו היטב.
ואז שניה לפני שבאתי ללכת,לא הצלחתי. כמו מגנט נמשכתי לבן אדם הזה שלא ברור אם הוא אמת או חלום.
בלעתי את הרוק ובאיטיות התיישבתי לידו מבלי שירגיש. הסתכלתי עליו.
סיפרתי כבר כמה טום הוא אדם יפה? בכל מקרה,אני אספר שוב.
יש לו עינים מדהימות,עיני דבש שהיו סגורות עתה בצורה כל כך מלאכית. יש לו שפתיים בשרניות חומות-ורודות. יש לו שתי גומות שגורמות לחיוך שלו להיות יותר אמיתי משאפשר,יש לו גוף כל כך חטוב ויפה,תווי פנים אציליים. יש לו אף שעונה להגדרה אף מושלם,יש לו כ''כ הרבה אור בפנים.
ורק אני,הרגשתי חושך.
היד שלי כאילו מעצמה עלתה מעלה ואצבע אחת שלי נשלחה קדימה לאט לאט והחלה לעבור באיטיות על הזיפים הקטנים שעיטרו את פניו.
כל כך חלש שאפילו האצבעות שלי לא הזיעו,רק הרגישו את מגע פניו לרגע וגרמו לדמעה קטנה להשתחרר.
אלוהים,כמה אני אוהבת אותו וכמה...כמה,הוא לא.
"את העינים היא מתחה לכל הכיוונים,היא רצתה לעצור את הדמעות שהיו נוהגות לברוח לה ככה סתם. היא נסיכה,ונסיכות לא בוכות"
סילקתי את כולי משם במהירות ונכנסתי למקלחת. רציתי להשאר שם עד שסערת הרגשות הזאת תעבור.
סערת רגשות שהתאפיינה במבט ארוך בראי,מבט באדם שלא רציתי להיות בכלל.
-כאן מופסק השיר-

כשיצאתי מהמקלחת,אחרי שכבר שטפתי את עצמי שם,טום בדיוק הכין קפה במטבח.
"היי" הוא הסתובב אליי כשהוא בוחש בכפית.
"היי" פיזרתי את השיער מהמגבת מול המראה הקטנה שהייתה על הקיר של הסלון.
"היא רדומה חזק,אה?"
"כן" עניתי עם הגב אליו.

"מי רדום?" היא אמרה בקול ישנוני כשפניה עדין מכוסות בכמות המסחרית של השערות שיש לה על הראש.
"או,בוקר טוב" אמר טום.
"הכנת לי קפה?איזה כיף!" היא צעקה "פאק,איזה כאב ראש" ואז תפסה ברכותיה.
"הכנתי במזל שניים. רוני,את תסתדרי לבד כן?"
"כן"
טום הודיע שהוא הולך לשתות בחוץ וביקש ממני את הנייד שלי להתקשר לדורית.
"יו!!! ישנתי כמו פגר" היא התמתחה והזיזה סוף כל סוף את השיער מהפרצוף "איזה האנג אובר מטורף. אני מרגישה שהייתי במסיבת יער"
היא אמרה בצרידות וישנוניות.
"ישנתי עלייך בלילה?יש לי נטייה לישון על אנשים ולא ליד אנשים"
אחרי מספר שניות היא חזרה ושאלה "ישנתי עלייך או לא?"
אח''כ הרימה את הראש מהמיטה ואמרה "רוני?למה את לא עונה ?"
"ככה" עניתי בעצבים.
"מה ככה?מה קרה?"
"פשוט לא בא לי לדבר עם מישהי שחושבת שבגלל שהיא שותה היא יכולה לעשות לי פדיחות"
"פדיחות?איזה פדיחות עשיתי לך?"
"נו,עכשיו תעשי את עצמך לא זוכרת"
"לא זוכרת מה?!" היא צרחה.
"שאמרת לטום ,רגע,איך אמרת,אה כן 'רוני תתן לך בוא תשן איתך,היא אוהבת אותך'" חיקיתי אותה בקול מטופש.
היא השתתקה לגמרי ואז תפסה את מצחה ביד אחת ואמרה "יו,רוני,נשבעת לך שאני לא זוכרת את זה. אני ממש ממש מצטערת"
"טוב טוב" עזבתי את הראי סוף סוף והלכתי להכין לעצמי קפה.
"נו רוני" היא זרקה עליי כרית "אני מה זה מצטערת"
"טוב טוב טוב"
"נו פושי פשושי שלי"
עצרתי את הבחישות בכוס והסתובבתי אליה בבת אחת "פושי פשושי?" שאלתי והתחלתי לצחוק.
"כן,פשושי שלי. אני אלך לטום ואגיד לו שאת לא אוהבת אותו ושהכל זה קונספירציה כי בא לי עליו בכלל ואז נכנס למיטה ונעשה ג'גה ג'גה ,בסדר?"
כמובן,שהתחלתי לצחוק. אי אפשר על היצורה הזאת.
"חסר לך"
היא קמה לעברי וחיבקה אותי מאחורה ברשלנות והוסיפה בקולה הצרוד "פשושי!!"
"פשושי,פשושי. קחי כבר ת'קפה וזוזי ממני"
"בכלל,מה את כועסת?הוא כבר יודע שאת אוהבת אותו"
"זו בדיוק הבעיה שהוא יודע ולא שם על זה זין"
מיקי השתתקה ואז אמרה "אני הולכת לצחצח שינים" ואחרי מספר צעדים רשלניים ועקומים למקלחת היא עצרה ואמרה בלחץ "מאיפה יש לי מברשת שינים?"
"הבאת איתך תיק ,אין שם מברשת?"
"לא" היא אמרה בלחץ.
"לא?"
"לא"
"אז מה תעשי?"
"טוב,נצחצח בשלך"
"אוקי. מה?!" צרחתי אליה והיא הספיקה להכנס למקלחת "שלא תעזי מיקי!"
היא התפקעה מצחוק אחרי שסגרה את הדלת וצעקה "סתם צחקתי ,מי יגע בגועל שלך?"
"היית מתה!" עניתי "מיכל!"
היא יצאה אחרי כמה שניות עם חצי ראש החוצה והביטה בי בעינים פקוחות לרווחה "איך קראת לי?"
"מיכל" הוצאתי לשון "את ביקשת,קיבלת"
"תשכחי מכל מה שהוצאתי אתמול מהפה לאלתר!"
"נראה" הוצאתי שוב לשון וקרצתי לה.

אני ומיקי ישבנו על הספה לשתות ביחד את הקפה.
היא קיפלה ברך אל ברך וניסתה להרגיע את כאב הראש שטענה שיש לה.
"אז מה בכלל קרה?"
"סתם" היא אמרה בעצב ונקשה נקישות קלות עם ציפורניה על כוס הקרמיקה.
"מה גרם לך לברוח ככה?"
"ההורים שלי. כאלה אטומים רוני,זה לא אמיתי"
"מה הפעם?"
"הם החליטו...." היא אמרה ואז עצרה לצחוק "זה אפילו פדיחה להגיד את זה בקול"
"נו,אני לא אצחק"
"את תבכי" היא אמרה ואז המשיכה "הם החליטו על 'יחסים פתוחים' "
"מה זאת אומרת?"
"מה מה זאת אומרת?מה שאת שומעת. יחסים פתוחים. כמו זונה וסרסור. בגיל המעבר עוד מעט,הם החליטו שהם רוצים קצת להתנתק ולנסות 'כיוונים חדשים' "
מיותר לציין שהייתי קצת בשוק לשמוע דבר כזה.לא ברור לי איך אנשים בוגרים עם נערה מתבגרת מתנהגים ככה.
היא הדליקה סגריה ונראתה לי מאוד עצובה.
"ומה אמרת להם על זה?"
"מה שאמרתי הרגע: שהם זונה וסרסור. ושנמאס לי מהקריזות שלהם"
"אין לך אחים?"
"יש לי אח אחד שגדול ממני בשנה וחצי ולא מעניין אותו כלום חוץ מלישון ולהיות עם בנות ואחות גדולה שגרה בלוס אנג'לס"
"אה" אמרתי "אז את לבד בבלאגן הזה..."
"כן" היא לקחה שאיפה עמוקה מהסיגריה "ולא בא לי להיות. שיהיו כבר הורים נורמלים. לפעמים באמת הייתי מעדיפה להוולד יתומה"
"תפסיקי,אל תגידי ככה"
"אז איך אני אגיד? זו האמת"
"די מותק"ליטפתי את ידה.
"עזבי עזבי" היא הפילה את האפר שלה לתוך כוס חד פעמית ואז אמרה "יאללה,אני אזוז לעבודה כי הבוסית שלי תהרוג אותי"
"את יכולה לחזור לכאן אח''כ,באמת. הבית שלנו פתוח בשבילך" אמרתי ואז צחקתי מהמחשבה שאמרתי הבית שלנו.
"בסדר,אל תדאגי. יש לי גם עוד חברים שאני יכולה ליפול עליהם. בכל אופן,תודה וסליחה על הבלאגן"
"שטויות" גערתי בה "תחזרי לכאן"
"אוקיי,ביי מאמי" היא אמרה "נדבר כבר"

אחרי שמיקי יצאה הרגשתי חסרון מוזר כזה. כל פעם שמישהו עוזב את החדר בזמן האחרון אני פוחדת שזה יהיה להרבה זמן או בכלל,לתמיד.
פוחדת להשאר לבד.
למזלי,טום נכנס לחדר מיד אחר כך והודיע חגיגית שברנע התקשר ואמר שיש מספיק עובדים היום וקבלנו יום חופש גם בלי לבקש.
הוא אמר גם שדורית סידרה לנו מונית ספיישל שתקח אותנו עוד שעתיים לבית החולים לבקר את ג'וני ושהיום בערב הוא עתיד לצאת הביתה בינתיים.
בשעתיים הקרובות החלטנו לנקות קצת את מה שאנו מתעקשים לקרוא לו -הדירה שלנו- חדר ורבע מגעיל עם קירות מעופשים.
ועכשיו,החלק המציק-אני האישה. כביכול,אני המסודרת. אני זו שצריכה לשלוט בעניינים ולסדר את הכל.
הבעיה בכל הסיפור הנחמד הזה היא שאני לא ניקיתי בחיים. בקושי בפסח,אמא נתנה לי להיות 'אחראית מדפים' וגם את זה הייתי מפילה על חלי רוב הזמן.
טום לעומתי,הגבר שבבית,היה הרבה יותר מחובר לצד הנשי שלו ברגעים האלה. הוא גילה נכונות עילאית לנקות את הדפנות המסריחות של המגירות הקטנות שבמטבח,שגם ככה בחיים לא השתמשנו בהם.
התפלאתי גם באיזו נחישות הוא מזיז את המיטה ומעביר סמרטוט גדול מתחת ,מה שהותיר לי המון המון זמן לעמוד ולחלק לו הוראות של "שם נשאר חלק יבש''.

אחרי שניקינו את הבית וסיימתי לחלק את ההוראות שלי לטום,הכנו שקשוקה בכאילו. בכאילו זה אומר בלי ביצה,רק עגבניה ופלפל מטוגנים.
למרבה הפלא,זה יצא טעים. או לפחות אפשר לומר-אכיל.
"טעים לך?" שאלתי את טום שאכל את זה ברעבתנות בעוד שאני תוקעת את המזלג למעלה ולמטה בצלחת ומתקשה לאכול.
"אני רעב,הכל הולך לי"
"אני שמחה" לעגתי לו.
"יאללה,מה השעה?" הוא שם ביס אחרון בפה והביט בשעון "המונית צריכה להגיע"
אני קמתי מהשולחן ואספתי את הצלחות לכיור וטום לקח את הנייד שלי,כסף וכמה מסטיקים לדרך.
"רוני,נו" הוא האיץ בי ושנינו יצאנו החוצה לחכות למונית.
היה יום חם בחוץ וכל מה שרציתי היה לטבול באיזו בריכה קרה או סתם לישון עם מזגן דולק.
נהג המונית לא איחר להגיע ואסף אותי ואת טום פנימה.

בדרך לבית החולים הרגשתי לא טוב. הרגשתי סחרחורות קלות וטשטושים בעיניים. העייפות המצטברת הזאת,אי אפשר איתה.
חיכיתי משנה שעברה כבר לחופש הגדול שאני אוכל לישון ולישון ושאף אחד לא יציק,אבל מסתבר שבחופש הזה אני מתרוצצת יותר.
טום נראה טרוד מאוד במהלך הנסיעה וכל הזמן שפשף את מכנסיו וגירד בעצבנות את העורף.
כשהגענו לבית החולים מיהרנו למחלקת הטיפול הנמרץ בה שהה ג'וני. שנינו קיווינו שלפחות ישתחרר הביתה היום לנוח קצת.

"או,הגעתם" דורית חייכה אלינו ונשקה לשנינו נשיקת לחי חזקה.
"כן,תודה על המונית"
"אחלה" היא סידרה את משקפיה מעל חוטמה ואמרה "עוד מעט נוכל להכנס אליו"
"הוא יוצא היום?" טום הלחוץ שאל.
"עוד לא יודעת" היא אמרה "אני מקווה"
האווירה הזאת בבית החולים שוב תקפה אותנו ושוב הרגשתי שבא לי להעלם משם מהר ככל האפשר.
אבל לא כך היה.
שעות ההמתנה היו מפרכות כמו תמיד.
דורית סיפרה לנו שהיא הקיאה פעמיים מאז הבוקר ולא מסוגלת להכניס שום דבר לפיה וכך דחתה את הצעותינו לארוחה בזו אחר זו.
"את חייבת לנוח "פניתי אליה כשטום יצא למרפסת לנשום קצת אויר.
"אני נחה,באמת"
"זה לא נקרא לנוח,לשבת כאן כל כך הרבה ולהרגיש רע"
"את מתוקה" היא ליטפה בשיערי "אני לא יכולה לישון מרוב דאגות" היא הוסיפה.
לא ידעתי איך להגיב כי לא יכולתי להתווכח עם המציאות הקלוקלת שגורמת לה להרגיש ככה.
"מה שלומך?" היא התעניינה פתאום. אף פעם לא דיברנו יותר מדי.
"אני בסדר" חשפתי גומות .
"מה עם ההורים שלך?"
אז,כבר הגומות ירדו עם החיוך בחזרה.
"לא יודעת" אמרתי "הכל מוזר" ואז צחקתי "לא נורא".

השהיה בבית החולים נמשכה דקות ארוכות ואפילו שעות. שעתיים חיכינו שם בחוץ רק לראות את זיו פניו של ג'וני,שכבר לא האירו כמו תמיד.
בסופו של דבר,הצלחנו להכנס לחדרו של ג'וני. דברנו איתו קצת על הא ועל דא ופחות על העיקר-המחלה.
כשהיה לי צלצול טלפוני עניתי,וזו הייתה מיקי:
"רונק,מה נשמע?"
"אני בסדר" אמרתי "איך את מרגישה?"
"אני בסדר,משעמם לי פה. הבוסית השאירה אותי כאן לבד ואין קליינטים,הכל יבש"
"אה" תפסתי בקצוות שיערי.
"מה איתכם?"
"נהיה,נהיה בסדר"
"אתם בבית חולים?"
"כן" אמרתי בפרצוף חמוץ "לא יודעת מה יהיה"
"תקשיבי,את וטום חייבים לצאת קצת להתאוורר. נשאבתם לתוך הזוועות שסובבות אתכם,וחבל"
"איזה לצאת" גיחחתי "הוא לא ירצה"
"את חייבת להוציא אותו קצת"
"ממ" חשבתי "אולי באמת אני אציע לו אח''כ לנשום אוויר קצת. למרות שלא בא לי לבלות איתו בכלל"
"תסבלי קצת. הוא צריך את זה עכשיו"
"מה איתך?את חוזרת אלינו אח''כ,כן?"
"אה,לא" היא נשמעה שמחה "בסוף אמא שלי התקשרה להתחנף ואני חוזרת הביתה. וגם,ידיד שלי בא לישון אצלי"
"וואלה?"
"וואלה"
דורית קראה לי פנימה ונאלצתי לנתק את השיחה עם מיקי. גם ככה,לא היה לי הרבה חשק לדבר.

בחדר הקטן של ג'וני לא היו הרבה דברים חוץ משוקולדים ודובי קטן שדורית הוציאה לו מהמכונה.
לא הבנתי אף פעם למה מביאים שוקולדים לחולים. מילא ליולדות,אבל לחולים. כן,שוקולד זה מה שישפר את המצב רוח של בן אדם שהיה עולם ומלואו ועכשיו העולם שלו ,הולך ונגמר.
הרופא הגיע,אחרי כמה זמן,ואיכזב את כולנו. הוא אמר שג'וני היה צריך לעבור סדרת בדיקות אחרונה לפני השחרור ובגלל שביתת רופאים ואחיות שהיתה לאחרונה,יש מחסור כרגע ורק מחר בבוקר יוכל להבדק.

ג'וני היה נראה היום פחות שמח מאתמול. זה וודאי היה בשל כמות הבדיקות,הזריקות וכל הדברים שנאלץ לעבור.
הוא היה נראה תשוש ומתחת לשתי עיניו שקים גדולים של שינה.
ג'וני ביקש ממני ומטום בקשה מוזרה ומיוחדת: הוא ביקש שבימים הקרובים נתפטר מהעבודה בבקבוקים ונפקח עם דורית על המסעדה.
הבקשה הכי גדולה הייתה שהמסעדה תמשיך לפעול כרגיל ולא תסגר עכשיו. אני וטום ביקשנו ממנו לחשוב אולי לקחת אדם מנוסה יותר מ..שני מתבגרים,
אבל הוא אמר שהוא סומך עלינו ועל כושר ההנחיה של דורית בעניין.
אחרי שיצאנו מהחדר שלו,כי ביקש שהוא ילך לישון ונתראה כבר מחר,החלטתי להציע לטום לצאת ולהשתחרר קצת ביחד מכל הלחץ.
"מה דעתך לשכוח קצת מהכל ו....."
"ו..מה?ומה?" הוא שפשף את עיניו ושאל בקוצר רוח.
"ו..לצאת קצת,לבלות,לשכוח קצת"
"מה?" הוא הביט בי בתדהמה. לא הבנתי מה כבר אמרתי.
"מה מה?"
"נראה לך באמת שאני מסוגל לצאת עכשיו לאנשהו?עכשיו,אחרי שראיתי את האדם הכי קרוב אליי בצורה הזאת?"
"בסדר,רק הצעתי" יצאתי להגנתי אבל הוא כמו קיר,רק המשיך להטיף:
"זה חוסר התחשבות,זה חוסר מחשבה. תחשבי לפני שאת מדברת,עדיף"
פתחתי את הפה בתדהמה גדולה משלו והבטתי בו בכעס ואז אמרתי "לך תזדיין".
זה כל מה שהצלחתי להגיד לפני שברחתי משם לבד.

כל הדרך הביתה בכיתי. נמאס לי! נמאס לי מהיצור הזה שבטוח שהוא דקינג אוף דה וורלד' ובגלל זה מותר לו לדבר אליי כאילו הוא קנה אותי מאיזה שייח' סעודי או ששילם עליי בגמלים. מה,מה אני נראית לו? ספוג? לספוג את הכעסים שלו?שק איגרוף של הטמטום המשתפך שלו?
אני,אני שם לצידו ברגעים הכי קשים,מקשיבה לו מבינה אותו למרות שכל אחת אחרת הייתה בורחת כבר מזמן מבן אדם שדחה אותה על הסף.
ניגבתי את הדמעות הרטובות שהפכו למיץ דמעות מלוח על הפרצוף שלי עם תוספות של עיפרון שחור מרוח.
כשהגעתי הביתה ידעתי בדיוק מה אני עושה.
התקשרתי לרוי. ואמרתי לו שאני מצטערת שדברתי אליו מגעיל ואני אשמח לצאת איתו לדייט הערב.
"אין בעיה מותק" הוא אמר "אני אאסוף אותך. תתקשרי כשתהיי מוכנה ואני אצא לכיוונך"
"אוקי" אמרתי בחיוך רחב "אני אשמח".

הדלת נפתחה קצת אחרי ניתוק השיחה. המלך של גברי העולם נכנס פנימה במבט מושפל.
אני מהרתי לברוח מהסלון לכיוון השרותים.
"רוני" הוא קרא "חכי רגע"
"מה?!" צעקתי לכיוונו מבלי להביט בו בכלל.
"תקשיבי...."הוא התחיל לנסות לדבר ולא נתתי לו ,אמרתי לו שלא בא לי לשמוע אותו ונכנסתי להתקלח.
אחרי שהתקלחתי הוא היה בגינה. מה שהקנה לי כמה דקות להתקשר למיקי:
"מיקי,תעודדי אותי.בבקשה"
"מה? איך?למה?"
"תגידי לי שטום מחורבן ומכוער ורוי מדהים"
"טום מסריח מהתחת ולרוי יש גדול"
"אוף מיקי"
"מה קרה ילדה?"
"זהו,אני יוצאת עם רוי עוד מעט"
"באמת?איך פתאום?"
"רבתי עם טום המניאק"
"ואת יוצאת עם רוי?" היא צחקה "את מהירה"
"לא לצאת איתו?כן לצאת?תייעצי לי!"
"ברור שלצאת! ולשים 'את יודעת מה' על טום"
"כן?"
"כן!"
"טוב,הוא נכנס. נדבר"
ניתקתי לה כשהוא נכנס בחזרה לדירה.

התחלתי להתלבש ולהתארגן :לבשתי את השמלה האדומה עם המחשוף שהייתה לי עוד מימי שחר וכמעט ולא לבשתי כי היא הייתה חגיגית מדי.
ופעם,היא גם פחות ישבה לי יפה על החזה שהיה אז לגמרי ניצנים.
התחלתי לייבש את השיער ולסדר אותו הכי יפה שאפשר ולהתאפר וכל זה כשאני מול הראי הקטן בסלון כשטום יושב מאחוריי ורוקע ברגליו בעצבנות מבלי לדבר.
השעה הייתה כבר מאוחרת,ולא הפריע לי. 11 וחצי בלילה,ועכשיו אני יוצאת. אין אמא,אין אבא,אין הגבלת זמן. אני אבלה הלילה,אני אשתה,אני אשתכר,אני אתנשק עם רוי,אני אעשה הכל....כדי לשכוח ממנו.
תקתוק נשמע בדלת. זו הייתה דורית שאמרה שהיא הולכת לתת אוכל ליתומים ולראות מה קורה עם המסעדה שסגורה כבר יומיים.
"לאן את הולכת?" הוא שאל פתאום.
"זה לא עניינך,בסדר?"
"אני רק שואל"
"ואני רק עונה"
"נו רוני!" הוא צעק.
"אל תרים את הקול שלך עליי!" צעקתי בחזרה.
"אני יוצאת עם רוי" הוספתי "שמח?"
הוא השתתק פתאום ושאל "שוב רוי?"
"תגיד" הסתובבתי אליו עם המסקרה פתוחה בידי ובעניין רב שאלתי "אתה....אתה ממונה להיות אבא שלי? או כל דבר אחר שקשור אליי? כי לי,לא זכור הרגע שחתמתי איתך על חוזה של דין וחשבון על מה שאני עושה"
הוא הנהן בראש והרכין אותו מטה. לא דברנו במשך דקות ארוכות עד שהוא אמר:
"את לא שמה לב שהבן זונה הזה רוצה רק לנצל אותך?"
"מה?"
"הוא רוצה...את יודעת מה הוא רוצה!"
"לא אני לא יודעת מה הוא רוצה. ואני גם לא יודעת מה אתה רוצה!"
"אל תתממי עכשיו" הוא פתאום דיבר בכעס של ממש.
"אז זה מה שיש לך להגיד לי עכשיו,אה? שאם בנים רוצים אותי אז הם מחפשים רק לגעת בי?זה מה שאתה אומר לי?"
"לא" הוא אמר "התכוונתי ש.."
"פפששש,כמה קרדיט אתה נותן לי. מיום ליום אני לא מבינה מה אני גרה עם שרץ כמוך"
"תגידי,את יכולה להפסיק לתת כל כך הרבה תשומת לב ל'יופי' שלך והאיפור ולהקשיב לי?"
"לא!" צעקתי "לא רוצה להקשיב לך!"
"את יודעת מה?" הוא צעק "לכי תזדייני בעצמך"
"או,אני דווקא מתכננת ללכת"
"יופי!" הוא צעק "ועכשיו את הופכת גם לשרמוטה"
עצרתי את מלאכת האיפור וקימצתי בידי אגרוף גדול כדי להוציא את העצבים ואמרתי "אתה כל כך אפס"
הוא תפס את הראש שלו בין ידיו ולא דיבר.
"סליחה רוני,לא התכוונתי נו. סליחה,בבקשה" הוא מלמל. לא הקשבתי בכלל,לא ייחסתי חישובת למה שאמר.
"לילה טוב" צעקתי. לקחתי את התיק שלי והתחלתי ללכת לכיוון הדלת.
אבל הוא פתאום הגיח מאחוריי ותפס את הידית של הדלת ולא נתן לי לפתוח אותה ואז עמד מלפניי,צמוד לדלת.
"נו מה אתה עושה? מה זה נראה לך משחק,יא טמבל? זוז לי מהדרך!"
"רוני" הוא אמר,אני המשכתי בדבריי.
"אתה חושב שיש לי בעיה להזיז אותך?"
"רוני..."
"תעוף לי מהפרצוף כבר תעוף!" צרחתי.
הוא תפס בשתי ידיו את כתפיי פתאום וצעק "רוני"
-כאן מופעל השיר השני-
השתתקתי. הוא הביט לי בעיניים ואמר בעצבות "אני לא רוצה שתלכי"
בלעתי את הרוק.
"מה?"
"לא רוצה שתלכי. לא רוצה שתפגשי עם רוי"
"למה?"
"כי אני לא רוצה" הוא פתאום הוריד את היד שלו מהכתף באיטיות עד שהגיע לכף ידי וליטף אותה.
"אני לא רוצה שתהיי איתו " הוא אמר בפעם האחרונה ואז הוסיף,כמו בחלומות שלי "אני רוצה שתהיי איתי"
אני,מיותר לציין,שותקתי כולי. פתאום הדם שזרם לי בגוף הפסיק לזרום.
הוא סגר את הדלת את הסוף ונעל אותה ואמר "בבקשה" בקול עצוב,במבט עצוב,כמעט בוכה.
"למה?למה אתה אומר את זה?" התחילו להתמלא לי העינים בדמעות.
"אני מצטער על כל מה שעשיתי לך כל הזמן הזה..אני...אני טמבל. ואת...את לא" התחילו להתמלא גם לו העינים בדמעות.
"את הדבר הכי טוב שקרה לי,את מיוחדת"
הלב שלי לא פעם כבר.
הפלאפון שלי צלצל,שנינו שתקנו. לא זזנו. הבטנו רק בעינים אחד של השניה וידענו שזה רוי.
אחרי מספר שניות לקחתי את הטלפון מהדלפק ועניתי. טום תפס את ראשו וכמעט בכה.
"הלו רוי,תקשיב...."
טום התנשם כל כך בכבדות שראיתי את החזה שלו עולה ויורד ואז אמרתי :
"אני לא אגיע בסוף. אני מצטערת" ואז ניתקתי.
טום הרים את הראש מעצבותו פתאום,ובשתי עיני הפלא שלו היה ניצוץ גדול. הוא חייך את החיוך שכל כך אהבתי והתקדמתי לעברו.
הוא תפס את ידיי וליטף לאורכן,ואח''כ ליטף את שיערי ברכות ואמר "את כל כך....."
ואחרי שהעביר את אישוניו על כל כולי הוסיף "את כל כך מתנה מאלוהים"
לא האמנתי למשמע אוזניי.
ואז החיוך שנגלה ממני,היה האות שלו להתנפל לי על השפתיים ולנשק אותי כמו שכל כך אהבתי שהוא מנשק.
כרכתי את הידיים סביב צווארו ונצמדתי אליו ולא הפסקנו להתנשק.
הוא דחף אותי אחורה עד שהפיל אותי על המיטה ושכב מעליי ואז נישק אותי בלי סוף ואת צווארי. ירדו לי דמעות קטנות כל הזמן,לא ידעתי למה.
התרגשתי כאילו נולדתי מחדש.
הוא נישק כל סנטימטר בפנים שלי ובצוואר שלי וליטף את הגוף שלי.
לחשתי לו כל הזמן שהוא מדהים,ושאני אוהבת אותו. לחשתי לו שלא ירפה ממני לרגע.

לא עזבנו אחד את השניה במשך שעות ארוכות. נכנסנו מתחת לשמיכות,הפעלנו מזגן על טמפרטורת 19 מעלות ונגענו אחד בשניה בלי סוף.
הוא כל הזמן לחש לי באוזן שאני אחבק אותו שאני לא אעזוב אותו אף פעם.
החלום שלי,התגשם. ככה סתם בערב אחד. בערב שלא ציפיתי לו. בלילה מדהים אחד,שבו כנראה שמעו את כל התפילות שלי מלמעלה.
הילד שהכי אהבתי מימיי רצה אותי גם.

אחרי שנרגענו הוא שכב על הגב ואני בחיבוקו שכבתי כשראשי מונח על כתפו וידי מלטפת חזהו.
"זה אמיתי?" לחשתי.
"זה אמיתי,הכי אמיתי"
"אתה יודע..."הרמתי את הראש קצת בחצי חיוך חצי התרגשות "מהרגע הראשון שראיתי אותך,זה היה כמו..בסיפורים" צחקתי "כמו הנסיך מהאגדה הכי יפה בעולם. ככה נראית לי"
"אל תגזימי" הוא הסמיק "אני לא נסיך" ואז הוסיף בלחש "את הנסיכה פה"
אחר כך הוא ביקש שוב שאני אחבק אותו חזק ולא אעזוב ולא אלך ממנו לשניה. הוא ביקש שאני אנשק אותו ,ואחר כך שוב ביקש חיבוק.
ככה התחלנו לדבר על המון דברים,והתחלנו להתקרב ואחרי כל כמה שניות התנשקנו.
"את לא באמת רוצה את רוי,נכון?"
צחקתי בשקט "נראה לך?הוא היה מת שיהיה לו תחת כמו שלך"
טום צחק ואמר "את אוהבת את התחת שלי?"
"יש לך תחת סקסי" אמרתי וצבטתי בישבנו.
"סקסו!"הוא תיקן אותי.
"וגם..אני אוהבת את ה..חיוך שלך עם הגומות הקטנות. ואת העינים שלך ואת הגוף ואת...השפתיים" נשקתי להן "ואת החכמה שלך,והבגרות שלך,והיחודיות שלך ו...את הקול הגברי שלך" הוא צחק ואמר "את יודעת,לפני שהכרתי אותך חשבתי שאני אבן"
"אבן?למה?"
"כי..חשבתי שאני לא יודע להרגיש"
השתתקתי,כולי השתתקתי. "ואיתי?אתה מרגיש?"
הוא לא אמר כלום כמה שניות שהלחיצו ואחר כך אמר "כן" ואז סטינו מן הנושא.

השעה כבר הייתה מאוחרת מאוד ושנינו היינו תשושים מכל הסמטוחה.
"יאללה,יפה שלי,אני עייף" הוא קרא לי יפה שלי. הוא קרא לי 'יפה שלי'!
"גם אני" אמרתי בחיוך "לילה טוב"
"לילה טוב" הוא נישק אותי נשיקה אחרונה ואחרי כמה שניות אמרתי :
"טום......אני רוצה לבקש ממך משהו חשוב"
"מה?"
"בפעם שעברה ש..היינו ביחד. בבוקר קמתי ולא היית כאן והבנתי ש.....שזה לא היה אמיתי.
אז ..בבקשה תשאר כאן. עד שאני אקום. בבקשה"
"בסדר,אל תדאגי אני לא אלך"
"אם ...אם נגיד אני אקום ולא תהיה כאן....." התנשמתי "אז זה סימן בשבילי ש...ששוב פעם אתה מתחרט על כל זה"
"אוקי. אם אני לא אהיה לידך תדעי שמשהו נדפק"
"אוקי" אמרתי וחייכתי.
"לילה טוב".

ישנתי את השינה המתוקה ביותר מאז היום בו נכנסנו לדירה הזאת ביחד.
"היא ישנה בחלום הכי מושלם ככה שלא יכלה לחלום חלום יותר יפה מזה"
ואז הגיע הבוקר. הבוקר בו אני מרגישה את הנסיך שלי,לידי. לא אף אחד אחר מזויף,לא רוי ולא תחליף לא מוצלח אחר.
ואז אני פותחת את העינים ואז מרגישה אותו כמעט ואז אני מסתכלת הצידה.....ורואה מיטה ריקה.
ואז קמה לשרותים וצועקת בלחץ "טום! טום! טום!"
ושום מענה אני לא מקבלת. כל מה שאני מקבלת זה פתק על השולחן שבו רשום :'סליחה רוני. סליחה על הכל'
ואז אני נופלת לרצפה ובוכה. וצורחת לשמיים "לא,בבקשה"
ואחר כך,כבר אורזת את הדברים שלי במזוודה אחת גדולה.



נכתב על ידי crazyChik , 3/11/2008 14:43  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcrazyChik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על crazyChik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)