לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Under the sea- העולם שלי

פשוט חיפשתי איפה לכתוב.. אין כל כך תאור, מקווה להתמיד...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

געגועים


אני מתגעגעת כל כך.

לימים העמוסים,

לשעות שחולפות,

להכל.

מתגעגעת לבועה, למחשבה שאפשר הכל.

רוצה לחזור, מתגעגעת. רוצה להצליח.

מתגעגעת להִתְרצוּת הזאת של יום עמוס על כלום קלוריות.. מתגעגעת לאקשן, למקום הזה שתוקף אותך ואוכל אותך מבפנים- ומצד שני לרגיעה הזאת ולמחשבה שיש לי משמעת עצמית.

הייתה לי משמעת עצמית.

מתגעגעת לאז, כשהיו עוד פחות סטיגמות ממה שיש היום. מצחיק שהיום הם יותר דואגים מפעם, הצתה מאוחרת.

מתגעגעת, רוצה לחזור. אני כבר לא אצליח. לא כמו פעם.

האנשים שהגנו עליי עשו זאת טוב מדי, אני רוצה לחזור והפחדים תוקפים. אני רוצה לחזור וחושבת קדימה.

מתגעגעת ללא לחשוב קדימה.

מתגעגעת לביטחון.

מתגעגעת.

מתגעגעת.

נכתב על ידי *~The Little Mermaid~* , 25/3/2008 19:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  *~The Little Mermaid~*

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~The Little Mermaid~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~The Little Mermaid~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)