לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


isn't it?

כינוי:  Expo

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

אני מודאג(ת) מהדברים שמעסיקים אותי


#1 אני עצלנית נורא. אני רוצה לשנות את זה, אבל אין לי כוח, ככה ששום דבר אני לא עושה ואחר"כ אני בוכה ששום דבר לא הולך לי.

#2 לא מפסיקה להופיע לי הודעה של שגיאה בתוכנה לא ידועה, וכשאני מבקשת לאתר באגים לא קורה כלום.

#3 בעוד 5 ימים אני נבחנת לקולנוע לתאטרון, ולא מספיק שחסר לי כשרון (תכונה משמעותית, אם אני רוצה להתקבל, ממה שסיפרו לי לפחות...) בצורה קיצונית, אני גם לא זוכרת בע"פ את המונולוג שלי, ועל השיר- הקצב הזיופים המנגינה וכו' וכו', בכלל אין על מה לדבר.

#4 המורה שלי לגיטרה רצה נורא שאני אבחן למוזיקה, ובסוף אני לא נבחנת. ביום שישי אאלץ לספר לו את הבשורה המרה... אני מקווה שהוא לא ייקח את זה קשה, אחרי ששבוע הוא עבד על עיבוד לשיר ג'ז ידוע ובגבורה אמר לי "זה בסדר גם אם לא תבחני, בסה"כ הרווחתי עוד שיר שאני יודע".

#5 אני לא שווה שיט בפונקציות, וזה כ"כ קל... אני מרגישה טיפשה.

#6 עדיין לא הצלחתי להגיד את מה שאני חייבת להגיד. המלים פשוט לא יוצאות לי מהפה. כרגע זה לא דחוף לי, אבל הימים עוברים מהר ואני מפחדת שאני אשתפן.

#7 התמכרתי למשחק הראשון של הארי פוטר, ואני מתה להתקין אותו על המחשב שלי.

#8 אין לי טיפקס ויש לי רק 2 עטים צבעוניים, ונראה לי אנשים מתחילים להתעצבן מהבקשות האובססיביות שלי לעטים.

#9 אני מרגישה רע עם עצמי, שוב, ואני רק רוצה שזה ייגמר.

#10 ישנתי היום שעתיים וחצי, ובתהליך פספסתי בטי, פרינדס ופרק של סאות'פארק. שעות השינה שלי לא בסדר. הכל באשמת פריט מס' 1.

#11 אני מתה להתחיל במרתון אוואטר המתוכנן, אבל הבטחתי לעצמי שרק אחרי הבחינות אני אעשה אותו.

#12 יש לי 2 פרקים של אוז וחצי עונה של נמלטים, ואני לא מצליחה לגרום לעצמי לרצות לראות אותם. חבל.

#13 בטי ודניאל & בונז ובות' עדיין לא ביחד. מה הקטע עם הזוגות מנט טו בי האלה??

#14 אני מבזבזת המון נייר.

#15 סיפור-האהבה-כביכול שמתפתח לי מתחת לאף ממש לא מוצא חן בעיניי. זה לא שיש לי בעיה עם הרעיון בכלליות, זה שיש לי בעיה כי זה יהיה מוזר. נראה שאף אחד לא מרגיש כמוני.

 

(ואחרון- אני לא אוהבת כשמפתחים לי פנטזיות. תפסיקו!! זה לא יילך וזהו.)

נכתב על ידי Expo , 26/2/2009 19:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לExpo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Expo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)