לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

If I were an angel... I would choose to watch over you



Avatarכינוי:  מיטל (:

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2010

להלהלהל



אני אהיה מה אני בוחרת להיות ומה שאני רוצה ,

ואם טוב לי להיות ככה זה בכלל לא אמור להזיז לכם .

הקנאה אוכלת אותכם.

 

 

אז שוב לא יצא לי הכי לעדכן .

וכבר התחלנו שנה חדשה - 2010 -

והשנה שהייתה אפשר לסכם אותה בשנה מדהימה עם הרבה עליות וירידות ^_^

ואם כבר מדברים על 2010 שתיהיה שנה טובה לכולנו ,

הא ועוד שנתיים מתים מוחעחע F:

21.12.1012

 

גודנייט (S)

נכתב על ידי מיטל (: , 16/1/2010 02:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאור ^ (: ב-7/2/2010 16:45
 





36,885
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)