לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i love you


Kill My Emotion's,no wait..FUCK OFF

Avatarכינוי:  XNat

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

משהו קטן וטוב(=


אוקי אני באמת חושבת שהבלוג הזה נהייה שלי,חבל שאתה לא באמת מעדכן פה.

למרות שזה לא כלכך קריטי חח

 

טוב אז...סתם ממש משעמם לי בלילה,ואני מרגישה לבד כי אתה לא מחובר.

אז נורא נורא רציתי לכתוב פה סתם שיהיה לך נעים להיכנס לפה לפעמים ולראות את כל מה שעברנו בשנה 1.

כןכן מתקרבת לה השנה,עוד 12 ימים [איזה כיףף ווואייפיי]

ואני סתם רוצה לסכם את הכל עכשיו..

 

אז כן עברנו המון ביחד,כבר נהיית חלק מחיי היום יום שלי.

זה כבר נהייה אצלי הרגל לקום בבוקר לשלוח הודעה\להרים טלפון סתם בשביל להגיד בוקר טוב,אותו דבר בלילה.

כיף לי איתך,באמת כיף לי איתך..אני מרגישה איתך הכי שלמה בעולם.

תמיד חלמתי על קשר כזה,אותו קשר כמו שיש לנו עכשיו..שהכל טוב שהכל נראה ממש וורוד ויפה.

אני זוכרת שאמרו לי פעם "אל תתני מעצמך יותר מידי,את סתם תפגעי אחכ",אבל אני חושבת שזה ממש שטויות.

כי תאכלס כל אחד ואיך שהוא רואה לנכון לתת מעצמו,כל אחד ואיך שהקשר שלו בנוי..

אני לא הקשבתי למה שאמרו לי ונתתי מה שאני יכולה לתת מעצמי,ואני רואה איך זה נראה עכשיו..

הדבר הכי יפה בעולם,ממש קשר שלדעתי מגיע לכל זוג בעולם!!

אני יכולה להמשיך לחפור על זה כל הלילה אבל סתם זה יגיע למצב של מגילת אסתר.

 

בכל מקרה מה שרציתי לומר לך זה שסהכ היית לי שנה ממש כיפית איתך.

וימשיכו להיות לנו שנים טובות כמו זאת,בע"ה אפילו יותר טובות!

ובשבילי הדבר הכי טוב שקרה לי השנה זה...

שקיבלתי אותך מתנה.

והכי כיף לי בעולם שיש לי אותך,בנאדם מקסים שיודע לדאוג,בנאדם עם ערכים וכבוד,והכי חשוב..בנאדם עם שמחת חיים לא מהעולם הזה!

אני אוהבת לראות אותך מחייך כל הזמן וצוחק.

ואני אוהבת את זה שאתה דואג לי כל הזמן שאני לא יעשה שוטויות,או בכלל אם הכל בסדר איתי.

ואני יכולה להגיד פה עוד 1000 דברים שאני אוהבת אצלך.

אבל הכי הכי אני אוהבת אותך.

וה3 מילים האלה שוות 1000000 מילים קטנות.

 

טוב הינה הינה קרציות אני הולכת אל תהרגו אותי!

אז נת,

תודה על הכל!!



נכתב על ידי XNat , 31/7/2008 03:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





17,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXNat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XNat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)