לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WISKY


insanity is in the house

Avatarכינוי:  Wisky

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2009

#*#


יווווו כמה שנים! חחח היה כלכך הרבה אבל מאה אחוז אני שוחכת הכל ויגמר לי מה לכתוב אחרי השורה השנייה..

אז ככה, (חח אני אהיה קצת מבולגנת מבחינת הזמנים כי מה שאני יזכר קודם יבוא קודם.. )

רישיון נהיגה!!!!!!!!!!!!!! יוווו איזה כיף איזה יופי איזה התרגשות יגיע ביום שלישי והכל יהיה טוב והכבישים יהיו מקום בטוח יותר בזכותי!!

באופן מפתיע אני ישנה הרבה יותר טוב לאחרונה.. אין לי שמץ מדוע או למה! ואפילו ישנתי (ממ בערך) צהריים היום! שזה משו שלא עשיתי מאז ימיי בגן טרום טרום טרום חובה!

וווווו נושא מאוד חשוב, למי אתם בוחרים? קצת דפוק כי אף אחד מכם עדיין לא יכול ממש לבחור אז נעבור לדבר הבא..

וכמו שצפיתי נגמרו לי הדברים ><"  (היא אמרה לי לכתוב שכואב לה בלב)

אהה ! חח אני ונושה החלטנו להציק לעתי. מרגש נכון?

חח עשיתי חור שלישי וכשיפסיק לכאוב אני אעשה שני בשנייה. חח יצא מוזר

אממ אז היום יוצאים לסיבוביישן ובתקווה שיהיה יותר מנחמד. מה אני מקשקשת! יהיה כיף הכי בעולם!

הנושא החם: אף פעם לא... אממ.. לא לקחתי שני חתולים, קשרתי אותם בזנב וזרקתי אותם לחוט חשמל (כמו הנעליים שרואים תלויית מחוטי חשמל) חח צריך לנסות  [=

 

 


 

 

אתגר בשבילכם:

נסו להגיד את המשפט הבא מהר-

how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood

?


נכתב על ידי Wisky , 6/2/2009 19:14  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,076
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWisky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wisky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)