לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WISKY


insanity is in the house

Avatarכינוי:  Wisky

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2009

עדכון !


שלומות לכולם, ובמיוחד לעצמי חח.

חופש פסח. איזה כיף. אפשר סופסוף לישון. רק חבל שזה לא מצליח.. אתמול שוב התעוררתי מהסיוט. רק שהפעם היה יותר גרוע. הפעם הוא המשיך. אני יוצאת מהיער, לכפר מלא אנשים, צועקת, שמישהו יעזור לי, שיבואו איתי חזרה ליער, למצוא את מי שנפל בדרך. אבל כולם מתעלמים ממני. כאילו אני לא שם. כאילו לאף אחד לא איכפת. ואני יודעת שהכל באשמתי, שכל מי שנפל, לא יחזור. בגללי.

והתעוררתי. הלב עוד שנייה מתפוצץ. רצתי לשירותים ושטפתי פנים. חזרתי למיטה. מפחדת לחזור לישון. מפחדת שעוד מישהו יפול. ושוב ההרגשה תחזור, שהכל בגללי.

 

אז ישבתי, קראתי איזה שעה. eclipse. אני שקועה כלכך בסיפור. הייתי יושבת כל היום לקרוא אם זה היה אפשרי. אני מרגישה את האהבה, את הפחד, נעלבת, כאילו כל מה שקורה קורה לי. אשכרה תפסתי את עצמי מתנשפת בהתרגשות. זה לא נורמלי חח. שמישהו יעזור לי.

חוץ מזה אני מתרגמת את הספר השני new moon. חח גם זה מרתק. איזה יופי.

 

חוץ מזה הכל כרגיל. אין אהבה חדשה, אין שנאה חדשה. סתם הרגשה מוזרה..  אני שוב מאתגרת את עצמי. מקווה שהפעם אני אצליח. כי זה כבר לא נראה טוב. אני מדרדרת את עצמי וזה לא נראלי.

אתמול הלכתי לרופא ריאות כדי להעלות את הפרופיל. הוא אמר שהורידו לי כי אני בת, והוא שלח אתי לעשות בדיקה שתקבע אם צריך להעלות את הפרופיל. יהיה טוב.

מממ.. באלי לצאת, לעשות משהו.. מחר. בדוק.

 

 

חח הצחיקה אותי התמונה..

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אני לא יודעת למה המילה הזאת הכאיבה לי כל כך. הרי אני גרמתי לה לבוא.

כנראה הציפייה, התקווה, שהיא תגיד משהו אחר, שהיא תנסה לשכנע אותי.

שתנסה לבדוק, אם היא בכלל שמה לב, שמשהו לא בסדר.

כי ברור שמשהו לא בסדר.

It's clear that something is wrong' something deeply not OK.

~~~~~

 

One thing I truly knew was how love gave someone the power to break you.

And I'd been broken beyond repair.

~~~~~

 

He can't save me.

He can't come because of you.

If he save me,

he loses you.

He won't peek me.

I wouldn't peek me.

Tell him not to come.

Tell him to stay away.

Tell him it's too late.

~~~~~

 

פסח שמח!!

נכתב על ידי Wisky , 2/4/2009 19:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,076
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWisky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wisky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)