לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



יום הולדת שמחAvatarכינוי:  פלוץ.נאד.גרעפס ^^

בת: 96





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

סיפור שכתבתי + תמונות D :


 

אוקיי אז לפני כמה זמן כתבתי איזה קטע קצר, בשביל להתקבל לשיעור מחזאות בבוסתן .

זה מה שיצא.. ורציתי לדעת מה דעתכם ( :

אז הנה .

 

זה היה ביום שישי שעבר כשאבא נסע לאיזו פגישה והשאיר אותי לבד.

 זה לא שמפחיד אותי להישאר לבד בבית, אבל הפעם הייתה לי מן תחושה מוזרה שמשהו עומד לקרות.

 האמת שהייתי קצת עייפה, עייפה מהכל. רציתי לעזוב את הכל.

 פשוט לשחרר, לפתוח את הידיים, להתעופף מעל לכל הבלגן הזה ולעוף בחופשיות, פשוט לעוף.

הקשבתי לפנטזיה הזאת שמתרוצצת במוחי וגיחכתי. ידעתי שזה לא אפשרי ושאני לא יכולה לעזוב הכל,

אבל הרשיתי לעצמי לקחת כמה דקות ופשוט להשתחרר מהחיים ולדמיין.

נכנסתי לאמבטיה חמה. כמה קלישאתי. כדי שאוכל לחשוב בשקט ולהתנקות

קצת מהאווירה היומיומית הסוערת. עצמתי את עייני ודמיינתי.

 דמיינתי את עצמי באוויר, בשמיים מתעופפת כמו איזה נוצה קלילה.

הנעתי את הראש באיטיות, מרגישה את הרוח שחולפת על פניי כמו יד מלטפת, וחיוך עלה על פניי.

זה היה רגע מאושר והרגשתי כל כך שם.

 לפתע ראיתי אור לבן שסנוור אותי מאד ושמעתי את הדלת למטה נטרקת.

פקחתי את עייני במהרה, לבשתי את החלוק ותוך שניות כבר הייתי מוכנה לצאת.

 תחושה של פחד חנקה אותי. במקרים כאלו צריך לחשוב לפני שעושים צעד פזיז,

מה אם יקרה לי משהו כשאצא? אבל לפתע חלחלה בי תחושת אומץ והרגשה טובה.

הרגל שלי הזיזה את עצמה לכיוון הדלת. חיוך עלה על פניי.

 תפסתי אותו במראה על קיר האמבטיה - חיוך שמתנגב אל שפתיי. לא הבנתי מה לא בסדר איתי.

 מה אני מחייכת עכשיו!? התגברתי על הפחד וירדתי במדרגות לאט לאט, על קצות האצבעות.

פתאום היא הופיעה ליד הדלת, זאת הייתה היא! לבושה בשמלה לבנה.

 פניה היו חיוורים כשלג ושפתיה אדומות כדם, כמו שלגיה. רצתי כמו שלא רצתי אף פעם.

 חיבקתי אותה הכי חזק שיכולתי. היא צחקקה והעבירה את ידה על שערי.

 צמרמורת עברה בכל גופי. שפתיי נפתחו ואמרתי: "אני אוהבת אותך".

זו הייתה הפעם שבה הכי התכוונתי לשלושת המילים הללו בחיי.

היא נישקה אותי ונעלמה, בדיוק כמו שהגיעה. בשבריר שנייה נותרתי לבד מחבקת את האוויר.

 רוח חזקה שרקה וטרקה את הדלת. פקחתי את עייני ומצאתי את עצמי לבד, באמבטיה.

הבנתי שזה כנראה היה חלום, או שלא. אבל זה לא משנה, כי פגשתי אותה.

היא באה אליי ונגעה בי ודיברה אליי וחיזקה אותי וזו הייתה מציאות גם אם היא הייתה חלום.

 

זהו. ^^

 

 

 

ואם זה מעניין אותכם אז התקבלתי ושלשום היה השיעור הראשון.

 

 

עריכה:

אעאעאע כולה פוסט שלישי , פחות מ3 שבועות  מאז שפתחתי וכבר עברתי

 1,000 כניסות ?   1,017 למעשה. ( :  טוב תודה ?

נכתב על ידי פלוץ.נאד.גרעפס ^^ , 7/11/2008 12:51  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,679

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלוץ.נאד.גרעפס ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלוץ.נאד.גרעפס ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)