לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"ושוב אני נפגש עם רגע של עצבות"


"אף אחד לא יבין אותי-ואני לא אבין אף אחד, כי אף אחד לא נקלע לבעיות שלי- ואני לא של אף אחד" (אני המצאתי את זה)

Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

ללכת לישון מוקדם.


אני זוכרת שבפעם האחרונה שבחרתי מרצוני החופשי ללכת לישון לפני 10 בלילה, הייתה בכיתה ד'.

קמתי באמצע הלילה עם 40 מעלות חום וישר כדורים ושטויות, ולישון בלילה כמובן לא יכולתי.

 

הלילה, בחרתי ללכת לישון מוקדם , הייתי קרועה מעייפות, הגרון היה קרוע משיעולים- לא קשים אבל בכל זאת, והרצון לקום בבוקר רעננה- חגג.

אז הלכתי לישון ב9, אני לא זוכרת כלום, מתי נרדמתי, איך נרדמתי, אם נרדמתי. אני רק זוכרת שכל פעם שרציתי להירדם החלה מתקפת שיעולים.

משום מה אני שקועה שלקח לי שעתיים להרדם אבל יש מצב שלקח לי 10 דק'.

אז כמובן שבגלל שהלכתי לישון מוקםד שמתי שעון מוקדם, שאני אוכל להספיק לעשות דברים בבוקר- כמו להכין את השיעורים להיום, וכד'.

אך לא- אני אקום בבוקר וישר אגיד לאמא 'אני, לבית ספר- לא הולכת'. קמתי רועדת, ואפילו לא היה כ-ז-ה קר.

שתי שמיכות מכסות אותי עד כמעט מעל הראש, וכל כמה זמן יש לי רעידות קלות בגוף.

למזלי הטוב אחרי כמה שעות שינה נוספות [למרות שלא באמת הייתי עייפה] הפסקתי לרעוד..

 

ועכשיו אני בבית- כי לא הלכתי לבית הספר, ואני בלחץ מטורף כי אני לא יודעת אם באמת דחו את המבחן מהיום או לא ..

 


 

עריכה:

עוד 11 יום- יום הולדת 5 לבלוג. מדהים.

 


אז אחרי קריאה עמוקה בין שחור ללבן [כןכן ;-) ]  

אז החלטתי גם לכתוב את השטות הזאת של הנושא החם.

 

10. איתי טיראן -האיש והאגדה. מה תופס בו? פחות היופי- יותר המשחק. המשחק שלו פשוט כובש אותי כל פעם מחדש, השירה, היכולות, הכל. מוכשר כאין כמוהו, ופשוט כובש כל פעם מחדש.

 

9. עמרי כספי - כדורסלן, פנים של ילד, חיוך כובש- מה עוד אפשר לבקש? כמובן שבנוסף לזה יש לו יתרון גובה, והדבר שמעמיד אותו אחד האחרונים הוא- שיש כובשים ממנו (:

 

8. ויקטוריו דיאלסנדרו- אומנם אני לא חובבת כמעט מלאכים, והתמונה לא הכי מחמיאה לו , אבל פנים יפות, שחקן טוב, עיניים מדהימות. כמובן שקיים בו חוק ה-אם יש לך פרצוף קשוח ועיניים יפות, אתה מוזמן לעשות לי ילד.

 

7. ג'סטין סטנדיק - גם הוא כמובן לוקח חלק מיש לך פרצוף קשוח ועיניים יפות אתה מוזמן לעשות לי ילד. ראיתי 3 פעמים את הסרט הבאמת מטומטם שהוא משתתף בו, אני אוכלת את הלב כל פעם מחדש שאני לא בגילו, וגרה איפה שהוא לא גר. אם לא ילד אז הוא מוזמן לדייט, מצידי- על חשבוני.

 

6. סטפאנו דה גרגריו- אני לא ממעריצי ספרד-ארגנטינה, בטח שלא ממעריציהם השרופים וה- אעאעאע תעשה לי ילד, גם לא מתה על שטנים עם עיניים. כלומר, צבע שיער שטני ועיניים כלשהן, תמיד אעדיף את ההפכים [כמו השאר] אבל רבאק- בואו נהיה רציניים, הוא אחד המושלמים, כזה ילדון, עם פרצוף קשוח [בעונה האחרונה עם שיער קצר וכד', הרבה יותר ערס. הרבה יותר חמוד] מקובל על הדעת.

 

5.ארון ג'ונסון [או איך שלא נכתוב את שמו בעברית] - אני זוכרת את אותה הפעם שראיתי לראשונה את הסרט- אנגוס חוטיני ונשיקות חזיתיות. ישנתי אצל חברה שלי וכל מה שעשינו בלילה זה לבדוק פרטים עליו. אז בצורה בסיסית? הוא אחד המושלמים!! ובהחלט מוזמן לעשות לי ילד, אפילו 2 !

 

4. רן דנקר- כמו כל ילדה ישראלית ממוצעת בגילאי 12-18, אני יכולה להגיד שבכיף הוא מוזמן לעשות לי כמה ילדים. אבל אך ורק אם הם יקבלו גם את כישרון השירה שלו. אז נכון, כולן מתאהבות בו- פרצוף יפה, גוף יפה. עשה הכל הכל הכל, אבל עשה את זה טוב. אני נשבעתי לו אמונים בשנייה ששמעתי אותו שר.[מי בחלומך, שיר מומלץ]

 

3. רן בכור - כך או כך, הוא יהיה תמיד אהוב ליבי, גם אם הוא שלישי. סיבות? יש לי המון. להלן: קודם כל ובראשונה, החיוך הכובש. לאחר מכן באים הדברים הבאים: העיניים, השירה, כישרון המשחק, הגוף, לראות אותו במדים זה הדבר הכי סקסי שקיים [כמעט] ורן בכור עם כיפה- שלמות. במיוחד כשמכירים אותו טיפה מעבר למסך. וזו הנקודה הכי חשובה- למה? כי יצא לי לפגוש אותו פנים מול פנים, במקרה יצא גם ש'נאלצתי' [באמת שאני מסכנה- לא!!] להיות איתו בת זוג בזמן שהוא מלמד אותנו סדנת תאטרון, והפיל אותי בפח כשלא ידעתי מה התרגיל וכשאמר לי 'אני אוהב אותך' אמרתי לו. גם אני... ומה שנותר לו לעשות- כי לא ממש הייתה לו ברירה כי כמובן שהייתי שיא החמודה, אז הוא חיבק אותי. לאחר שסיפר לנו את כל תועלות חייו- מה היה אוהב לעשות ומה לא, ושיש לו דיעה פוליטית שאני לא ממש זוכרת, אבל איך שהוא דיבר עלייה- כל כך אהבתי אותה.

תעשה לי ילד, שניים, שלושה. מצידי תהיה בעלי ותחייה איתי כל חיי.

 

2. האץ' דאנו- אחד המיוחדים פה ברשימה. הוא מופיע בין הראשונים- אין לי ממש פרצוף קשוח אבל מה שממיס פה זה כמובן החיוך והעיניים שלו. ותמיד רציתי ילדים חמדמדים עם פנים עגולות וחיוך שובה לב.

 

1. גיא לובלצ'יק- אני באמת צריכה להסביר??

 

נכתב על ידי , 1/11/2010 11:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נושע טושע ב-1/11/2010 23:22



16,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)