לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"ושוב אני נפגש עם רגע של עצבות"


"אף אחד לא יבין אותי-ואני לא אבין אף אחד, כי אף אחד לא נקלע לבעיות שלי- ואני לא של אף אחד" (אני המצאתי את זה)

Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

יום המא"ה


היום עברתי את יום המא"ה- לא באתי במצב רוח משהו כי אתמול הלכתי לישון במצב רוח עייפי למדי וכמובן שקמתי במצב רוח עייף שכזה.

אז אחרי שהקדמתי בחצי שעה וישבתי בדד 10 דק' הגיעה מישהי שהרימה לנו קצת את המורל.

ככה שכך או כך- לא הייתה לי הרבה ברירה חוץ מלהתעורר.

היו כמה תחנות מאוד נחמדות, התחנה הפיזית כמובן הייתה הכי נחמדה מלבד זה שכמעט שברתי את היד, אבל לא נורא. [כזאת מוכשרת אני שאין דברים כאלה].

הכרתי עוד כמה בנות ממש חמודות במיוחד אלו שהיו איתי בקבוצה, האמת שהרגשתי ממש חיבור אליהן כי בינינו לבין עצמנו אחרי ההכרות לא ממש היינו באיזה שהיא ביישנות אלה ממש נפתחנו כי ראינו שכל אחת בן אדם בכל זאת [האמת שבאמת הופתעתי לטובה בקשר לכמה מהבנות שם].

 

סה"כ היה נחמד.

לצערי הרב אחרי כל היום הנחמד הזה הייתי צריכה להמשיך לשבת על אזרחות.

כל כך מפחדת להיכשל אחרי הבוחן הזה...

מה אני אעשה שאני לא מצליחה להכניס למוח שלי כלום? כל כך הרבה דברים בבת אחת!!

 

נמאס לי ואני מפחדת מהמבחן בהיסטוריה..

כלומר, הוא היה, ככה שאני ממש מפחדת מהתוצאות.

כל כך הרבה פחד

ונשאר עוד די הרבה זמן עד סוף השנה :( [טובנו, לא כל כך הרבה. אבל, אמאלה.]

נכתב על ידי , 3/11/2010 18:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



16,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)