לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"ושוב אני נפגש עם רגע של עצבות"


"אף אחד לא יבין אותי-ואני לא אבין אף אחד, כי אף אחד לא נקלע לבעיות שלי- ואני לא של אף אחד" (אני המצאתי את זה)

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

למה לי לקחת ללב?



אולי צריך לתת לזה עוד זמן, אולי את לא יודעת, אני אחכה, אין הבדל בין טוב לרע.

סה"כ ביקשתי, הכניסיני תחת כנפך, ואולי,  זה אני, וזה לא בושה להיות עצוב.


 

 

אריק איינשטיין היקר...

איך הלכת לנו?

 

נכון, אני בת 20, ולא כל בני גילי מכירים את השירים שלך.

אבל גדלתי במשפחה שאוהבת, ושומעת שירי ארץ ישראלי.

ומי מכל הזמרים והיוצרים הישראלים יככב בה, אם לא אתה?

 

אז הזלתי דמעה, גם אני, אותה ילדה בת 20, שכל הפייסבוק שלה מלא בדמעותיהם של בני גילה על לכתך.

 

התנחמתי בידיעה שמחר גלגלצ ישדרו שירים שלך.

התנחמתי בידיעה שהיית בן 74.

אבל מצאת לעצמך לא דרך כל כך נעימה למות...

אבל לפחות זה קרה די מהר.

עברת חיים משמעותיים והענקת למדינה שלנו רבות.

 

סמל.

 

יהי זכרך ברוך.


 

נכתב על ידי , 26/11/2013 23:51  
הקטע משוייך לנושא החם: אריק איינשטיין נפטר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



16,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)