לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"ושוב אני נפגש עם רגע של עצבות"


"אף אחד לא יבין אותי-ואני לא אבין אף אחד, כי אף אחד לא נקלע לבעיות שלי- ואני לא של אף אחד" (אני המצאתי את זה)

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

עוד שאלון מתוך שיעמום...



שם:
גיל:12 וחצי
מיקום: תל אביב
אחים/אחיות: אח-19 וחצי בינואר 20, ואחות 23
חבר/ה:לא, יש הצעות ?
כלב:מקנזי החתיכה ויפיפיה
חתול:למזלי לא..
חיה אחרת:לאחותי יש דגים

זה או זה:
ים או בריכה?גם וגם
ספפה או מיטה?מיטה
ערוץ 2 או 10?2
חטיבת ביניים או חטיבה עליונה?חטיבה עליונה
שחור או לבן?שחור
שבת או חג?חג(עם חופש!)
דתיים או חילוניים?חילוניים-לשלטון
כדורגל או כדורסל?כדור סל(היום משחק מכבי תל אביב נגד מישהו... מכבי מנצחים :P)
נגינה או ציור? לא יודעת

אסוציאציות:
חורף: מיטה
נעלי בית: חם
קפה: קופאין
צבעים: יופי
צבא: ישראל
כוכב: נופל
קומונה: פורום

לאן תרצה לטוס...
לפני הצבא? הולנד שוב :)
אחרי הצבא? לארצות הברית
בקיץ? לכוס(יוון)
בירח דבש? לאמריקה
עם הילדים?לארצות הברית
עם החבר הכי טוב?אנגליה
מטעם העבודה?אנגליה
מחר?שוויץ

שאלה אחרונה:
למה אתם עונים על השאלון?לכיף


טוב אחרי שסיכמנו את החיים הפסיכיים שלי:

1. מי שאני אראה היום שהוא הכותב תגובה ה-55(לא כולל אם אני מגיבה לו)

אז הוא מקבל גליטר עם השם שלו!!!

זה שווה-וזה משתלם...

וחוץ מתחרויות כמו זה לא יהיו עוד תחרויות....

 

2. ברשימות עוד מעט יתחילו להיות פוסטים שכתבתי לפי קטגוריות: שאלונים, החיים וכד'!

 

תהנו

אוהבת

נטע :)


נכתב על ידי , 8/12/2005 16:53   בקטגוריות אופטימי  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטע ב-10/12/2005 15:03



16,819
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)