לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"ושוב אני נפגש עם רגע של עצבות"


"אף אחד לא יבין אותי-ואני לא אבין אף אחד, כי אף אחד לא נקלע לבעיות שלי- ואני לא של אף אחד" (אני המצאתי את זה)

Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

תמציתיות [או שלא?]


"רק על עצמי לספר ידעתי
צר עולמי כעולם נמלה"

רציתי לכתוב פוסט מאוד עמוק על דברים... אני לא מצליחה לבטא אותם בדיוק- אבל קפץ לי השאלון של הבלוגרים, הדבר הדבילי הזה במסך עריכה.
קפצתי לביקור ובחרתי לענות על השאלות..

עני על השאלה " מי אני"?
אחת השאלות היותר קצרות ויותר מורכבות שאפשר לשאול- אי אפשר לספר, בלי להכיר.

למה דווקא את השם הזה קיבלת?
אחות למשפחת 'נ' מהצומח (:

האם את אוהבת את השם שלך?
בהתחלה לא, עכשיו מאוד!

האם יש לך כינוי חיבה?
לא אוהבת כינויי חיבה, מעטים האנשים שאני מרשה להם לקרוא לי לא בשמי

מה השם שלך מזכיר לך?
טבע.

ספרי על שלושה דברים שאת טובה בהם?
לשתוק, לדבר, ולהגיד המון פעמים שבא לי למות.

אילו שלושה דברים היית רוצה להיות טובה בהם?
תחומי הלמודים למינהם, הצלחה בחיים, ולשתוק גם לעצמי לפעמים.

מה חברים חושבים עלייך?
שאלו אותם.

מה גורם לך לקום בבוקר?
השעון המעורר (:
סתם. הידיעה שבסופו של דבר- אני ארכב באותו השבוע (:

מה מביך אותך?
שקט.

בימים שכאלו אין ברירה אלא להמשיך בחיים...
אז הוא אמר לי לא, אני לא עומדת למות, זה כבר משהו מעודד.
נכתב על ידי , 29/10/2010 21:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם תלך...


אם תלך
הפרוייקט של עידן רייכל


אם תלך מי יחבק אותי ככה
מי ישמע אותי בסוף היום
מי ינחם וירגיע
רק אתה יודע


ואם תלך למי אחכה בחלון בשמלה של חג
שיגיע, יחבק אותי ככה, כמו שאתה מגיע

כשתלך לשמש אצא, בשדה המוזהב, בוקר וערב,
ירח יאיר את פני שחולמות כל היום רק עליך


וכשתבוא תישא אותי בשתי ידיך, משדה לנהר,
תרחוץ את פני ותגיד לי מילים
כמו שרק אתה יודע

בעקבות אומץ מיותר שקפץ אליי ביום שלישי... דיברתי איתו- כמובן שזה היה פרץ אומץ של רגע- כי עכשיו אין לי אומץ להבין מה נסגר... אין לי אומץ להבין מי אני בכלל, ולמה ואיך..
אני כל כך בנויה לקשר עכשיו ואני די בטוחה שאהבה לא אהבה- יכול היה להיות לי קשר מדהים איתו, תמיד היה לי קשר מדהים איתו, בתור ידיד... אבל שמעתי מילים שיוצאות מפיו, שמעתי הרצאות שנתן לי, שמעתי דברים שפשוט נגעו לי ללב...
ובכל זאת זה מרגיש לי כמו טעות- אני אומנם מרגישה אליו אבל אולי היה עדיף להשאיר לעצמי בבטן?
שיניתי קצת רשימות- שווה ביקור.
נכתב על ידי , 28/10/2010 21:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נושע טושע ב-28/10/2010 22:23
 



מישהו מוכן לירות בקופידון?


מי ידע שדווקא אלייך אשים את ליבי... דווקא אותך ארצה בסופו של דבר...

הלוואי והיית קורא פה, מקל לי על החיים.. לעשות את ההחלטה הזאת ולספר לך את זה.

לראשונה אני לא מפחדת לאבד את אותו אחד..

אולי כי הפעם זה שונה, קצת יותר מיוחד..

אולי כי הפעם אני סוףסוף מרגישה שיש בזה משהו אמיתי, שכשמישהו מתחיל איתי ברחוב אני ישר חושבת עלייך, ומה אני עושה, ואני אדפוק לעצמי את האפשרות איתך.. בכל זאת אתה לא מראה לי רצון כלשהו... לא נפגשנו מאז אותה הפעם, פחדתי גם שלא נדבר ולא ניפגש יותר..

את זה עברנו, נוכל לעבור הכל, אולי בגלל זה אני לא מפחדת לאבד אותך..

 

תמיד שאלתי אותך אם אתה רוצה אותי, שאלתי סתם... ועכשיו כשאני רוצה אותך, לא יהיה לי אומץ לשאול אותך.

אספתי את כל האומץ בעולם לדבר איתך על זה.

 

תפנה לי קצת זמן!!

נכתב על ידי , 25/10/2010 21:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

16,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)