לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"ושוב אני נפגש עם רגע של עצבות"


"אף אחד לא יבין אותי-ואני לא אבין אף אחד, כי אף אחד לא נקלע לבעיות שלי- ואני לא של אף אחד" (אני המצאתי את זה)

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

התחלות


זה הסתיים לפני כחודש וחצי.

השירות הצבאי.

זה שאת דרכו התחלתי בבכי גדול.

סיימתי גם כן- בבכי גדול.

 

ועכשיו?

אני חושבת שמצאתי את עצמי קצת באזרחות.

יש לי עבודה, ויש לי תכנונים לשנה הקרובה... לא יודעת להמשך- אבל אני מקווה שהכל ילך פחות או יותר חלק.

 

קצת התגעגעתי לכתוב בבלוג,

התגעגעתי לפרוק.

התגעגעתי לבכות מול מסך דומם.

 

 

אלו היו שנתיים מטורפות, התחילו בבכי נוראי והסתיימו בבכי לא פחות נורא.

אני כל כך מתגעגעת לאנשים..

אפילו העבודה שם לא הייתה כזאת נוראית...

 

לפעמים אני מצטערת שדברים לא יכלו להיות קצת אחרת וקצת יותר לטובתי בשביל שאני אצליח איכשהו לרצות ולהמשיך להשאר במערכת.

האזרחות לא כזאת נוצצת אחרי שנופלים אליה.

נכתב על ידי , 3/10/2013 14:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)