לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אבודה בין האור לצל


לשמוח. לצחוק. להחזיק מעמד... לא לשכוח להנות.

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אני מצטערת


אני יודעת שיש עוד כמה אנשים שאכפת להם ממני, שבאמת מעניין להם לקרוא את מה שאני כותבת אבל אני חושבת שהכי טוב בשבילי לסגור את הבלוג.

אני מודה מעומק ליבי לכל מי שהגיב לי בפוסט הקודם, אני מצטערת שאני לא מגיבה לכם. אני קראתי כל תגובה ואני רוצה לומר לכל אחד מכם באמת תודה ענקית! התמיכה והעידוד מאוד עוזרים לי ומעודדים אותי.

החלטתי לסגור את הבלוג כי אני לא מרגישה שיש לי רצון לכתוב כמו פעם, שיש לי רצון לחלוק את מה שיושב לי על הלב.

אני מניחה שאולי אני שוב אתחרט על זה, כמו שעשיתי פעם שעברה כשהחלטתי פשוט להתנתק מהבלוג אבל נכון לכרגע אני לא חוזרת בקרוב.

חשבתי לא להפרד, אבל בשביל כל מי שכל כך תמך בי ודאג לי החלטתי לכתוב רשמית שאני לא חוזרת, כדי שלא תתהו.

אולי מדי פעם אני אבוא לבקר, ואני בהחלט אקרא את התגובות ואפילו אגיב אך פוסטים חדשים לא יהיו בזמן הקרוב.

אני מבקשת סליחה מכל מי שמעדיף שאני לא אעזוב, אתם חשובים לי מאוד!

רק עדכון קצר, בשביל שלא תזכירו לי אותו בתגובות: אני ורועי נפרדנו, נדמה לי שסופית, אל תכאיבו לי בתגובות עליו.



שנת 2008 נחמדה לכולם! מאחלת לכם שהכל יסתדר לכם השנה בדיוק כמו שאתם רוצים ושתהיו בריאים תמיד!

 

מקווה שאתם מבינים...

נכתב על ידי , 3/1/2008 20:11  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,342
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGoing Forward אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Going Forward ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)