לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גיי מיוסר, חותך ורדים...

אז זהו. שיניתי. עכשיו אני סתם אני. סתם חנון ממוצע, קצת מודרני. עתודאי (כן... גם אני מכרתי את נשמתי לצבא...), ובנוסף להכל גם גיי. הבלוג הזה הוא התפרקות מחיי היום יום והנסיון הנואש שלי למצוא תמיכה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

ואחרי המון זמן


כלכך הרבה מזן לא עדכנתי כאן, נראה לי שהעולם שלי קצת נטרף פשוט.
אבל אולי בא לי קצת לדבר אל עצמי בלי להראות משוגע (כי סה"כ מי כבר קורא כאן חוץ ממני?)

הייתה לי תקופה די ארוכה של חשבון נפש. פרשתי מעתודה, התגייסתי לצבא כמו כולם, ולמדתי בחודש אחד על עצמי יותר משאני אלמד בהמון זמן.
ההורים שלי התגרשו, מותר לי לאמר סוף סוף?
אחרי איןסוף ריבים וויכוחים המצב היה כבר בלתי נסבל, אבל לא בגלל זה הם התגרשו. כי את הריבים השקטים שהם חושבים שאנחנו לא שומעים הם היו ממשיכים לנהל עד סוף הימים אם זה היה תלוי בהם.

אתם מכירים את הפרסומת הזו של הפיס? ש"יום אחד הטלפון בביתכם יצלצל"? אז לאמא שלי צלצל הפלאפון.
ומי בצד השני? הבנק... הרבה חובות, 5 הלוואות, הימורים בכרטיס אשראי דרך האינטרנט. הסיפור...
לקח קצת זמן, אבל כל יום שחפאנו מצאנו משהוא חדש. עוד משהוא שאבא שלי ניסה להסתיר במשך השנים.
אז הם התגרשו. לא בלי ויכוחים, חלילה. אמא שלי דרשה הרבה, אבא שלי ניסה להשאר בבית, היה קצת מכוער. אבל נטול בתי משפט. אבא שלי לא היה שורד יום בבית משפט. יום.

וזהו. כבר כמעט שנה שהבית שלנו יחסית שקט. לא שאין ריבים, יש. אני במיוחד בזמן האחרון רב עם אמא, היא כבר יוצאת לי מכול החורים. אבל סה"כ אנחנו ביחסים טובים.

ויש עוד כלכך הרבה, אבל עכשיו אני עצלן מדי לכתוב.
נכתב על ידי , 24/5/2008 12:04   בקטגוריות משפחה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 36

ICQ: 211725137 






5,409
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXonoX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XonoX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)