לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.


Overexposed.

Avatarכינוי:  awesome.unicorn

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

פורים, זאבים, חיפושים אחר דירה ומה שביניהם.


 

אחרי כל כך הרבה שנים של חוסר כוח וסתם עצלנות לכבוד חג פורים אפשר להגיד שסוף סוף הצלחתי להתחפש. כן כן בת 23 ועדיין חג פורים ממלא את הימים האלה בשלל צבעים מגוונים. אפילו אם התחפושת שלי נעשתה בדקה האחרונה ולא כזה השקעתי בה, נסיתי להעיר בתוכי התרגשות שכבר ממזמן לא שם, עוד מתקופת התיכון.

וזה בערך מה שיצא. 

 




 

 


 

אני מרגישה שאני מציירת על קנווס יותר מאשר על הפנים שלי. 

אני ממש מקווה שיהיה לי זמן לאפר כמה אנשים בקרוב, יש לי מלא רעיונות שאני תמיד דוחה כל פעם לעוד יום או עוד שבוע.

 

 

 


 

 

 

כל ההנאות הקטנות של החיים לצד, יש כל כך הרבה לחץ בתקופה האחרונה, אני באמת שכבר לא יודעת איפה לקבור את עצמי. סיימתי טיפול תרופתי ארוך מהרגיל ואני מקווה שמפה יהיה רק טוב. עכשיו בעל הבית שלנו רוצה למכור את הדירה ואנחנו צריכים לחפש משהו חדש. כמה שזה קשה וכמה לחץ זה מפיל על הראש שלי. מצד אחד אני לא מחפשת ארמון אבל מצד שני גם לא מתחשק לי לגור בקראק האוס. לא רוצה קירות מתקלפים או תקרה מתפרקת או כל דבר אחר, מספיק לי המקרר של בעל הבית שתמיד משאיר שלולית מים לקראת הבוקר ולא מקרר כל כך טוב את האוכל.

אני לא צריכה הרבה רהיטים רק תביאו לי מכונת כביסה, מקרר טוב ותנור לא צריכה יותר כלום כי את כל שאר הדברים אפשר גם לאלתר ואני לא בן אדם שמתפנק זה מה יש אז עם זה חיים.

עוד פחות מחודשיים וחצי אנחנו אמורים להיות מאורגנים לקראת העזיבה אבל נראה כאילו המוח שלי נשרף יותר מאשר לבן זוג שלי כי הוא נראה ממש רגוע עם כל המצב. אישית אני מעריצה את העובדה שהוא מצליח להיות רגוע גם אם מסביב הכל מתפרק ונראה כאילו המצב לא יכול להשתפר, בדרך הוא מצליח להרגיע אפילו אותי אחת הסיבות למה אני אוהבת אותו כל כך

 

אני צריכה כוח לעבור את מה שהחיים מחליטים להציב בפניי עכשיו ובתופה הקרובה. כל כך הרבה כוח, שונאת מעברים שונאת לחץ אני רוצה שיסתיים. לא יודעת להתמודד טוב עם לחצים. לפחות אני לא לבד למרבה ההפתעה גם ההורים מציעים עזרה ותומכים, אז אולי לא הכל אבוד. רק טוב, רק שיהיה טוב.

 

- - 

אני ואהובי הגענו לנקודה מאוד חשובה בחיי הזוגיות שלנו. אנחנו מרגישים מספיק מוכנים להביא חתול לבית שלנו. דיברנו על זה הרבה בעבר וכיום לא פחות. הסיבה היחידה בה אנחנו חששנו כל הזמן הזה כיוון שמרבית הזמן אנחנו עובדים ולא נמצאים בבית. אבל עם הזמן הגענו להחלטה שנצטרך לעשות מאמץ כדי להגשים את מה שאני רציתי כל כך הרבה זמן וגם הוא. אני בן אדם של חתולים ולו אין כל כך בעיה איתם, אז כן מושלם!

בתקווה שנשארה עוד הוצאה חשובה אחת ואחרי זה הוא הבטיח לקנות לי חתול

 


 

אני כבר לא יכולה לחכות ליום הולדת של אהובי, מלא צבעי שמן, מכחולים קנווסים ופלטה לעירבוב צבעים שהוא כל כך רצה אני הולכת להגשים לו את אחת הדברים שהוא חושק בהם כבר הרבה מאוד זמן. לא אכפת לי כמה זה הולך לעלות לי אני רק רוצה לראות אותו מצייר, יוצר הוא כל כך מוכשר ואין דבר יותר כואב מאשר לראות בן אדם עם כישרון שקובר את עצמו עצוב

 

בייבי תחזור כבר לצייר..!

 

 

 

 

נכתב על ידי awesome.unicorn , 19/3/2014 13:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לawesome.unicorn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על awesome.unicorn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)