לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


The Life Through Our Eyes...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

שאלון מסכם לחופש



1. איפה המקום שבו בילית את רוב החופש?
חול  O.0 

2. האם עבדת החופש?
לא היה לי זמן לנשום... 

3. מי האדם שראית הכי הרבה פעמים החופש?
מממ... אחד מהחברה של המשלחת נראה לי או נוח או זאק כי הייתי איתםם כלל היווםם חודששששש.. 

4. האם הכרת חברויות חדשות החופש?
כןןןן!!! 

5. יש מישהו\י ספציפי שאתה מתגעגע אליו?
אחד..?!?! זאק נוח סטאפני טרודי.... :'( 

6. האם יצאת לחופשה מחוץ לבית?
ממ... גרמניה עם המשפחה וארה"ב עם חברים חעחעחע 

7. האם רבת עם מישהו\י החופש?
מממ.. את האמת שלא ממש לא זכור לי ריב אמיתי או משהו כזה מהחופשש.. 

8. לאיזה בית ספר אתה עולה לשנה הבאה?
עולה נשארתי נראה לי באותו הבצפר אהאה חקלאי פרדס חנה כיתה יא 

9. האם אתה מרוצה מכיתתך?
ממ.. כן חוץ מהעבודה שהם רואים רק לימודים בעניין כשעוד יש חופש :P 

10. האם אתה \ היית מעורב בתנועת נוער?
צופים נחשב אבל לא היה לי שום קשר אפילו קטן אליהם בחופש הזה חוץ לקבל מערן הודעות.. 

11. האם אתה מרוצה מהמחנך\ת?
כן משקענית רצח, לפעמים אפילו קצת יותר מידי.. 

12. כמה אחוזים ניצלת מהחופש?
ואו נצלתי את כולוווו נראה לי הכי טוב בחיים שלי!! חוץ מהחלק של לחזור לישראל והשתעמם איזה 2 ערבים בביתת שזה עצוב.. :( 

13. האם אתה שמח שהחופש נגמר?
לאאא.. ואני רוצה לחזור לארהב כבר או משהו... 

14. האם ביקרת בבית החולים החופש?
חח לא לא יצא לי וטוב שכך.. (: 

15. האם פגשת מורים?
את האמת שלא.. :O 

16. יש משהו שרצית לעשות החופש ולא הספקת?
מממ.. לא שעולה לי ... 

17. האם אתה מתגעגע לבית הספר?
מממ.. אולי אני מתגעגעת לשגרה קצת אחרי חופש שהיה די מלא בלוזים צפופים רצח ולחברים.. 

18. האם היית במערכת יחסים החופש?
לא.. >< 

19. מה אתה מצפה לקראת שנה הבאה?
להנות ממנה ולהוציא ציונים טובים בבגרויות נראה לי.. :) 

20. זהו, עוד 302 יום לחופש הבא...
ישששששש אני יוכל לראות את האמריקאים D: 



נכתב על ידי ענבלוש וצ'צ'קס =] , 30/8/2009 17:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ענבלוש וצ'צ'קס =]

בת: 31

תמונה




9,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבלוש וצ'צ'קס =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבלוש וצ'צ'קס =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)