לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


.

Avatarכינוי:  .Avital4ik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

בסוף מתרגלים להכל


עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה 
דירת חדר בפינה של הפינה 
אני לא יכול להיפגע 
נשבר לי הזין לאסוף נשים פצועות בסוף הלילה
נכתב על ידי .Avital4ik , 28/3/2012 12:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של heart of gold ב-28/3/2012 16:29
 



מבטא סקסי, טיול שנתי ושאר הגיגים של סוף מרץ.


לא חשבתי שהמבטא שלו כל כך יכבוש אותי. רק המבטא.

לא הגיטרה, המבט, המילים או הלבוש..

רק ב-ר' המתגלגלת והמבטא..

משעשע.


"תתחילי לסמוך על עצמך. זה הכל כי את לא סומכת על עצמך"

מילים של פרקמ"ש באמצע מסלול. וזה לא שיש לי פחד גבהים, אני פשוט מהססת יותר מידי.

קורא אותי כמו ספר פתוח..


 

"זהו אנחנו בפסגה!! אה, כוסעמק, יש עוד.."

מילים של עדן 20 דקות לאחר תחילת המסלול בדרכנו להר שלמה.

ייכתב בדפי ההסטוריה כי סיימתי את כולו ולא וויתרתי.

את העליות הקשות, הירידות התלולות, ושאר הדברים הנוראיים שמישהו המציא שם.


 

"להיות מדריכה זה אדיר!"

מילים של מדריכת תותחנים לשעבר, קצינת הדרכה בבהל"ץ כיום,

שלאחר שנה שלא ראיתי, פגשתי לפתע בתור לשירותים בתחנת דלק במצפה רמון.

העלה לי חיוך לכמה שעות.


 

רק 20 שעות בבית, וכבר יש ממך הודעה.

"אני רוצה אהבה.." 

וואלה? גם אני. ואחריי שיחה מעמיקה, לקבל ממך גם הצעה מפתה

"אפשר להזמין אותך לצאת?"

אני מתה עלייך, אבל נמאס לי להיות ריבאונד של אנשים, אני לא חוזרת לעבר.

איזה כיף זה להיות אסרטיבית לשם שינוי, אחריי שנים של חוסר החלטיות,

ולשלוח לך את ה-"לא"

בבקשה אל תשנאי אותי..

 


 

כל הזין במחזור י"ז

התמונה שמסכמת בצורה הטובה ביותר את הטיול השנתי המטורף, האחרון והאדיר הזה.



נכתב על ידי .Avital4ik , 23/3/2012 15:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת של מרץ.


בירה בארוחת בוקר עם אבא.

יש דברים שמשעשעים אותי על הבוקר, במיוחד בשבת.

 

הימים האחרונים איכזבו אותי. במהלכם איכזבתי את עצמי וגם יותר מידי אנשים.

איך אני צריכה שהשנה הזאת כבר תיגמר.. (מי בכלל צריך מסיבת סיום?)

 

מחר בקריה, במיונים שאני יודעת שלא אעבור.

מחר בלילה כבר טיול שנתי.

יאללה, שיהיה שבוע מצויין. 

 

נכתב על ידי .Avital4ik , 17/3/2012 19:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

37,413
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Avital4ik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Avital4ik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)