לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


.

Avatarכינוי:  .Avital4ik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

תחושות קטנות של בוקר שישי


אני אוהבת את ימי שישי, באמת. לא רק בגלל הערב שבדרך כלל קשור לבילוי ולחברים, אלא גם את הבוקר שלו.

אני מוכנה להישבע שאין כמו בוקר שישי רגוע, במיוחד כזה אחריי שבוע ללא שינה. פתאום להתעורר ביקיצה טבעית, לכוס קפה וספר טוב במרפסת. 

והרגע המדהים ההוא, אחריי שעות במרפסת עם הספר, כשכוס הקפה כבר מזמן ריקה, ופתאום מתחילים להרגיש את החמימות של שעות הכמעט-צהריים שמתקרבות. והקימה מהכסא, כשהגוף כבר התרגל והסתגל לצורה המעוותת של הכסא שבכלל לא נוח, אבל הספר היה טוב מידי בשביל לקום ולחפש מקום ישיבה אחר. ועם הקימה גם מגיעה סחרחורת קלילה, כי היית כל כך שקוע בספר ופתאום העיניים צריכות להתרגל לאור יום והמוח לאנשים ולצלילים...

 

התגעגעתי. אין לי מילים כמה התגעגעתי לכל אוסף התחושות האלה.

לריח של הספר החדש (במיוחד כשחזרתי אתמול עם חמישה כאלה הביתה), לחיוך ענק שצץ על הפנים כמעט בלי סיבה, לרגעי האושר הקטנים, כמעט בלתי נראים האלה.

אמרו לי לא מזמן שיש את האושר של הדברים הקטנים, ויש את האושר הגדול, שאותו קשה לפספס. 

אחריי התקופה האחרונה גם רגעי האושר הקטנים מספיקים לי, כי התגעגעתי.

 

 

הילוך איטי, ורגוע. קצת לנוח על עלי הדפנה, אבל ממש טיפה.

נכתב על ידי .Avital4ik , 29/6/2012 12:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חד הקרן הורודה הבלתי נראית ב-29/6/2012 12:38
 



תמונת מצב


והיא בכלל מתגבורים בפיזיקה.

יחי האינסטגרם.




רק להחזיק מעמד, רק עוד קצת.

נכתב על ידי .Avital4ik , 25/6/2012 20:04  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Aspire ב-28/6/2012 22:10
 



מה שבוע??


שבוע וחצי קשים מחכים לי. והם בכלל לא הסוף. אחריהם יש עוד תשעה ימים אינסופיים.

ואז, רק אז יפול האסימון.

תתחיל מציאות אחרת, באמת שונה. ולא מוכרת.

חיפושים אחר חו"ל, תאריכים ושותפים לטיול כבר החלו, בבקשה שלא יהיו לחינם.

 


טירוף מה שהולך לי בראש, בלאגן נוראי.

פשוט טירוף.

 

 

כבר אמרתי כמה אני אוהבת את כל החתיכים אצלי?

 

תזכורת לעצמי: איזה טעות זה לשתות דברים שהדליקו עם מצית..

נכתב על ידי .Avital4ik , 24/6/2012 00:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Adid =] ב-24/6/2012 01:29
 



לדף הבא
דפים:  

37,413
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Avital4ik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Avital4ik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)