לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Mythical World



Avatarכינוי:  It's me. again

בת: 32

ICQ: 450085737 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

מעט סיכומים של השבוע האחרון והרבה מאוד תמונות P:


כן, טוב. יחסית לבנאדם שכמעט לא מעדכן, והרבה פחות מצלם, זה נחשב הרבה.

מה שאני כן יכולה להגיד, זה שהצילומים מאולצים. חבל. (לא שזה היה יוצא יותר טוב אם הם לא היו מאולצים, אבל ווטאבר.)

 

התחלות של שבוע זה לא הצד החזק שלי, וכנראה המחנכת שלי קלטה את זה, והרישה מחויבות להעיף אותי הביתה על השעה הראשונה.

אז עפתי הביתה ברגשות מעורבים *הממ משו כמו ''שתלך לעזזל'' ו''אבל מצד שני היא צודקת לחלוטין'' וכו.* ויום למחרת התחלתי בהצגות. ז''א- אם עוד לא ציינתי, היא העיפה אותי על הלבוש שלי, אז איכשהו הם ציפו שאני אשנה את הארון שלי או משו, אבל הדבר היחיד שעשיתי זה להדביק עליו מדבקות ברגע של שיעמום חולף.

 

הבצפר שלי כזה דוסי :SS


בכל מקרה, כבר אמרתי פעם שעברה ש''יש לי גיטרה חדשה!!1''. אז הממ- הנה כמה תמונות גרועות (ואני מציינת, גרועות!!)של ריטהל'ה:

טרילילי. מצעים מביכים במיוחד. ולא, אני לא בת 6.    *שימו לב להשתקפות של הנעלי בית שלי ושל המשך השטיח המעפן הזה.                                 מצטערת על הפוזה, אני לא יודעת מה עבר עלי.

מדהימות, לא?

>.<"

 


ולאחר הרבה מאוד זמן, קניתי נעליים חדשות -טוב נו, אמא הכריחה אותי, הקודמות היו על סף התפרקות.-

אז המ, קבלו אותן במחיאות כפיים:

*כל הוואנס היו מלאות במגני דוד, אז לא יכולתי אפילו לחשוב על לקנות אותן, למרות שאיזו מוכרת מפגרת אמרה ש''אין שום כוונה במגנים האלו'' כן, הא? ושבמקרה החברה שמייצרת היא גרמנית והמשמעות היא השמד. והיא עוד קוראת לעצמה יהודיה -אני מתארת לעצמי שכן- . בכל מקרה, קניתי ליקופר.*

 

  

                          


וסתם, כי עשיתי, ופתאום צץ לי חשק רגעי לצלם אותן, העוגיות של יוםשישי-

                                                               


לא מזמן מצאתי שיר שאבא שלי (ומתברר שגם אני) אוהבים. מצאתי את הקליפ שלו, אבל העדפתי להביא אחד של 'Final Fantasy'. (מטעמי נוחיות לצופה. המ.), אז הנה- מקווה שהצלחתי להעלות את זה כמו שצריך:

 או שפשוט תיכנסו לכאן.

 


תהנו, מקווה שלא הכבדתי יותר מדי.

שבוע טוב! :]

 

 

נכתב על ידי It's me. again , 16/2/2008 21:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,937

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's me. again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's me. again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)