לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Mythical World



Avatarכינוי:  It's me. again

בת: 32

ICQ: 450085737 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

חתכת שבוע זה היה.גם בלי הפיגוע אני הולכת לזכור אותו הרבה זמן.


ממש מזעזע.

בנאדם פשוט מחליט שהוא נכנס והורג אנשים חפים מפשע, אז זה מה שהוא עושה.

 

שילכו לעזזל הערבים האלה, ושאולמרט וכל החברים המפגרים שלו יצטרפו אליהם.

אני לא יקלל, מאחר וזהו בלוג דתי.


בכל מקרה, היה לי שבוע באמת ס ו ף הדרך.

 

יום שני, היה לי ''יום חילופי שילטון''. כמו שאפשר להבין, המשכתי ללכת למועצה, והגעתי עד הלום.

וכשאני אומרת עד הלום, אני מתכוונת ליום הזה. אז מה זה בעצם היום הזה? טוב, האמת היא- שרב האנשים שניסיתי להסביר להם איך זה בדיוק הולך, לא בדיוק הבינו. אז אני פשוט אגיד שמה שחשוב הוא- להשפיע. בעצם, אנחנו(חברי מועצת הנוער) מחליפים אנשים מהעירייה ומהמתנ''ס.

אני החלפתי את מנהלת אגף הנוער במתנ''ס. היה ממש מאגניב. היו לנו מלא פגישות עם אנשים חשובים וכל זה.

היה נחמד, ואני מקווה שהצלחתי להזיז משו  P:

 


יום שלישי- היום הראשון של טיול שנתי. הטיול השנתי הכי טוב שהיה לי עד עכשיו. פשוט נהנתי!!

אין לי יותר מידי מה להגיד, אז הבאתי תמונות D: -

(וכמו שאומר הפתגם הישן ''ההקטנה הורסת'', קבלו תמונות מעפנות בהקטנה P: ) 

 
נוף עג נוף :]    כל הירוק הזה משך לי תעיניים D:

   מתעל שבילים כאלה P:    אבנים מלבה. יאי לי!         

עוד אבני לבה.. :|    תמונה גרועה, אבל הנחל יפה. צילום בשמש, דמנ.


                                        חומה נחמדה שהייתי חייבת להנציח..            

                           
    עעעל..ראש הגבעה,עומדת פרה,עושים לה קרניים היא לא מרגישה DDD:


אז זהו. 

תהנו...

   שבוע טוב!!

 

                         Jen.

נכתב על ידי It's me. again , 9/3/2008 19:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,937

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's me. again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's me. again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)