לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Mythical World



Avatarכינוי:  It's me. again

בת: 32

ICQ: 450085737 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

אני דבוקה לאדמה.


או שככה זה נראה.

אולי זה עדיף מאשר לרחף כמו פעם.

 

אבל, שומדבר לא זז, לא משתנה.

שיהיה

 


                          

הוי, כמה זמן לא הייתי פה! יובלות!

אז 'הפצצתי' בעיצוב דנדש :]

מקווה שיצא יפה.. P:

 

בכל מקרה, השבוע הייתי במסע פסח של הסניף. היה ממש אחלה, אבל מ-ע-י-י-ף..!

אין תמונות מרגשות. לא צילמתי כלום.. לאנורא, לפחות את זה חסכתי ממי שעדיין קורא כאן ^__^"""

 

נמאס לי מהבנים בסניף. הם כאלה ילדים קטנים. ונקבות.

אני באמת לא מבינה איך החילוניות חיות איתם כל יום. איך הן יכולות שידברו אליהן כאילו הן פרוצות ופשוט לזרוק איזו בדיחה חזרה. לא אכפת להןם שרומסים ת'כבוד שלהן?

או שאני פשוט חיה בבועה וזה יותר מורכב מזה.. יכול להיות.

בכל מקרה, בנים (וטוב, לא כווולם) הם עם אידיוט, דמנ.

 

                          

 

XDD

איך היה מצחיק שבועשעבר.

עמדנו- אני 2 בנות ובן מהמועצה והתחננו לאנשים שיתרמו איזה מוצר מסכן לעגלתנו, בשלב מסוים התחיל לצ'עמם. אז הבן החליט לקחת את עמדת הבדרן :]

הוא פשוט התקשר לאיזה טלפון ציבורי בת''א ועבד על אנשים..חיחי

בן:''אה אחלה, יום טוב חמודה. אה חמוד או חמודה?''

מישי:''חמודה!חמודה!''

XD

היה כזה קורע. נתפסו לי השרירים בשפתיים מרב צחוק.

 

אז זעו.

תהנו! פסח כשר וצמח! :]

 

  Jen.

נכתב על ידי It's me. again , 16/4/2008 19:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,937

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's me. again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's me. again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)