לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כשזה נגמר...מכבים את האורות , מסתובבים וממשיכים ללכת...

כינוי:  So What?!

בת: 32

ICQ: 273726997 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

זה השבוע האחרון שלנו יחד.


ואז אתה עוזב.

נוסע, ומשאיר אותי לבד כאן.

ושבוע אחרייך גם אני אתגייס.

נלבש מדים ונלך להגן על ארצינו.

 

ימים בודדים נשארו לי לחבק אותך ולהנות מנוכחותך.

לשנינו יש תפקידים בעייתיים, עם יציאות בעייתיות מאוד.

אלוהים יודע באיזו תדירות ייצא לנו להפגש.

 

אני כבר לא ישנה טוב.

אני נרדמת עם מחשבות עליך ודמעות בעיניים.

כבר לא מצליחה לישון רצוף כמה שעות.

מתעוררת בבהלה באמצע הלילה.

לפעמים לא מצליחה להרדם בכלל.

קמה בבוקר ומסתובבת כל היום עם סימני עייפות,

ומספרת לך שכאבה הבטן או שהכלב של השכנים לא נתן לי לישון.

אני שקרנית מעולה.אתה אשכרה קונה את זה.

 

אני מאוד קשורה אליך.

אתה התקווה שלי, אתה הכוח שלי.

אתה נותן לי אומץ ורצון להמשיך הלאה.

אבל כשאתה לא לידי..אני נשברת בקלות.

והכל ניראה פתאום אחרת כשאתה רחוק.

כאילו כל האושר מתנדף מהעולם,

זאת ההרגשה כשאתה לא איתי.

 

הבטחת שהכל יהיה בסדר,

אמרת שהאהבה שלנו חזקה ושנצליח להתגבר ביחד על הכל.

הבטחת שאתה שלי לעד.

 

אני מאמינה לך.

 

 

נכתב על ידי So What?! , 24/7/2010 22:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלונה=] ב-24/7/2010 23:01
 



You know I'm one of a kind



Boy what's this I see
Your girl - she looks just like me
Blond hair and dressed to a T
You tell me how can this be
Does she know I was the one
Who used to turn you on
נכתב על ידי So What?! , 21/7/2010 22:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלונה=] ב-24/7/2010 23:03
 



=[


שמתי לב שאני מאושרת באמת רק כשהוא לידי.
אם הוא רחוק - אני מרגישה שהאושר שלי מתרחק.
ה'..מה אני יעשה עוד חודש..כששנינו נתגייס לצה''ל? איך אני אחייה שבועות שלמים בלעדיו?
אני לא רואה אותו יום אחד ואני מרגישה מדוכאת.
אוי אלוהים...תן לי את הכוח לעבור את התקופה הנוראית הזאת בשלום.
נכתב על ידי So What?! , 15/7/2010 14:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אויישש....כמה קינאה יכולה להיות בבן אדם אחד.
כמה??
יופי אז החיים שלך לא הסתדרו, נדפקו, נהרסו, נרמסו על ידי אנשים אחרים , יופי לך ,
אבל מה הקשר שלי לכל זה?
קצת פירגון לא יזיק, את יודעת.
טיפה...לא מבקשת הרבה.
מצידי אל תגיבי בכלל, תשחקי את עצמך כאילו לא שמעת, כאילו לא הבנת.
אבל איך שאת מגיבה? טחח....הקנאה כבר נוזלת ממך...כל תא ותא בגוף שלך מלא בקנאה כלפיי וכלפי אנשים שחייהם נראים טוב.
פשוט קחי את עצמך בידיים, ותשפרי את החיים של עצמך.
את לא אמורה לנסות לרדת( לא שיש על מה) על אחרים , כי זה לא באמת יעזור לך.
זה יעזור אולי ל-2 דקות כי את בעצם מוציאה את הכעס והעצבים.
אבל מרגע שעוברים הלאה את שוב טובעת בים של קנאה ואומללות.
תעשי עם עצמך משהו.
ותפסיקי לנסות לנתח את האישיות שלי.
רבים וחכמים ממך ניסו לעשות את זה לפניך, והאמת שרובם נכשלו.
בודדים בעולם הזה יודעים מי אני באמת, ולא, אני לא מגזימה, אני אישיות מורכבת וקשה ברמות , ורק לבודדים שהצליחו להבין מי אני, נתתי את האפשרות להיות חלק מחיי.
את לא אחת מהם. בפניך לא הורדתי את המסכה. לא סמכתי עליך מספיק.
תתמודדי עם זה.
אף אחד לא חייב לך כלום.
נכתב על ידי So What?! , 8/7/2010 22:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלונה ב-9/7/2010 14:48
 






נכתב על ידי So What?! , 8/7/2010 14:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הכל מושלם.
תשאיר את זה ככה.
אני לא מתלוננת.
נכתב על ידי So What?! , 6/7/2010 21:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלונה ב-8/7/2010 10:35
 




מצטערת.
אני כבר לא בטוחה אם אני באמת רוצה את זה.
אתה עדיין לא מוכן לזה. אתה עוד תקוע בעבר.
חיי ונושם את העבר הרחוק ולא מוכן להשתחרר ממנו.
אני המשכתי הלאה.
רחוקה שנות אור משם, לא זוכרת כמעט כלום.
רוצה שגם אתה תמשיך. כי זה היה. וזה נגמר. כל כך מזמן.
עזוב כבר את מה שהיה.
מתחננת.
מספיק עם זה.
נכתב על ידי So What?! , 5/7/2010 22:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם, לדעתך, הממשלה באמת עושה כל שביוכלתה כדי לגמור את עסקת שליט ולהחזיר את גלעד שליט לישראל?
משתדלים לפחות. קצת קשה להחליט להחזיר 1000 אסירים תמורת אסיר אחד.

האם את חושבת שהמחיר שארגון ה"חמאס" דורש תמורת שחרור גלעד שליט הוא הוגן?
ממש ממש לא הוגן. אלף לא שווה אחד.

איך את חושבת שחוטפיו של גלעד שליט מתייחסים אליו?
לפי הקלטת שקבלנו, לדעתי גלעד ניראה מפוחד מאוד. אולי קצת מסומם אפילו. משהו במבט שלו היה ריקני מדיי.
רוב הסיכויים שמתעללים בו שם=/

האם את מאמינה שגלעד שליט יוחזר בריא ושלם?
לא חושבת. אלא אם מדינת ישראל תסכים לשחרר 1000 אסירים , וזה לא נישמע לי הגיוני, וכל שאר העולם לא כל כך מתערב בזה. ככה ש....אני לא מאמינה שזה יקרה.

מה לדעתך יהיה המעמד של גלעד שליט לאחר שישוב לישראל?
טוב, סוג של גיבור כזה.
אנשים בטח יתחילו לשלוח לו מכתבים ומתנות.
יקחו ממנו ראיונות ויציקו לו בשאלות כמו ''איך היתה ההרגשה להחטף ולהיות אסיר של החמאס? מה הרגשת, מה חשבת, היים האמנת שתחזור הביתה?''
בלה בלה. מה שבטוח לא ירדו ממנו כל כך מהר.

האם את חושבת שהממשלה מתייחסת ברצינות להפגנות בנוגע לשחרור גלעד שליט?
לא.ההפגנות האלה נמשכות 4 שנים.זה כבר איבד את הפואנטה.

האם את חושבת שגלעד שליט ימשיך לשרת בצבא לאחר שחרורו?
לאחר שחרורו גלעד יזדקק להמון עזרה, פסיכולוגים, פסיכיאטרים. הבנאדם יחזור עם טראומה רצינית.
לא חושבת שהוא בכלל ירצה ללבוש שוב מדי צה''ל.


נכתב על ידי So What?! , 2/7/2010 10:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלונה=] ב-3/7/2010 13:42
 





13,017

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSo What?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על So What?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)