לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כשזה נגמר...מכבים את האורות , מסתובבים וממשיכים ללכת...

כינוי:  So What?!

בת: 32

ICQ: 273726997 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

מחר מתגייסת.


מקווה לטוב.
חבל שהחצי השני שלי לא יכול ללוות אותי ללשכת הגיוס.
הוא תקוע איי שם ליד ים המלח, בטירונות.
אבל יהיה בסדר=]
העיקר להשאר חזקה ולא להשבר.

ביוש עקבים,שמלות,ודובונים ורודים.
נהנתי מכל רגע.
ושלום למדים בצבע קאקא=]

לילה טוב3>
נכתב על ידי So What?! , 16/8/2010 21:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



80 עובדות עלי=]


) קוראים לי אלונה, נעים מאוד =]

2) אני מזל קשת.

3) נולדתי ב-26.11.1991

4) יש לי חבר כבר מעל שנה.

5) אני חולה עליו ברמות מטורפות.

6) אני מוקפת בהרבה אנשים צבועים וקנאיים.

7) ב-17 לאוגוסט אני רשמית הופכת לרכוש צה''ל.

8) אני יפה. קפצו לי בזגזג.

9) פתחתי את הבלוג לפני 6 שנים, מאז אני רושמת בו מדיי פעם.

10) מספר המזל שלי הוא 26.

11) החדר שלי צבוע בורוד פוקסייה.

12) בפנים אני עדיין ילדה בת 10.

13) אני אוהבת ריח של מרקרים,טיפקס ולק.

14) עבדתי במקדונלדס במשך חצי שנה.

15) אני לא סובלת אוכל של מקדונלדס.

16) מעדיפה לראות סרטים בקולנוע.

17) אני חושבת שהשחקנית הלנה בונהם קרטר הכי מוכשרת בעולם.

18) מכורה לספרי הארי פוטר. מוכנה לקרוא אותם שוב ושוב.

19) היתי מאוהבת רק פעם אחת בחיים.

20) אני הילדה הקטנה במשפחה.במילים אחרות, הכי מפונקת.

21) המוטו שלי הוא: סתמו ת'פה, יהיה בסדר.

22) ניסיתי את עצמי בהרבה תחומים: ריקודים, פסנתר, מקהלה+פיתוח קול,ציור,גיטרה,אומנות(קורס של בצלאל).

23) אני שמה עיפרון כחול בעיניים.שידגיש את צבע העיניים שלי.

24) אוהבת להכנס לסרטים, זה נותן קצת אקשן בחיים.

25) אני מנפחת דברים בצורה קיצונית.יודעת להגיע לריב רציני מהדבר הכי שטוטי.

26) השתנתי מקצה לקצה בשנתיים האחרונות.

27) תמיד חלמתי על להקה משלי.

28) אני שומעת את כל סוגי המוסיקה. מדכאון ועד מטאל.

29) עשיתי פעמיים עגיל בטבור.

30) הפחד הגדול שלי: לאבד אנשים קרובים.

31) היתי בחו''ל פעמיים.

32) אני רוצה כלב מסוג יורקשייר טרייר.

33) אין לי צבע אהוב. אני אוהבת את כל הצבעים.

34) השם המלא שלי הוא מגדלנה. (שפירושו - אור )

35) היתי באילת 3 פעמים. פעמיים עם ההורים ופעם אחת עם החבר.

36) כשחגגנו שנה ביחד, נסענו לסופ''ש במלון בטבריה.

37) ירדנו ב-1 בלילה לשחות בבריכה של המלון. היה קר.=S

38) אני בנאדם אופטימי.

40) בלונדינית במקור. אבל משנה את צבע השיער מדיי פעם.

41) אני תמיד אמצע מה להגיד ומה לענות.

42) לא שומרת כלום בבטן. מוציאה את הרגשות החוצה.

43) נאמנה רק לאנשים בודדים. אין לי בעייה לדרוך על כל השאר.

44) מרצה מעצמי וממה שיש לי.

45) חולמת על פסנתר כנף לבן. גרר.

46) צבע שנוא: צהוב זוהר.

47) מטר 68 וחצי. שואפת למטר 70.

48) בתהליך גמילה מסימס.

49) יש לי רק 4 אנשים שמאוד קרובים אלי ואני סומכת עליהם ב-200%

50) יש לי תוכניות מפורטות לגביי העתיד.

51) יש לי נטייה תמיד לדעת יותר ממה שאני אמורה.

52) החבר שלי הוא חלק גדול מאוד מחיי. אני לא מתארת את חיי בלעדיו.

53) לא סובלת בצל.לא אוכלת,לא נוגעת, לא מתקרבת אליו.

54) מודל לחיקוי: ההשתקפות במראה.

55) הבוסם האהוב עלי: Dior-Hypnotic Poison

56) מסוגלת להתרגש ולבכות מסרטים.

57) היום המאמי שלי התגייס.

58) מרגישה כרגע : עייפות, געגועים ועצב.

59) לאמא שלי היום יש יומולדת 52.

60) שונאת סדרות בספרדית.

61) חסרת טאקס. אומרת מה שעובר בראש.

62) נתקלתי בהרבה אנשים מגעילים וקנאים בחיי.

63) בחורות בדרך כלל לא מחבבות אותי.

64) לא מסוגלת לשבת בבית יותר מחצי יום.

65) אני לא צריכה אלכוהול בשביל להתמסטל.אחרי חצות אני מסטולה טבעי.

66) יש לי טונות של מזל. הכל מסתדר אצלי לטובה.

67) אני הבחורה הכי מאושרת בעולם.

68) מסתדרת רק עם אנשים בעלי אופי חזק ויציב.

69) לא אוהבת להיות לבד בבית. צריכה אנשים לידי.

70) חולמת לנסוע לפריז. ואני בהחלט אגשים את החלום הזה.

71) אוהבת לצלם ולהצתלם.

72) אוהבת לטפח את עצמי.

73) לא פוחדת מביקורות. אני יודעת מה אני שווה.

74) הסרט האחרון שראיתי בקולנוע: דמדומים 3

75) סיימתי את בית הספר עם תעודת בגרות מלאה ואחלה ציונים.

76) חיבוק מבנאדם קרוב יכול לרגש אותי עד דמעות.

77) יש לי פחד גבהים.

78) המקום שהכי מרגיע אותי: חוף הים.

79) אוהבת נסיעות ארוכות ותוך כדי לשמוע מוסיקה.

80) מאמינה ששלום אפשר להשיג רק בכוח.



=]

נכתב על ידי So What?! , 4/8/2010 22:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Elegant Piggy ב-3/8/2011 17:30
 



זהו. זה נגמר.


הפרידה היתה קשה, רציתי לבכות, רציתי שישאר, ושקלתי ברצינות לעלות איתו לאוטובוס לבקו''ם.

הדמעות עמדו לי בגרון במשך שעה וחצי. בקושי נשמתי.
וכמעט נשברתי כהוא נתן לי נשיקה וחיבוק פרידה ולחש לי באוזן ''אני אוהב אותך.תשמרי על עצמך''.
אבל החזקתי את עצמי.
כי הבטחתי לו, שאהיה חזקה, שלא אבכה, ושהכל יהיה בסדר.
גם הוא השתדל מאוד להראות רגוע, אבל הקול שלו רעד כשהוא דיבר.

יהיה בסדר.
אנחנו חזקים.
אנחנו נתגבר על הכל.
נכתב על ידי So What?! , 4/8/2010 12:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר הוא מתגייס.


החצי השני שלי עוזב הכל ועולה על מדים.
אלוהים שמור לי עליו.
נכתב על ידי So What?! , 3/8/2010 22:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלונה=] ב-3/8/2010 22:47
 



=[


And if you go
I wanna go with you.
And if you die
I wanna die with you.

The most loneliest day of my life...
נכתב על ידי So What?! , 3/8/2010 13:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בריב האחרון שלנו, שניראה כאילו הולך להיות בהחלט האחרון, שאלת אם אני יכולה לתת לנו הזדמנות נוספת.
התשובה שלי היתה שלילית. אמרתי שאנחנו לא מתאימים, שאנחנו ממש גרועים בתור זוג.
ברור שלא התכוונתי לזה,דברתי מתוף כעס ופחד ובלבול והמון רגשות מעורבבים יחד.
אבל אתה לקחת את זה רציני.
ומאז אתה מתנהג קצת אחרת.
מושלם כזה.
נחמד יותר,עדין יותר, אוהב יותר.
תמיד היית כזה, אבל משהו בכל זאת השתנה ביחס שלך כלפי.
בטח התחלת להעריך אותי יותר מאז. נבהלת מזה שאתה הולך לאבד אותי.
ועכשיו אתה נזהר הרבה יותר, ומנסה להוכיח לי שטעיתי, ושאנחנו זוג מושלם.
למען האמת, לא התכוונתי להעלם לך מהחיים. לעולם לא. כבר דברנו על זה. אנחנו ביחד עד הסוף.
ואנחנו שני האנשים הכי מתאימים שאפשר למצוא. אתה משלים אותי. אתה החצי השני שלי. אתה הנשמה התאומה שלי.
ואלה לא עוד מילים ריקות. אני מתכוונת לזה בכל ליבי.
כשאנחנו רוצים - אנחנו יכולים להיות הזוג המושלם.
ואנחנו בהחלט רוצים.
אנחנו נצליח ונתגבר על הכל.
אני בטוחה בזה.

אוהבת אותך כל כך.
הלוואי והיית יודע עד כמה.
נכתב על ידי So What?! , 2/8/2010 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,017

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSo What?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על So What?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)