לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של 144

הבלוג לא מתעדכן בגלל שהתפטרתי

כינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2003

המלחמה גם אצלינו


המלחמה גם אצלינו
 
זה המספר שאלפים ביקשו וממשיכים לבקש ב-144:
 
1255-111 (כן כן בלי קידומת), עכשיו תגידו תודה שחסכתי לכם שקל שמונים...
 
המספר הזה כבר תקוע עמוק עמוק בראשי, כל כך הרבה פעמים אמרתי אותו שזה הדבר הראשון
שכתבתי בפוסט הזה...
אנשים ממש לחוצים, מתקשרים בהיסטריה , הנה שיחה שהייתה לי אתמול:
 
מישהי: מתי יהיה מלחמה?
אני: אני יודעת?
מישהי: אומרים ברדיו את לא שומעת רדיו?
אני: אני בעבודה, לא שומעת רדיו.
מישהי: מה? את בעבודה? משוגעת, לכי לבית עוד מעט מלחמה...
 
 
ועוד כמה שאלות של לחוצים: (סימפול של כמה מתקשרים)
 
תני לי את התחנה של רענון מסכות ברמלה.אין טלפון לכל תחנה אלא פיקוד העורף מוקד
ארצי. אבל תפוס שם.אין לי מספר אחר לתת לך.מפלאפון זה עובד? לא יודעת, תנסי וגם אם
זה לא עובד- אין מספר אחר תצטרכי למצוא טלפון רגיל.צריך להוסיף קידומת? לא, ככה
מחייגים.אבל תפוס שם.טוב, זה כי כולם מתקשרים אליהם יש לחץ על הקו.אבל מלחמה עוד
מעט למה הם לא עונים?ל א  י ו ד ע ת  תפסיקו להיות לחוצים. (את זה כמובן לא
אמרתי...)
 
 
 
 
 
 
 
פינת WHAT THE FUCK
 

מישהו: תני לי  #### אוזן מבני ברק
אני: המספר שלו חסוי
מישהו: אה...אולי בגלל שהוא עריק, טוב אל תגלי.
(הנה לא גיליתי אבל תמורת שוחד קטן...)
 
 והפעם אמא שלי (היא לא התקשרה, אני כותבת כי זה קשור למלחמה)
אמא: מתוקה את רוצה את המסכה שלך?
אני: לא, מה יש לי לעשות איתה?
אמא: שלך מרועננת אבל שלי עוד יותר ישנה מהמסכות שנותנים לעובדים הזרים.
אני: מה? בת כמה היא?
אמא: משנת 82'...
הנה דוגמא למישהי לא לחוצה בעליל .קחו דוגמא.
 
מלחמה מוצלחת לכולם!
 
 
 
 
נכתב על ידי , 31/3/2003 00:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,630
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל144 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 144 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)