לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של 144

הבלוג לא מתעדכן בגלל שהתפטרתי

כינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2003

פוסטפרידה


פוסטפרידה

 

מאוד נהנתי לכתוב פה במשך החודשיים האחרונים, סופסוף יש יתרונות בעבודה הזאת...אפשר לספר עליה ולהצחיק אנשים...

אני סוגרת כי צריך לפרוש בשיא, ככה אני חושבת, זה לא יכול להימשך לנצח, למרות שהכוונה הראשונה בכתיבת הבלוג הייתה לספר על השיחות שהיו לי באותו היום, אבל בסוף יצא משהו אחר ואהבתי את זה.

 

תודה לכל מי שהגיב ועשה לי חשק להמשיך לכתוב כאן

תודה לכל מי שנכנס ולא הגיב- לא יפה!- אפשר עוד לתקן

תודה לאמא שלי שכמו הכל סידרה לי את העבודה הזאת

תודה לבוס שלי שלא מפטר אותי (אני לא מאמינה שאני אומרת את זה)

תודה לכל מי שסבל אותי

תודה לחבר שלי שלמד שלכתוב בלוג זה לא הכי קל...

תודה לדובר בזק שלא עשה לי צרות

תודה לכתבים ברשת שפירסמו את הבלוג שלי

 

 

 

 

זהו, היה טוב וטוב שהיה, אולי אני אכתוב גם על העבודה הבאה שתהיה לי (עוד קריטריון לחיפוש עבודה- מענינת ושניתן לכתוב עלייה בלוג!)

 

מה עושים עכשיו?

הציעו לי להעביר את השרביט למישהי אחרת ושהיא תמשיך לכתוב את הבלוג הזה. אם אני אמצא סבבה ואם אתם במקרה רוצים ועובדים ב-144 כתבו לי קטע ואם הוא יראה לי ולקוראים טוב אני אתן לכותב את הסיסמא והוא ימשיך לכתוב כאן.

 

 

אוהבת את כולכם-144.

 

 
 

נכתב על ידי , 7/4/2003 12:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,630
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל144 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 144 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)