לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של 144

הבלוג לא מתעדכן בגלל שהתפטרתי

כינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2003

קטע שלא נכתב בבלוג הקודם...


שלום לילך, מתי ניפגש?

(מה הוא רוצה ממני?)

את לא מכירה את הפרסומת- עד שניפגש...

אה...

 

 ילדה חמודה מתקשרת: תני לי שמות של החלקות על הקרח חוץ - מהחרמון- !

 

רק במדינתנו הקטנה- שלום, אני צריך את הטלפון האזרחי של סלקום.

 

משפחת תותח. זה לא צחוק יש משפחת תותח. פשוט נקרעתי מצחוק, מישהו ביקש את סמי תותח וישר דמיינתי לי אותו מתחיל עם בחורה- שלום אני סמי תותח.אגב הוא נשוי הסמי הזה אז בקטע הזה כבר אין לו בעיות.

 

וגם היה משפחת חמצני.ויש גם משפחת- גם זו לטובה.מוזר...

 

מישהו מוכן להסביר לי למה ננוצ'קה (ביסטרו בר גרוזיני) כל כך להיט?

 

ערס אחד: שלום אני צריך תמיכה של אינטרנט בזק בינלאומי

אני: תמיכה של אינטרנט מהיר או רגיל?

ערס אחד: תביאי ת'מהיר, שיענו לי מהר...

(מעניין אם באמת יש לו מהיר או שמא הוא חשב בתום שיענו לו מהר...)

 

בעולם ששייך ללקוחות 144:

לקוחות יקרים פיצה אחד פלוס אחד עברה שדרוג והיא תקרא מהיום "פיצה שתיים פלוס אחד".

 

שלום לילך, איך אני מגיע אליכם?

מה, אתה רוצה לבקר אותנו? (היה לי מצב רוח טוב...)

רגע, לא הגעתי לאודיטוריום רוזין?

לא, הגעת ל-144.

אה...סתם עכשיו זה מענין, תגידי לי איפה אתם יושבים?

אני: בכל הארץ... (שיקרא את הבלוג שלי אם זה כל כך מענין אותו...)

 

 

שלום, איך אני מתקשר לחו"ל? (הערה לאיש שחלם...- חו"ל במקרה הזה זה- חוץ לארץ ולא חוץ לעיר)

אני: יש 3 חברות – ברק תקשורת, בזק בינלאומי וקווי זהב, איזה לתת לך?

הוא: איזה שאת רוצה.

אני: תבחר אתה לי אסור...

טוב, כרטיס הזהב.

אני: אין כרטיס הזהב, התכוונת לקווי זהב?

כן כן...

 

 

תהיה שהעליתי בקול רם:

למה לעזאזל קוראים למלון שריתה (בבת-ים) מלון שריתה?

תשובה שקיבלתי מאחד העובדים:

מאותה סיבה שקוראים למלון איציק- מלון איציק(בירושלים).

 

 

שיחת היום:

התקשר בחור נחמד וביקש בית מרקחת. נתתי לו ואחרי כמה דקות הוא התקשר שוב. וזאת השיחה:

שלום, יש לכם ויאגרה?

אני: (חשבתי שזה שם של בית מרקחת כי זכרתי את הקול שלו וזכרתי שהוא ביקש כבר בית מרקחת לפני כמה דקות)

ויאגרה? באיזה רחוב זה?

הוא: ויאגרה זה שם של תרופה, את יודעת...

אני: כן, אבל איפה זה נמצא, באיזה רחוב? (לא מצאתי לו...)

הוא: רגע, לאן התקשרתי?

אני: ל-144. דיברתי איתך גם מקודם, זוכר?

הוא: ווווווויייייייייייי, איך הגעתי אלייך, התקשרתי לבית מרקחת...

אני: אם לוחצים על כוכבית ואז עושים חיוג חוזר זה מגיע חזרה ל-144.

הוא מה זה התפדח...ואני גם...תודו שויאגרה יכול להיות שם של בית מרקחת!

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/5/2003 12:28  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,630
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל144 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 144 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)