לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של 144

הבלוג לא מתעדכן בגלל שהתפטרתי

כינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2003

"המחברת" - אותי זה מצחיק!!!!!


 

פוסט זה מוקדש ל "האיש שחלם", בזכותו אני כותבת כאן כי אחרי שפתחתי את הבלוג אתמול כבר הספקתי לשכוח את הסיסמא ואילולא עקשנותו להריץ לי סיסמאות בראש לא הייתי כאן היום.!

 

"המחברת"- פרק ראשון

כמעט כל העובדים ב-144 (במרכזייה שלי) מכירים את המחברת.עובדת שכבר 4 שנים עובדת ב-144 לקחה מחברת והחליטה לרשום כל מיני שמות מוזרים שקיימים במחשב שלנו. ויש הרבה. סיפרה לחברותיה וגם הן רשמו במחברת ברגע שהן נתקלו בשם מוזר והיום אחרי שנה וחצי שהפרוייקט הזה רץ- חשיפה ראשונה!

בדקתי לפני שרשמתי פה. הכל עדכני, אם תתקשרו היום ל-144 ותבקשו את האנשים האלה הם יופיעו.

נעים אשכולית- כפר יונה

פדיחה.

 

אחמדוב ארטיק- אשדוד

יוסף, תקנה לי ארטיק. ארטיק? אוי זה שם נפלא לביתנו! נקרא לה ארטיק!

 

אביטן סנאית- אילת

למה? למה? למה? למה?

 

 מנצורי נדיב לב- ירושלים

משמעות יפה. בטח יש לו חיים הרוסים. מעניין מה גרושתו אומרת על השם שלו?

 

כנעני פוני וסוני- מבשרת

מצא מין את מינו.

 

כלב כלב, מהנדס, תל אביב

לא יודעת מה איתכם, אני לא הייתי רוצה שהוא יהנדס עבורי משהו...

 

כהן צמחוני כרמיאל

מעניין אם הוא באמת צמחוני...

 

כהן שלגיה- נתניה

עוד זוג הורים מקורי. מאוד מקורי. חיים באגדות...

 

צור קופית- גשר הזיו

מילא קופית, נניח, אבל כשזה בא ביחד עם שם משפחה שכזה זה פשוט אסון.

 

אטיאס בוצית- בית נקופה

אוי, למה לעזאזל בוצית? נו באמת איזה אנשים רעים קוראים לבת שלהם בוצית?

 

שקל שבע- ירושלים

איך קוראים לך? 7 שקל. מה? 7 שקל. טוב אני יביא לך כסף רק תגידי לי איך קוראים לך. 7 שקל. מסכנה.

 

מגדל תמיר- גבעתיים

עוד הורים שרצו להתאים בין שם המשפחה והשם הפרטי. מזכיר לי שמות כמו קרן אור, איילת השחר וכו'...

 

ימין גמורה- חדרה

משה, אני גמורה...הסקס היה נהדר! משה: גמורה, איזה שם נפלא לביתנו הקטנה.

 

ישראלזון יום טוב ולי- בני ברק

התאמה מושלמת בין בני זוג.

 

כהן אמנון ומאדים- יהוד

ההורים לא שמעו שהספר נקרא: נשים מנוגה וגברים ממאדים. למה לקרוא למישהי מאדים??? אני בחיים לא יבין את זה.

 

ניר אורגילית- רעננה

אין הרבה מה להגיד.מוזר ומקורי.

 

זינגר מחלה- בני ברק

אויש עוד מסכנה...איזה באסה להסתובב עם שם כזה...

 

אם מישהו מקוראיי נפגע אני מתנצלת מראש...ההורים שלכם אשמים לא אני.


 


נכתב על ידי , 18/5/2003 00:07  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,630
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל144 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 144 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)