לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של 144

הבלוג לא מתעדכן בגלל שהתפטרתי

כינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

פוסט קצר אחרי משמרת קצרה (:


 

שלום אפשר לקבל את הטלפון של מוקד  אמ...אמ...

אני: מוקד עירוני?

הילדה: לא...אמ...אמ...

אני (מנסה לעזור ולקדם את השיחה): מוקד רפואי?

הילדה: לא....אמ...אמ...

אני:? אז איזה מוקד?

הילדה: אמ...אמ...מוקד של מכירת כרטיסים להופעה של טאטו.

אני (משועשת מהבקשה): עם כל הכבוד לטאטו אין מוקד כזה, את צריכה לומר לי שם של חנות למכירת כרטיסים.

הילדה:אמ...אמ...טוב....ביי...

 

 

שלום אפשר לקבל את ארבל ספורט?

אני: באיזה עיר זה?

הוא: זה בטלויזיה, תוכנית ספורט...

אני: (לעצמי- נו באמת...)

לבסוף הוא התפשר על שידורי קשת.

 

 

מקרה מוזר שיכול לקרות:

 

יש אחת בשם - אלמוני מלכה, מספר חסוי.

 

וגם משפחת פלוני רחל ואמנון, אריאל.

 

אוקיי, עכשיו אם הבת של אמנון ורחל פלוני מתחתנת עם הבן של מלכה אלמוני ושומרת על שם משפחתה הקודם...מה יוצא?

 

ורד פלוני-אלמוני. אכן, תמונות קשות. איך היא חותמת על צ'קים?

 

 

אנשים עם הורים מקוריים:

 

חלום יעקב (יעקב שם פרטי)

עץ הדר (הדר שם פרטי)

 

חידה נושאת פרסים:

איזה שם משפחה לא קיים מבין כל אלה:

 

פה       אף       גרון       אוזן       שיער       לסת        שן        עין.

 
 
 
 

נכתב על ידי , 1/6/2003 13:32  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,630
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל144 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 144 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)