לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Can Fell The Pressure



Avatarכינוי:  ~Rachel~

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

יום חרא.


לא יודעת.

מרגישה חרא.

צריכה נחמה.

מנסה להבין את החיים אבל לא מצליחה.

מרגישה את הלחץ

נמאז לי מהחיים

כואב לי הראש

קר לי.

המחשב איטי קצת

אני שונאת את זה.

לא בא לי להיות פה.

מנסה להוציא את עצמי מפה.

לא מצליחה.

נמאס לי !

נכתב על ידי ~Rachel~ , 29/11/2007 21:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I WANNA HOLD YOU


פרק 1 מוחעחעחעחחע:

די מטומטם אבל חפיף. זה ישתפר בהמשך..:

 

לפני 5 שנים:

"נו מתי נגיע?" אמרתי לאבא בזמן שנסענו ללונדון,עברנו דירה כי קידמו את אבא בעבודה והמשרד שלו עבר מאוקספורד ללונדון. התרגשתי מאוד , לא ידעתי אם יהיו לי חברות או חברים , אבל הכול ביד הגורל.

"אלכסה הגענו!" נרשמתי כעבור יומיים לבית הספר שם הכרתי את זואי, הברה הכי טובה שלי היום .

כיום:

"אהההההההההההההה! אנחנו הולכות להופעה של מקפליי!" יש! המשכתו לצרוח עד שנגמר לנו הכוח .

יום ההופעה  בחוצות העיר לונדון:

" אני כבר מתה לראות את דאגי במציאות סוף סוף" אמרתי לזואי בהתלהבות.

"ואני את הארי" היא אמרה במבט מאוהב

"אפשר כבר לחשוב מה כבר יקרה "

"אי אסתכל לו בעיניים ואז הוא יסתכל לי גם הוא יעזוב את המקלות יעלה אותי לבמה וינשק אותי ארוכות."

"הא?" ניערתי אותה מהמחשבות.

"אוף תני לי לחלום.."

ערב ההופעה:

אצטדיון ווימבלי לא יכל להיות מלא יותר האצטדיון היה עמוס בבנות ובנים.

Star girl היה השיר הראשון היה אפשר לשמוע את כולם שרים איתם ביחד.

אחר כך הגיע השיר lonely   כעבור 4 שירים הם יצאו להפסקה של רבע שעה, הפלא' שלי רטט בכיס הג'ינס שלי אוייי.... זה היה סקייטר די.

הכרתי אותו באינטרנט זה נשמע לא טוב אבל בכול זאת הוא חמוד, "מה שלומך? סקייטר."

"אני לומדת למבחן" שלחתי לו בחזרה. אי לא טיפוס שקרן אבל לא יכלתי להעביר את כל ערב ההופעה בהתכתבות איתו בפלאפון , הוא היה מבין. ההופעה הסתיימה , ינסינו לרוץ אחרי האוטובוס וכנראה חצי ווימבלי חשב גם ככה ,אז ויתרנו.

אני בחיים לא אשכח את הערב הזה

בבית, אחרי המקלחת החלטתי לשלוח לסקייטר הודעה שבעצם הייתי בהופעה.חשבתי שהוא יתעצבן (בנים..)

אבל לא היה לו אכפת.

"אז לילה טוב"

"לילה טוב גם לך " שלחתי לו בחזרה.

הנחתי את הראש על הכרית ונרדמתי.

 

***

נכון הפרק דפוק אבל זה משתפר..|הדגש|אני חושבת|סדגש|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דפוק XDDDDDDDDDDDDDD

נכתב על ידי ~Rachel~ , 28/11/2007 12:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי סוף סוף!!!


ממממממממ..........

 

 

אחרי הרבה זמן שלא עידכנתי.

 

נו על מה אני אכתוב?

יש לנו איזושהיא פעילות בפנימייה שלנו על עבודת ה', גאד! >< איזה מפגר זה,

צריך לצבוע את המועדונים בציורים שכול קבוצה בוחרת..

 

בקיצור מטומטם בהחלט..

 

החלטתי להעלות את הפיק שלי..

כן כן הפעם אני יעלה אותו...לא כמו פעמים קודמות שאני כתבתי שאני יעלה אבל לא העלתי..כנרהא מחר, או היום יותר מאוחר, מתי שאני אספיק.

יואו איזו חופרת אתי ^^

 

ועוד משהו ארוך XDDD

היה לנו ערב כיתה אתמול (26.11) אז כל הוועד היה מפורסם אחר

הייתה קלי קלארקסון (דורית 3>), אבריל לאבין, נינט טייב...ועוד מישהי לא קשורה->>

ציפי שביט..

נו טוב....לאנשים באמת יש מוח דפוק XDDD

 

בא לי להוסיף תמונה אחרי כל החפירה הזאת.! =]]


אההה..היופי$^$%^!#$^ -אני אחזור לעדכן כשאני אקום לתחיה-

 

שעקסי שלי !!! XDDD
נכתב על ידי ~Rachel~ , 27/11/2007 16:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





465
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Rachel~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Rachel~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)