לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Can Fell The Pressure



Avatarכינוי:  ~Rachel~

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

~תמונות~


 

^*~תמונות~*^

ניסיתי לשים תמונות מקודם אבל התמונות גדולות מדי, אז החלטתי לעשות תמונות של דאגי&מקפליי

 

^^

 



כן,כן, זו תמונה שעקסית במיוחד....

 



ממ...החבורה בהרכב מלא. XDD

 



טום רוץ!! מהר יותר!דאגי והארי בעקבותינו!!!!!!! XDDDD



איזה חמוד >< הוא רציני כאן!$%



דני החתיך!$^ ><

 

כן, רציתי לשים גם את של הארי וטום אבל המחש מסרב...><

 

אז נגמר^^.


 

-אחותי הקטנה מתחילה לצרוח בשביל הכיף, וזה מפחיד אותי XDD

 

מעניין ממי היא ירשה את זה

 

-אולי אחשלי קונה לי גיטרה %^$%^ אני כולי בהתרגשות!

 

-חברה שלי אמורה לקנות לי את וונדרלנד, אבל הסיכויים קלושים ביותר =[.

 

 

 

 

נכתב על ידי ~Rachel~ , 8/12/2007 18:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון...


מ...

 

עיצבתי את הבלוג, לדעתי הוא היה מכוער ><

 

טוב, הגעתי למסקנה שאני חייבת להרעיב את עצמי.

יש לי תחת מכוער, ומעכשיו אני אוכלת רק בבוקר ובערב, ובארוחת צהריים בבצפר, אני לא אוכל.!!

 

 

[אני מקווה שאני אחזיק מעמד, ואני יודעת ששזה לא מעניין אתכם אבל חפיף]

 

 

מממ.....

משעמם לי, אז אולי אני יעשה תמונות....

 

בה ביי. ^^

נכתב על ידי ~Rachel~ , 8/12/2007 18:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממממ......מפגר@#$#@%@#$%


אתמול הרגשתי מוזר, בהתחלה הייתי קופצנית וסבבה והכל

אבל אבל הרגשתי ממש מוזר, הייתי עצבנית, כאילו

 

בא לי לברוח מהפנימייה [אני בפנימייה.], כאילו בא לי לברוח

מהעולם.

אני לא יודעת מה כבר עשיתי שאני מרגישה ככה.

והיום אני שוב את אותו הדבר  :((

קמתי בכוח, לא הלכתי לכיתה, היו לנו חזרות להצגה וריקוד.

 

למה אני מרגישה ככה. כל היום חשבתי על הבית

אתמול בערב הייתי כ"כ עייפה אבל לא! הם בכוח עושות

חזרות!

אני נרדמת כל שנייה,[כנראה נפלה בי רוח השינה]

חצי מתה, חצי חיה.

 

ואז שסוף סוף החריזו על הפסקה חצי שעה, אני נרדמת לי

עם שירי מקפליי[ כוסוניםשלי].

חברה שלי, מתחילה לעצבן אותי, אנלא יודעת למה,

אבל כל פעם:"רחל תעשי את זה!"

נו רחל! למה את לא עוזרת נו, את ורוני[חברה שלי] לא עושות כלום."

אני מרגישה רע על זה שאני מדברת[יותר נכון כותבת] עליה ככה מאחורי

הגב, אבל אני מרגשיה שאני פשוט הייתי חייבת

לפרוק את זה. עכשיו הם בטח עושות שלטים, אין לי כח בשביל זה.

אני בלי קול. הייתי צריכה לצעוק גם מתי שלא היה לי קול.

אני לא יכולה לשיר. שכחתי כבר איך אני נשמעת, אני מגעגעת לקול שלי.

הייתי יכולה לשיר בקול גבוה, אבל עכשיו הוא פשוט נעלם.

 

אני כ"כ שמחה שהוצאתי את זה ממני.

 

 

נ.ב

מרית, חברה שלי לא מרגישה טוב.

אני אוהבת אותך, תרגישי טוב.

 

 

נכתב על ידי ~Rachel~ , 4/12/2007 14:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





465
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Rachel~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Rachel~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)