לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Can Fell The Pressure



Avatarכינוי:  ~Rachel~

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

אל תעצרו אותי עכשיו!


אוקיי, בא לי באטרף מקפליי עכשיו.

השירים שלהם כאלה משמחים אותי%^&$%6

[כן אני נשמעת כמו איזה גורו, אבל חפיף XD]

 

למשל: בפוסט הקודם, חפרתיי על מתמתיקק, ועל איך שאני שונאת את המקצוע הזה,

ושאפילו כתבתי על המורה שיר , ואז בחדר, שמעתי את TCFC ונכנסתי לדיכאון כי אני לא יודעת כלום ,

ואז חברה שלי גררה אותי ללמוד [זהבה איוב! מתה עלייך 3>], וגם באותו זמן שמעתי איגנורס, ואמרתי לעצמי שנאי לא צריכה להתייחס לכלום,

כי הציונים והתעודה ומתמטיקה, לא אומרים עליי כלום, ואז שהיא יניסתה לעזור לי, ירדו לי דמעות [זה אחרי שהשיר נגמר]

כי שמתי לב עד כמה היא אוהתב אותי, ואמרתי לעצמי שאני פשוט תריכה לא להתייחס, והלכתי לשיון מעוצבנת, ועצובה.

ואז בבוקר ניסיתי לא לקום, ולעבוגד על המדריכה שוכאבת לי הבטן [ומסתבר אח"כ" שהיא כן כאבה לי-LOL]

והיא אמרה לי לקום, כי ליעד [המנהל] אומר למדירכות לעשות רשימות מי נמצאת בארוחת בוקר ומי לא, אז קמתי בלי רצון, ושבלי חשק לחיות, לא אכלתי כלום, שתיתי רק נסקפה. [שד"א היה מגעיל ברמות!!><]

ואז הלכתי לאם בית אחרי שעתיים של למידה [נביא] והיה הפסקה באותו זמן, וויתרתי על לימוד תורה וביולוגיה [למרות שיש לי מבחן יום ראשון^^] ונרדמתי שם, ואח"כ אני ועוד חברה שלי [בקיי], היינו בחדר אם הבית כי היא הלכה לחדר אוכל, והיא אמר שהיא תחזור עוד חצי שעה, בקיצור ננעלו!!!!!!!

 

והיא כזה, נו טוב. הלכה ל-DVD הנייד והמשיכה לראות את הסרט שהיא הייתה שקועה בו ['האיש הקטן'], ואני כזה, 'אוקיי, בנות יוצאות לחדר האוכל, אולי יש מישהי שאני מכירה, והיא מכירה גם את אמ הבית, ומחפשת בחולן,[ שזה היה כמעט בלתי אפשרי בגלל הסורגים], ואז היא באה יצאנו, הלכתי לחדר אוכל עם בקי, טחנו כמה שיותר, הרגשתי דבה[!!!] היה אנגלית, נגמר השיעור [שאגב היה בוחן, ואני יודעת שנכשלתי] ואז הגיע הרגע הגדול:  המבחן!!!![ככה הרגשתי באותו זמןXD]

ראיתי את המורה שלנו, שעליה כתבתי את השיר XD, ואז אמתרי לה שאם אני יכולה לעשוץת מבחנים חוזרים, במועד ב' ביום שלישי והיא כזה לכי למנהלת, אני ועוד חברה שלי הלכנו, ואז היא אמרה לנו לחזור למורה, חזרנו והיא אשרה לנו.

וזהו!!!!!ניניצלתי,

חזרתי לחדר, התקלחתי ארגנתי דברים, חיכיתי שעתיים, עד לשעה שתהיה לנו עם הרב [ראינו אויב המדינה ^^]

ואז הלכתי הביתה!

 

 

וזהו, אני מקלידה את זה, כי הייתי חייבת לפרוק את זה איפשהוא, וזה המקום המתאים,

ונראה לי שיש בו מסר קטן:

 

כל הלימודים, ציונים, תעודות, עבודות ומבחנים, תלמדו, זה חשוב,

אבל אם קיבלתם ציון גרוע, אתם לא אמורים להכנס לדיכאון, פשוט תחייכו, ותגידו תודה שלא קיבלתם אפס במבחן,

לא להתייחס, כי שום מספר מפגר לא יהרוס לכם את החיים.

נכון ?!

נכתב על ידי ~Rachel~ , 10/1/2008 21:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החבר בריטי שליי+תמונות מלאאאאאאאאאאאאאאאא


סתם. רציתי למשוך אנשים לבלוג, יותר כניסות=יותר כניסות XD

 

פוסט חדש! =}

 

 

 

נכתב על ידי ~Rachel~ , 8/1/2008 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לימודים!&^$$ בשביל מה יש אותם בכלל???????


*~^~הכירו-מתמטיקקה~^~*

 

 

 

 

אתם מכירים את הקטע הזה, שאתם לא מקשיבים בשיעור,

ואז המורה מכריזה שיש במחן, ואתם אומרים לעצמכם:

'אני כבר אלמד, זה לא קשה?,

 

אז זהו, אל תקשיבו לעצמכם, תקשיבו למורה,

זה בדיוק מה שקרה לי, וזה סיוט, אינלי מוגש מה אני עושה פה על המחשב במקום ללמוד.

כנראה מחשבים זו הנחמה שלי XDDD.

 

 

 

או יותר נכון החולשה שלי, בקיצור, נא להקשיב בשיעור D: [יצא לי חרוז, קול.]


חיברתי שיר, וככה זה יצא:

 

"המורה למתמטיקה, אני בחיים לא אבין אותך.

מה את רוצה ממני?

החיים שלך קשים עד כדי כך???!

הרווח שבשינייך מפה ועד לונדון.

וכן, אני לא אומרת מתמטיקה,

אלא חשבון[!!!!].

בשיעור אפחד לא מקשיב,

אפילו לא העציץ החביב :)

כנראה מאוד משעמם לך,

אם את מורה למתמטיקה[חשבון]

מה לעשות?

החיים הם קקה.

יא זונה!!!!!!!!!!!!!!!'

 

זהו.XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

קטע זה נכתב ברגע אי שפיות,

כל קשר למציאות הינו מקרי בהחלט, או שלאXDDD

 

תאחלו לי בהצלחה! O:


 

ועכשיו, אחרי כל החרבושי שכל האלה,

אני אראה לכם תמונה של אנשים חתיכים במיוחד, שישפרו לכם את המצב רוח D: [אני מאוד מתחברת לסמיילי הזה XD]

 

~דלישס~XD



 

וגם הוא~יאמי~

 



 

~אני עדיין לא שבעה~

[התקופה לפני הקרחת]

~והשתייה~

[סורי לא הייתה לי תמונה שלו לבד, של טום. אני בפנימייה.]



~ולקינוח~

[עם צבע עאעאעאע! :O]



 

אוי, זהו, סיימתי להזיע.

עכשיו צריך להשיג מישהו שינקה את המקלדת XD.

זהו להיום, חפירות. עוד מעט.

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי. נראה אם אני לא אנטוש את הבלוג.

נכתב על ידי ~Rachel~ , 8/1/2008 21:54  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Nממממ.............................


~*>משעמם<*~

מה נסגר איתי ועם הכותרות האלה.???????!

 

 

 

אני לא יועדת למה. אבל אנ מרגישה   מוזר מאוד,

לא עצובה, לא שמחה.

מרגישה מוזר. -_-

 

חברה שלי לא באה נראה לי כבר איזה שבוע, ואני לא יודעת מה נסגר איתה..

 

מירת אם את קוראת את זה-

את חולה?! מבריזה מבית ספר?!, כי אני אלא מדברת איתך הרבה באייסי[אהמאתמולאהמ]

אז אם את קוראת, תני סימן חיים,ווהכול יהיה שוב טוב יותר,


 

 

נכתב על ידי ~Rachel~ , 6/1/2008 15:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

465
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Rachel~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Rachel~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)