לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עד סוף העולם.



Avatarכינוי:  בוטן מתוק(:

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

ההוא.


שנה עברה היום מאז שנפרדנו, החיים השתנו הרבה, אתה יודע?
השתחררתי מהצבא לפני שלושה שבועות, התחלתי מועדפת בתחנת דלק..

אני חושבת עלייך הרבה בשבועות האחרונים, כמה רצינו אז לחיות ביחד אחרי שאני אשתחרר, אבל עברה שנה ולך כבר יש אהבה חדשה.
אני? אני לא פרמטר בכלל.

זו הייתה שנה שהחיים השתנו בה המון, מקצה לקצה.
הרבה פעמים אני חושבת "מה היה קורה אם...?"

מה באמת היה קורה?
אבל זה לא קרה.
החיים לגמרי שונים עכשיו, אני משוחררת, חזרתי לגור אצל ההורים  (בכלל לא דמיינתי את עצמי ככה).

אז יש לי חברים, משפחה, עבודה, שאיפות... אבל מה עם אהבה?
לא מזמן יצאתי עם מישהו, מישהו שגרם לי להבין שאהבה היא לא משהו שקורה כל יום.
אתה יודע, באמת אהבתי אותך.
אולי אני עד היום אוהבת אותך.

אני עושה המון טעויות, אבל גם למדתי מהטעויות של העבר.
עכשיו אני לגמרי לבד, לגמרי.
 

רק פה אני כותבת בתפזורת, כל משפט בנושא אחר, כי רק פה אני יכולה. התגעגעתי.

להתראות, בעוד תקופה. 

נכתב על ידי בוטן מתוק(: , 21/8/2013 01:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





18,926
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבוטן מתוק(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בוטן מתוק(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)