לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"יותר טוב כלום מכמעט.."


"החזאי אומר שמחר יהיה יפה יותר... מה חזאי מבין?! מה חזאי מבין.."

כינוי:  אני ולא כלום..

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


 

אני נרגישה עכשיו כמו,,,,,,,פשוט כלןם.

הכלום הז יתפוצץ....

 

כנראה את לא רוצה להיות איצ ממש בקשר..

וזה כואב. הכי כואב...

אני מרגישה שלא אכפת לך מנה שקורה איצי ובעולם......

אל תאבדי א עצמך....ואם את רוצה לעבד את האחת שאני כ,כ אוההבת ומעריכה רק תאמרי.

שאני אדע מה קורה סביבי.

ואם זה ביכלל מעניין אותך.......

קירה פיזית לא תזיק...אני לא נושת

 

מה שאני רוצה שתבאי לעצמך  סטירה קטנה, ותחשבי אם את רןצה לאבד אותי......אם לא, תעשי משהו כדיי למנוע

אבל תבחרי  דרך...אני.....LOST

אתן לך תקציר שבועיף

סופי שלחה לי מכתב לממיל, נכנסתי, וזה היה מכתב התאבדות. הייתי ואני דיין בהלם מהכל..ל ע דעתי מה לעשות...אחריי כמה צלצולים היא ענתה לפון והייתה בהלם שהיא חייה..........מפה לשפ, מחר היא רוצה שאבוא לעשן איתה מלא חשישץ....

 

אני מרגישה שאני צריכה חיבוק ממך...כמו פעם.....בבקשה..אני מפורקת

 

נ.ב- לא להיפגע מהניסוים, זו השעה והכדורין שבגוםי..

 

חילה טוב חלומות פז

נכתב על ידי אני ולא כלום.. , 2/1/2009 02:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ולא כלום.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ולא כלום.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)