לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"יותר טוב כלום מכמעט.."


"החזאי אומר שמחר יהיה יפה יותר... מה חזאי מבין?! מה חזאי מבין.."

כינוי:  אני ולא כלום..

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אבסורד.


 

אישפוז, ראש השנה-יומהולדת אופיר. זמן סופי 18.11.06

חשיבה על ילד.

טיסה להולנד. אפריל 2007,

כניסה להריון.

התדרדרות במשקל, סכנת אישפוז. מאי.

התלהמות.

הפסקת כדורי דיכאון.

שתיקה.

יומהולדת, הסגרה, חשיבה אישפוז.

הפלה.

דיאטן חדש= אוגוסט 2007

כניה להריון.

חשיבה על נשירה מהלימודיפ. נובמר 2007.

רוגזת.

פרישה מדיאטן, פרואר 2008

טיפשות.

לחצי פסיכומטרי והבחינה. 16.408

לחץ

תוצאות מאכזבות. מאי.

 

דיכאון מחריף.

 

לידת שוהם 20.5.08

שמחה חולפת ודיכאון מקרטע אליי.

יומהולדת . 17.6

זנות.

כישלון טסט. 19.6

 

פיצוץ.

שתיקה.

 

אני לא יודעת לאן אני ממשיכה לכאן אינ רק יודעת שהיא תשלם.

נכתב על ידי אני ולא כלום.. , 25/6/2008 15:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ולא כלום.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ולא כלום.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)