לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it’s a good time to die


כמו רוב האנשים שפותחים בלוג גם אני פתחתי אחד במטרה להעביר את הזמן...שהיה לי מקום שאפשר לפרוק בו תיסכולים שמחות ואת החיים המשעממים שלי ואולי אפילו להכיר אנשים חדשים.......נחמד לא? XD;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

שאלון קצר D:


טוב אז גנבתי לאילנה שאלון אחד מהבלוג שלה שאני ישאל אותה אחר כך אם אני יכולה אותו XD;

 

1. שם פרטי? שני

2. כינוי והסבר? הורים: שונת שני'לה שונשון חברים: שאנשאן שאנצ'אן ושאנטי יעל: טחול שמנה שוונצה וטיפשה XD למה? תשאלו אותם.....

3. גיל? 14 וחצי

4. עיר? מעלה אדומים

5. יש אחים? כן אחות קטנה

6. ההורים נשואים? כן

7. מה אתם לובשים? בגדים?.....

8. מה מתנגן אצלכם בפלייליסט? ברגע זה מיאבי

9. יש לך אייסיקיו? כן

10. יש לך מסנג'ר? כן

11. מה הדבר האחרון שאכלתת? יוגורט

12. יש לכם חיית מחמד? כן חתול כלב וחברים דימיוניים...

13. הייתם בחו"ל? כן בשוויץ ובקרוב (עוד איזה 7 שנים ככה......) מקווה להיות ביפן

14. מידת הנעליים שלך 37 

15. מאמין באהבה? כן

16. מאמין באהבה וירטואלית? כן

17. מאמין באהבה ממבט ראשון? לא ממש...

18. מה דעתך על הומואים/לסביות? אנשים כמוני כמוך ולפעמים קצת יותר.....*אהםולרובהםגםיותרסקסיםאהםסוביוריטסוקהלדוגמהאהםאהם*

19. מאמין בגורל? לא ממש...

20. מאמין בה'? לא

21. חוף או הרים? שאלת אבא אמא מפחינתי

22 לישון או לקום? לישון

23. קרמבו וניל או שוקו? שוקו P:

24. איזה שפות אתה מדבר\לומד? עברית אנגלית צרפתית ערבית ויודעת טיפה יפנית ומקווה ללמוד עוד וטיפה ספרדית בגלל שאני תקועה בבית עם חולת טלנובלות ספרדיות >_>  

25. בן אדם של יום או לילה? לילה

26. רגיש לדגדוגים? למה שאני יגיד? כדי שאתם כמו כולם תתחילו לתקוע במותניים שלי אצבעות כדי לראות עד כמה גבוה אני קופצת מזה?! כן....

27. יש חבר/ה? לא

28. כמה פעמים בשנה את/ה בוכה? ואני גם סופרת...

29. התחביב האהוב עליך הוא? לרקוד לצייר (אני אוהבת לשיר למרות שאני לא ממש טובה בזה XD;) לנגן (למרות שגםן בזה אני לא כל כך טובה XD;) לקרוא להיות על המחשב וללמוד דברים חדשים

30. עברת על החוק? מי לא?....

31. נרדמת בשיעור? כן

32. מה הפאדיחה הכי גדולה שלך? לא רוצה להזכר...

33. מתי פעם אחרונה הסתפרת? ביום האחרון  לחופש הגדול בגלל סיפור עתוב ואכזרי מאוד T~T

34. מתי פעם אחרונה התקלחת? אתמול

36. מתי פעם אחרונה הגנת על הכבוד שלך? בפעם האחרונה שמישהו ניסה לפגוע בו

37. מתי פעם אחרונה הגנו על הכבוד שלך? לא זכור לי מקרה של מצב כזו ._.

38. שם אהוב לבן? גביראל יוקי שיניצ'ירו סיישירו קמואי יואי ריטסוקה....

39. שם אהוב לבת? שון סאקורה קונאטה ריי שני הארוהי וגבריאל וקירה

40. שם אהוב לכלב? שוקי P: (השם של הכלב שלי XD; ) גם רקס יפה XD

41. בגדת אי פעם? יש מצב תלוי מאיזה פחינה......

42. בגדו בך? כן..... הבריזו לי פעם מהופעה שהיינו צריכים לעלות ביחד ולכן נדפקתי ומפחינתי זה סוג של בגידה כי אני סמחתי על הבן אדם הזה שיגיע...

43. מה דעתך על בגידות? מסריח.....

44. מה הפחד הכי גדול שלך? התמוטטות רגשית סרטן וושאני יגרום למצב הרסני בעולם או שהעולם יגיע למצב כל כך נוראי...

45. מה החלום הכי גדול שלך? להצליח בכל מה שאני עושה ולעשות את כל מה שאני רוצה בחיים הכי טוב שיש!

46. האם יש קשר בין הפחד לבין החלום? לא נראלי......דווקא כן אבל עדיין....

47. זרקו אותך? לא

48. אתה זרקת? כן

49. מה התכונה הכי בולטת בך? לא יודעת..... אני יודעת שאני טיפה מוזרה ויש לי כמה נטיות מוזרות ואני אוהבת דברים מוזרים...ואולי מצחיקה? D:

50. מה היית משנה בך? לא משהו מיוחד..... אולי רק שאני יהיה יותר חזקה וגמישה זה הכל.

 

חברים ומשפחה שלך

51. הבן אדם שהכי חשוב לך? משפחה וחברים ויעל XD

52. הבן אדם שאתה הכי אוהב? הבישים שלי ויעל D:

53. הבן אדם שאתה הכי מתגעגע אליו? כרגע אני רק מתגעגעת לעוגה שהייתה לי לפני 5 דקות ;_;

54 הבן אדם שעושה לך טוב על הלב? יעל אילנה שני ובכלל החברים שלי P:

55. הבן אדם הכי מצחיק? יעל ואילנה והבן אדם שעשה את המערכון עם אחמאד הטרוריסט המת XDDDDDD

56. הבן אדם הכי לא מצחיק? גלית ._. היא עדיין רודפת אותי....

57. הבן אדם הכי מוזר? מקווה שאני D:

58. הבן אדם הכי יפה? הבישים שלי ומיאבי

59. הבן אדם הכי קרוב? אין אדם שיותר קרוב אליי מאשר אני....

60. הבן אדם שאתה סומך עליו? תלוי במה....נראה על ההורים שלי ושני 3:

61. הבן אדם שסומך עליך? לא נראלי שאני בן אדם שקל לסמוך עליו XD;

62. הבן אדם שהכי השפיע עליך? כל מי שאי פעם הקשבתי לו או שהייתי קרובה אליו

63. הבן אדם הכי כשרוני? יש הרבה ובכל תחום....

64. הבן אדם הכי חברמן? המורים שלי ._.

65. הבן אדם הכי מניאק? פאקצה א' ב' וג' הבצפר הקודם שלי קקה שקקה הנבלה (המבין יבין) אנסים ושובניסטים ויש עוד כמה D:

66. הבן אדם הכי אמיתי? ................. O: נראלי יעל כי היא אף פעם לא שיקרה לי D: חוץ מפעם אחת *אהםיוטובאהם*

67. הבן אדם הכי מצליח? אני בעתיד! D: <

68. הבן אדם הכי ספאמר: שני >_> מקרה L

69. הבן אדם הכי צפוי: אבא שלי....

70. הבן אדם הכי לא צפוי? אני? D:

71. הבן אדם הכי חכם? איינשטין

72. הבן אדם הכי מטומטם? בוקין

 73. הבן אדם הכי מסטול? אני יעל ושני XD;

74. הבן אדם הכי חרמן? הנבלה >_>

75. הבן אדם הכי רומנטי? לא הכרתי עדיין אחד כזה חוץ ממני XD;;;;

76. הבן אדם הכי זיין? O:

77. הבן אדם הכי זיין שכל? אבא שלי -.-

78. הבן אדם הכי רגיש? ............................................

79. הבן אדם הכי וותרן? אמא שלי לצערי...

80. הבן אדם שאתה הכי רוצה לראות עכשיו? את הבישים שלי מול העיניים שלי.

82. הבן אדם שאתה תשמור על קשר עוד 10 שנים? יעל

83. הבן אדם שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה? כל בן אדם שיביא איתו קולה ומה לעשות

84. הבן אדם הכי פופלארי? הארוהי ואד XD;

85. הבן אדם שהכי מבין אותך? אני

86. הבן אדם שאתה הכי מביך אותו? אם אני מביכה מישהו זה הזמן לומר לי את זה...

87. הבן אדם הכי עשיר? גאידמאק -.- 

88. הבן אדם שתמיד מסתדר עם כולם? לא מכירה אחד כזה

89. הבן אדם שלדעתך הוא יותר מבן אדם? הבישים שלי

90. הבן אדם שהכי הרבה מקלל? אילנה O_____O

91. הבן אדם שאף פעם לא מקלל: אמא שלי

92. הבן אדם שהיית מסכים שיישן אצלך? או יש הרבה *-* יש לי את כל הבישים שלי שמוזמנים..... ויעל D: ובכלל חברות

93. הבן אדם שהיית רוצה לישון אצלו? בן אדם עשיר שלא יאנוס אותי בלילה ד_ד

94. הבן אדם שהיית רוצה לגור איתו? ההורים שלי D:

95. הבן אדם שהיית רוצה לטוס איתו לחו"ל? יעל וחברים שלי בכלל... 

97. הבן אדם שהכי היית רוצה לראות אותו צוחק? כל בן אדם שיצחק ממשהו שאני אמרתי

98. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו מתפרסם? אותי D:

99. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו בכלא? את אותה רשימה של האנשים המניאקים....אנסים ושובניסטים!

100. הבן אדם שהכי עוזר לך? אני

 

כן או לא

101. נהנה בינתיים מהשאלון? אחרת לא הייתי עושה אותו

102. יושב על כסא? לא על הראש של אבא שלי

103. להמשיך? בזמנך הפנוי

104. אכלת משהו שגרם למישהו להקיא? לא שידוע לי

105. התחלת עם מישהו? לא

106. התחילו איתך? כן

107. נשארת ער כל הלילה? כן

108. דיברת יותר מ3 שעות בטלפון? כן 

109 . הרגת חיה בטעות? נמלה...

110. הרגת חיה בכוונה? נמלה...

112. פגעת בעצמך פיזית? כן אם בכוונה ואם בטעות

113. מעשנת סיגריות? לא

114. מעשנת נרגילות? לא

115. שמת לב שאין שאלה 111? עכשיו כן...

116 שותה אלכוהול? לא

117. היית עם 2 אנשים בו זמנית? לא

118. צללת עם דולפינים? הייתי רוצה...

119. היית ערום בציבור? לא שידוע לי.......

120. נפגשת עם מישהו מהאינטרנט? כן

121. רצית להיות מישהו אחר? לא ממש....

122. התקלחת היום? עדיין לא

123. הורדת שיערות מהרגליים? וזה מעניין מישהו כי?... 

124. התעלפת? לא נראלי....

125. קיבלת נכשל בתעודה? לא

126. שחית בעירום? באמבטיה זה נחשב?

127. עשית קרב גרעפסים? לא אני לא טובה כל כך בגרעפסים.....

128. התנצלת על משהו שעשית? כן

129. היית כל הלילה על המחשב? כן

130. היית כל הלילה מול הטלוויזיה? כן

131. העברת פתקים בשיעור? מי לא?

133. היית אצל פסיכולוג? יועצת פסיכולוג אותו בולשיט

134. פתחת את הפה באמצע מבול כדי לטעום טיפות? כן מה רע בזה? XD; 

135. בכית בסרט? כן

136. ניתקת למישהו בפרצוף? כן

137. טרקת למישהו ת'דלת בפרצוף? עדיין לא יצא לי XD 

138. נשארת כיתה? לא

139. קפצת כיתה? גם לא

140. השומר לא הכניס אותך לבי"ס כי בא לו? מזה בא לו? O<

141. היה לך גבס? חצי גבס...

142. קנית קונדומים? לא

143. עשית היקי? היקי?

144. עשו לך? היקי?

145. התביישת בעצמך? כן

146. התביישת בהורים שלך? לא

147. התביישת בחברים שלך? פה ושם

148. עברת ישור שיניים? לא אני לא ממש צריכה

149. חשבת לעצמך אם בריטני ספירס באמת בתולה? לא ממש אכפת לי

150. יעזור לך אם אני אגיד עכשיו שהיא לא? לא

 

אסוציאציות

151. אהבה? יחסים

152. שלום? ערבים

153. מתנחלים? כתום

154. יהודים? להקה

155. מוות? שחור

156.חיים? כיף

157.כבוד?הורים

158.מים? ים

159. ערפאת? בן אדם עם שם מצחיק

160. בצפר? בית ספר

161. חופש? חופש גדול

162. חו"ל?יפן

163. עבודה? כסף

164. הצלחה? עתיד

165. השראה? ים

166. שדים? מגניב

167. מלאכים? קצת פאטת

168. תנ"ך? ענת

169. סוכר? קולה

170. נשיקה? לשון

 

מה עדיף

171. לונדון או פריז? שניהם

172. סאבלימינל או הצל? שיחנקו שניהם

173. אש או מים? שניהם

174. הארי פוטר או שר הטבעות? שניהם

175. חנוכה או פורים? שניהם

176. משפחה או חברים? שניהם

177. לילה או בוקר? שניהם

178. מחשב או טלוויזיה? מחשב

179. חושפני או צנוע? לא זה ולא זה

180. מוזיקה או סרטים? שניהם

 

השלימו את החסר

181. השם "דניאל" מזכיר לי את? דניאל מזרחי...

182. מה שאני הכי רוצה עכשיו זה? אוכל מנגות וצורב די וי די ושאבא שלי יסדר לי את כבר את החדר...

183. הכי אוהב? הרבה דברים

184. הכי שונא? הרבה דברים

185. טוב ש...? אני קיימת XD;

186. חבל ש...? שאין לי שוקולד ברגע זה...

187. הלוואי והיה לי? שיער שחור סייד ליפ ותחת שיתפוס קצת פחות מקום ><

188. אין דבר העומד? מולי כשאני עצבנית

189. אם תרצו? אז תרצו

190. מי ששונא אותי מצידי ש...? יחנוק את עצמו

191. אחרי השאלון אני? ילחץ על כפתור: "שמור"

192. לא הייתי צריך? לתת לשובניסטים לחיות

193. אני חייבת לומר תודה ל? ההורים שלי

194. אני חייבת לומר סליחה ל? אף אחד...אם הייתי צריכה לבקש סליחה אז כבר עשיתי את זה

195. למה אני אף פעם לא? שלמה עם עצמי ושואפת לשלמות ולכם לא מרוצה מכל  מה שאני עושה

196. אבגדהוזחטיכלמנסעפצקר? ......................שת...................

197. יומולדת זו סיבה ל? מתנות אוכל עוגה וחברים

198. העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם? תחיו בכיף ותתרחקו ממני אם אתם אנשים שאני לא אוהבת

199. הערבים הם? בני אדם

200. שלוש מילים שאתה יכול לומר על עצמך? קוראים לי שני

 

אי פיניש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

תגיבו לי D:

נכתב על ידי , 13/1/2008 16:47  
504 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  shani

תמונה




1,221
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshanigami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shanigami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)