לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-My-Destiny-Is-U-



כינוי:  *Im-Your-Destiny*

בת: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

חיח...שאלון....


איך קוראים לכם? כריס...(כריסטינה)

אתם אוהבים תשם? יאפ
אם היית יכול/ה לקרוא לעצמך בשם אחר איך היו קוראים לך? לא רוצה שם אחר טוב לי עם שלי 
בת/בן כמה את/ה? 16

איך יקראו לילד שלך? לא יודעת....><

התאהבת פעם? כן
כמה ילדים יהיו לך? מאיפה לי..
מה את/ה לובש/ת ברגע זה? חולצה ומכנס פי'גמה
החלום שלך? חח יש הרבה..
מעשן/ת סיגריות? כן
סמים? לא

פעם חשבת להתאבד? לא
מצב חברתי? מעולה
החברים הכי טובים? הכי טובה זאת ליזקע ואלקה
הקול האחרון ששמעת? טלויזיה
המקום האחרון שהיית בו? מול הטלויזיה

האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון? לרה

התנשקת פעם עם בן עם בן/ בת עם בת? כן
יש לך חברים הומואים/לסביות? לא
איפה תגור/י שתהיי/היה גדול/ה? לא יודעת באלי ניו יורק
למה דווקא שם? כי באלי:]
קר לך או חם לך? נעים
משו שהיית מוותר/ת בעצמך עליו? לא יודעת צריך לחשוב
באיזה גיל תתחתנ/י? לא מתחתנת:P
הפחד? פרפריםםםםם
את מי אתם הכי אוהבים בעולם? הורים

עם מי הכי הייתם רוצים להיות עכשיו? עם אף אחד
השיר האחרון ששמעת? Papa.Roach.-.To.Be.Loved

השיר שנדבק לך? אין

שיקרת פעם? כן
מה הדבר הכי מטורף שעשית? נתתי בוקס למורה..

הערוץ שאת/ה הכי מסתכל בו? טלויזיה כבויה
תוכנית? ...
מילה שעולה לך בראש? אין
התאהבת בידיד? כן
מאמין/ה באהבה ממבט ראשון? כן

אם כן קרה לך? כן
הסרט האחרון שראית? самый лутший фильм
היה יפה? יאפ:] מצחיק בטירוףףףף
בקולנוע או בטלוויזיה? במחשב

אתם שומעים עכשיו מוזיקה? כן
מי האיש האחרון שראיתם? אמא
מי בא לכם לראות? אף אחד

מאמינ/ה באלוהים? לא יודעת

מה לדעתך קורה אחרי שמתים? גילגול נשמות
עשית פעם סיאנס? לא

אתם אוהבים את איך שאתם נראים? בסדר...=\\

תוכנה שאתם שונאים בעצמכם? אני אומרת את האמת בפנים אפילו שהיא כואבת ואני פוגעת בזה באנשים

אמרת למישו "אני אוהב/ת אותך" והתכוונת? כל הזמן
היית פעם בחו"ל? כן
הרביצו לך? מכות היו אבל לא הרביצו לי
הרבצת למישו? ועוד איך:]
איך היה הסקר? בסדר
מה אוהבת לאכול? מנה חמה:]
מה אוהבת לשתות? בירה:P
צבע עיניים? כחול

צבע שיער? שחור
גובה? 1.65
משקל: 54
סמיילי אהוב? ^^ , =P
הדבר הכי מגעיל? פרפרי לילה

הסרט הכי דפוק שראיתם? BLONDINKA V SHEKOLADE

כמה זמן על המחשב? שעה ככה
פתגם שעושה לכם את זה? לחיות את הרגע:]
אוהבים את החיים או לא? בסדר

כמה אחים? אחת
השם הכי יפה לילד? דניאל
השם הכי יפה לילדה? אליס...ארינה...

איפה אתם גרים? ערד
אתם חושבים שהוא יתגשם? החלום? לא יודעת נראה כבר

סמיילי הכי מעצבן? =//
יש לכם פורום? לא 
את מי אתם מעריצים? לא מעריצה אף אחד:]

באיזה שעות אתם הולכים לישון? כשבאלי לישון אז אני הולכת

הכינויים שיש לשם שלכם? קריס..קריסה...

הכינוי הכי אהוב? קריס:]

אתם אוהבים מישו עכשיו?[בנים]: לא
מסר לחיים? אל תחכו אלא תחיו את הרגע:P

נכתב על ידי *Im-Your-Destiny* , 10/2/2008 19:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שונאת את הקטע הזה. פשוט שונאת.


פאק פאק פאק פאק פאק!!!

 

יופי התאהבתי...

כמו תמיד...

יאאלהההה אמרתי לעצמי 100000454354387897 פעם שאסור להתאהב יותר...

כן זה התחיל ככה..

ועכשיו זה אסון...

 

אני צריכה לגרום לו לשנוא אותי...

כי אם לא אני אסבול...

ואיך שאני מכירה את עצמי אם אני לא יעשהב את זה אז

הידיים שלי יהיו חתוכות...

 

 

דיייייייייייייייייייייי

שונאת בנייםםםםםםם

פשוט שונאת.

 

 

נכתב על ידי *Im-Your-Destiny* , 5/2/2008 16:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זונה, זונה, זונה, זונה, ז-ו-נ-ה!!!!!


ווואיייייייייייייייייי!!)(*&&^*U^%&%$^

טיך אני שונאת את האנשים הפוזאיסטים המתנשאים האלווווו בליעעעעעעעע

יבבאטט טיביה ורוט בליעע

 

(השמות פה בדויים...לא רוצה אי הבנות)...

 

 

היום בבצפר

היתי בכיתה ודיברתי עם מישהו...

פיתאום היא צצה משום מקום ומתחילה להוציא את הפוזות שלה עליייייי...

"מה את נוגעת בגבר שליייי??הוא רק שלי!!"

ופקה פקה...קיצר הבנתם את ההתחלה...

את ההמשך אתם יכוללים להבין לבד אני מקווה...

 

כאילו ילדה...דבר ראשון אף אחד לא מתכוון לקחת אותו ממך (אפילו שהוא בכלל לא שלך והא לא רוצה אותך והוא ממש ממש רחוק מלהיות שלך..)

 

דבר שני....

אמרת לי היום משהו מעניין בבוקר...

שיש לך המון המון בנים...

וזה מה שהופך אותך לזונה..

אה לא...לשרמוטה...נשמע יותר טוב

אז יאלה טוסי לי מהעיניים לפני שאני מפוצצת אותך ופותחת את הפה ומספרת מי את באמת...

ותאמיני לי להתעסק איתי לא כדאי...

 

רק עוד פעם תעזי...

 

 


 

 

****עצה:

 

כשיש לכם בעיות עם מישהו,

אל תשמרו את זה בלב.

תשחררו אותם.

נכתב על ידי *Im-Your-Destiny* , 4/2/2008 21:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *Im-Your-Destiny* ב-4/2/2008 21:21
 





3,124

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Im-Your-Destiny* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Im-Your-Destiny* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)