לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’’t worry....be Adi:)


בחיי שאין לי מושג מה לרשום...חכו אני עוד יתפתח ויפתיע ברישומים אפילו את עצמי

כינוי: 

בת: 34



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

כשקמתי והלכתי...


זה היה לילה מלא באהבה

אפילו רגש שמזמן שכחתי שקיים אצלך הופיע שם

ואז בבוקר קמת והכל השתנה

הפרצוף הפך לאטום

המבט לקפוא

והמגע..המגע לא היה שם

אז קמתי והלכתי,פעם ראשונה!

קמתי לקחתי את עצמי ויצאתי מדלת ביתך כל כך בטוחה ושלמה עם הצעד הזה

תוך כמה זמן כבר התנצלת שפגעת ושלא התכוונת...

בלי כוונה קרו המון דברים הא?!

בלי כוונה זה נגמר

בלי כוונה נשארתי שם על אש קטנה

בלי כוונה התרחקנו

בלי כוונה חזרתי לאותה נקודה

מן מעגל כזה שכל הזמן חוזר על עצמו...

לרקוד על 2 חתונות רציתי

רציתי שתיפגע שתרגיש את הכאב שאני הרגשתי

אבל אין 2 חתונות

באחת החתונות הגירושין באו לפני החופה אפילו

הכוס לא נשברה

אבל הלב נשבר....

וזה כואב

וזה מייגע

וזה מתיש....

 

הלוואי ותבין כמה שינוי עברתי

כמה אני לא אותה אחת

כמה למדתי מטעויות

הלוואי וזה לא יהיה מאוחר מדי..

הלוואי וההבנה שלי כלפיך תשתנה

שאני לא אחשוב שאתה האדם הקפוא והמגעיל שאותו פגשתי כ"כ הרבה לאחרונה

הלוואי ואני לא ארגיש כמו שהרגשתי בזמן הזה

כי רגשות זה דבר שבא וחולף

אבל פגיעות וצלקות זה דבר שנשאר לתמיד!

אהבתי אותך בכל שניה ושניה

בכל ס"מ וס"מ שיש בי

והכל פשוט נעלם

ברגע אחד שפשוט קמתי והלכתי

עם כל השניות והס"מ שהיו רק שלך לתקופה כ"כ ארוכה....

הדרך שלי מתחילה מכאן פעם ראשונה באמת באמת לבד ובלעדיך

ומשום מה אני יודעת שהיא תיפגש עם הדרך שלך שוב....

מעניין אם גמאתה חושב על המפגש דרכים הזה?

ואם גמאתה כזה בטוח שהוא יקרה....

 

זהו...

התעייפתי..:(

 

לילה טוב..

נכתב על ידי , 13/9/2008 21:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,535
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+עדידס+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+עדידס+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)