לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימנו של חייל (לשעבר) מתוסכל (כבר לא כ"כ) בדרך לקצונה (ונפלתי)

הבלוג הזה מיעד אך ורק לשעות הקטנות של הלילה, מומלץ להרחיק ילדים,זקנים ואנשים הרגישים לבמבה אוסם,פיצה וחצילים מטוגנים (לא בהכרח בסדר הנ"ל). כמו כן אין כניסה לאוכלי גפילטה פיש... סוריי....

כינוי: 

בן: 40

ICQ: 14057950 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011


אתמול היה לי טיפול כימותרפי...  עברו כבר 27 כאלו.. זה כמעט הפך להיות עניין שבשגרה. מזל שהיו כמה אנשים מדהימים לשמח אותי.

אני אוהב אותכם ! העלתם לי חיוך על השפתיים...

נכתב על ידי , 24/1/2011 23:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז מה אכפת לי בעצם אם זה דביק יותר ממסטיק על המדרכה ביום חמסין !?

 


נכתב על ידי , 16/1/2011 21:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מזג אוויר נפלא, רכיבת כביש ארוכה, גלידה וחיבוק... כן, שבת מצויינת.
נכתב על ידי , 8/1/2011 14:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtost אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tost ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)