לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cheerful From Life


Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אופטימיות,אהבה,שיגעות חושים אחד שעושה חיוך כל כך טוב.


אךך...איך להתחיל פוסט של אופטימיות?ב"שאלום" נחמד וססגוני?ב"הכל טוב אצלכם?"ככה שהקורא

יתחבר יותר מהמילים הראשונות?...או בכלל להתחיל את הפוסט בכתיבה מהירה והפצצת אופטימיות

שאומרת שכל העולם יהיה טוב יהיה מושלם וזה מה שהוא עכשיו,אז זהו.שאצל כל אחד ואחד מאיתנו

האופטימיות יכולה לפרוץ בדרך אחרת ואני יכול להגיד לכם שאני לא אתחיל את הפוסט שלי בשאאאלום

ססגוני ונחמד או בשאלה של מה שלומכם...כי את האמת אני כן! רוצה לדעת מה שלומכם,אבל להתחיל

לשאול מה שלומכם כל מי שיראה יענה ולא יתיחס על הפוסט עצמו אלא רק האנשים שבאמת זה חשוב להם,

ואני גם לא אפציץ בכמה שהעולם נהדר ויפה כי הוא לא נהדר ולא יפה ולא הכי מושלם בעולם, כי זאת לא האופטימיות

שלי האופטימיות שלי היא שכן העולם יהיה יותר טוב וכן יהיה נהדר,לאט לאט וכולנו נשמח וכולנו נשוב ליהיות האנשים

שכולנו רוצים לראות אצל כולכם.

אני מאושר,כן אני מאושר,תיהיו גם אתם מאושרים,תיהיו קצת יותר אופטימים....

רגע,אין לי כבר פוסט על אופטימיות? כן יש לי פוסט על אופטימיות! אז מה אני כותב את זה שוב?!

למה?! כי אף אחד לא מבין את היופי שבדבר!לא,לא אף אחד רוב האנשים לא מבינים שאופטימיות

זה רגש ,זאת סיבה,זה משהו עמוק,זה משהו שטוח,זה משהו שכדי לאחוז בו כמו שכדי לאחוז באהבת חייך

אופטימיות זה משהו מעולה אבל במידה מוגדרת,תנו לה להשתלב בחייכם אבל לא לשלוט,תנו לי להראות

לכם שאופטימיות תראה לכם דברים יפים.

אהבה,אהבה זה דבר שאני כל כך מעריך,כל כך אוהב לאהוב כל כך אוהב ליהיות נאהב,כל כך רוצה שכולם

יאהבו אחד את השני,בעתיד,אוטוטו...רק שלא ישנאו,מה זה יתן להם?...

תאהבו ותיהיו אופטימים!!גאד דאממט!! חח.

 

 

עד כאן,החיוך שמצד שמאל פונה אליכם וממשיך לחייך.

נכתב על ידי , 27/7/2008 05:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטלי ב-26/8/2008 20:14
 



גם כשכואב מנסה לחייך...


די!אני כבר לא יכול...

הרבה דברים שאני עושה משתבשים לי ופוגעים בי,זה נשמע קטע שאנשים

יגידו עליו בטח "בוהו" אבל לי לא אכפת,כי ככה אני...אני לא מתיחס להפגנות מפגרות שכאלו

אני פשוט אוכל הכל,אוכל ואוכל ואוכל...ועכשיו זה כבר אוכל אותי מבפנים.

אני רוצה לספר את זה לכולם,אני רוצה להגיד לכולם מה קורה.

אך מכל האגואיסטיות שיש בי אני שומר הכל בשבילי בכדי לא לבכות תוך כדי שאני מספר

מה באמת קורה אצלי.

אני חולם על יום שקט מול אגם גדול,שמש זורחת גבוה בשמים,הדשא ירוק,הרוח נעימה.

והיא,היא לידי שוכבת איתי על הדשא הרך,מתבוננים למעלה לשמים רואים את האין סוף של

הכחול,אני מסתכל לה בעיניים ויודע שהיא אוהבת אותי,המקום שומם וריק מאנשים.

רק היא ואני.

ככה אני רואה את היום הזה שאני יוכל להרגע,להגיד תודה לאלוהים שעשה את הכל בשבילנו,

לחייך אליה,לנשק אותה כמו שאף פעם לא נישקתי אותה,להגיד לה שאני אוהב אותה.

ללכת לקצה של החוף,ולצעוק,פשוט לצעוק!

להוציא הכל החוצה,את כל השחור שמצטבר לו עכשיו...

זה עוד יקרה,אני יודע שזה יקרה.

אבל עד שזה יקרה,אני אוכל את עצמי,ולא,אני לא אוהב לדבר על מה שקורה בפנים.

אני אוכל את הכאב של האחרים בשביל שלא יכאב להם,אני רוצה שכולם ישמחו.

אני רוצה שלכולם יהיה טוב,אני רוצה ליהיות בכאבים ויסוריים שרק להם יהיה קצת יותר טוב.

הכאב שלי בפנים לא משתווה לכאב שלהם,ככול שכואב להם יותר אני נאכל יותר.

תביאו לי את הכאב שלכם ואני יאכל אותו במקומכם.

אני צריך את זה,זה מה שמחזק אותי,זה מה שמניע אותי זה מה שעושה אותי אני.

בלי לדעת שאתם מרגישים קצת יותר טוב עם עצמכם ברגע שחילקתם איתי את הכאב

שלכם אני יעלם...

 

החיוך הוא כאב מוסתר אצלי,תנו לי לעזור לכם לחיך בלי להסתיר כאב...

 

 

 

עכשיו זה פחות רלוונטי כי למדתי להביע את עצמי ואני עדיין לומד...

הפוסט הזה הוא אחד הקשים שכתבתי...

תלמדו גם להביע את עצמכם וגם אתם תדעו שטוב גם להקשיב וגם להביע

את עצמכם,זה מתחיל במילים קטנות ולאט לאט אתם נפתחים יותר

וזה מקל הרבה יותר ...

 

האופטימיות שולטת=]

נכתב על ידי , 25/7/2008 21:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Spinel ב-25/7/2008 22:03
 





2,476
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדקל =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דקל =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)