לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

King for a day,Fool for a life time...


We will always be much more human than we wish to be


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

I have lost the trust i had in you


כבר אין לי על מי לסמוך.

ונמאס לי להעמיד פנים שהכל בסדר.

נכתב על ידי , 19/9/2007 20:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sierra. ב-7/11/2007 03:15
 



קליפה.


אנו רודפים אחרי שקרים לא כתובים.
אנו פוסעים בנתיבי הזמן.
ועודני נלחם, ועודני נלחם
את הקרב הזה, כולו לבדי
אין לי כתף לבכות עלייה,
אין לי מקום לקרוא לו בית.


קצת תמונות אדירות מהראפטיניג בחווה.

אני הבחור היחידי שלובש ז'קט כזה,בחלק האחורי של הסירה.


 


 



היה כל כך כיף אז.

נכתב על ידי , 15/9/2007 22:31  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Megalomaniac. ב-19/9/2007 13:33
 



מה?


אז חזרתי לעדכן,לא יודע למה בכלל.

אפשר לכתוב סדרת ספרים שלא תבייש את הארי פוטר גם מבחינת עלילה וגם מבחינת עובי על מה שעברתי מאז הפוסט האחרון פה.

3 שבועות בארה"ב עם חברים.

החוויה הכי גדולה שבן אדם כנראה יכול לעבור בחיים שלו.

אתה מוצא עצמך,אתה מוצא את אלוהים,אתה מנקה את הראש וחוזר בן אדם חדש,שזה דווקא הקטע הבעייתי כי כולם התרגלו לאתה הישן.

הספקתי לריב עם כולם,להשלים עם כולם,להיות מתוסכל,להיות שמח,ולהתחבר עם אנשים חדשים ובקטע הזה אני דווקא די שמח כי אני ממש נהנה.

ועכשיו,כרגיל הכל בלאגאן אחד גדול וצריך לחכות להזדמנות הבאה להתרחק מכולם ולנקות את הראש,בתקווה שהטראק 2 יצא (המסלול של 3 שבועות לארה"ב רק ברמה יותר קשה).

 

עד אז אלוהים גדול,אז rock on.

 

נכתב על ידי , 15/9/2007 16:39  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קארן ב-15/9/2007 22:20
 





כינוי: 

בן: 32




928

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOutshined אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Outshined ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)