לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  baka chibi :3

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

יום ראשון של לימודים XD




התחלנו ב-9
אני ודניאל נפגשנו כרגיל במנהרה ב-9
דניאל:את לא חושבת שכדאי להיפגש מאוחר יותר....רק 9 וחמישה P:
אנחנו מגיעות לבצפר ורואות כמה בנות מדברות עם דודי(המחנך XD)
מסתבר שהשיעור התחיל בעשרה ל9 ולא ב9 ורבע כמו שאמרו לנו XD;
הובילו אותנו לכיתה
המורה בקושי יודעת לדבר עברית ויש לה מבטא אהרון קשה XD;
אבל לפחות היא לא מאמינה בשיעורים ומרשה לאכול בכיתה +___+
הוו כן ולמורה קוראים יעל P:
כל כך מחרפן לשמוע את השם שלך מכל אחד בכיתה ><"
אחרי שעתיים משעממות של אנגלית וסיפור על בצפר של חיות היה אוכל
עמדנו לנו בעמדת הריבוע(הריבוע=ריבוע של מזגן שיש בתקרה ומוציא רוח ממש קרה XDD)
ופתאום הגיעו להן 4 שקיות מים מקום מקום XDD
זה היה כמו בסרטים שהגדולים עושים טקס חניכה לחדשים XDDDD
כולם עמדו ליד הקירות איזה 5-10 דקות כאילו היה פיגוע או משהו XDDD
ואז דודי(שוב המחנך) בא ונידב מישהו לנקות את המים XD;
אחרי זה היה לנו טקס משעמם בחוץ
שירים גרועים
ואז היה כינוס באמפי
ולהסבר הזה יש קומיקס שמתאר את כל מה שקרה XDDD




לאלה שלא הבינו -.-
אני,דניאל,דודי,גל ואולגה מגיעים לאמפי והוא מלא
אחת המורות באה אלינו ואומרת שנעבור מסביב כי אין פה מקום
דודי נזכר במזגן שיש לנו ליד הכיתה XD
אנחנו רצים בשביל לתפוס את זה(שלא יהיו אי הבנות,כל אחד רוצה את המזגן בשבילו XD)
אני ודניאל מובילות
אנחנו רצות
דניאל מועדת במדריגות XD
אני ממשיכה לרוץ XD
אני מגיעה
דניאל גם
דודי בא משום מקום ומעיף אותי משם XDDD
אולגה וגל גם מגיעות
אנחנו רבים על המזגם בזמן שכולם מסתכלים עלינו במבט של "חבורת מפגרים Oם"
והמורה ממקודם עם מבט של "שמתי עליכם עין! +_+ "
בסוף איכשהו הצלחנו לשבת ככה שלכולם יהיה מזגן XDDD
אחרי זה היה לנו דודי(מחנך)
ואז לשון
דניאל הציקה לי כל הזמן O:<
אחרי השיעור הזה סיימנו ללמוד אז חקרנו את הבצפר
גילינו איפה החדר מוזיקה
ושיש שם אנשים XDD
וגם את החדר אומנות ואת האנשים שם ;^^
ואז הלכתי לדניאל
היה לי משעמם אז הלכתי להחליק את השיער(והפוני במיוחד Oם )
ואז עברתי ללקים שלה XDDDD
עידן בא
אחרי שהוכחתי לו שאציטון מסיר לק הוא הסכים שאני ישים לו XDDD
למרות שחצי הוא שם לעצמו כי אני לא סיימתי עם שלי XD;
בזמן שאני ודניאל הלכנו לאכול כמו בהמות הוא הוריד את מה ששמתי ;>>
ואז הייתי צריכה ללכת P:





נכתב על ידי baka chibi :3 , 31/8/2008 22:51  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sexy Zomby ב-9/8/2009 12:16
 



עוד 4 ימים


נגמר החופש -.-
למרות שמצד שני כבר ממש משעמם לי בחופש וחם

אבל עדיין,זה תיכון...
מבחנים,בגרויות,עוד מבחנים,עוד בגרויות

היום אבל היה לנו פגישה אישית לכל אחד עם המחנכים
עד היום בבוקר לא ידעתי בכלל באיזה כיתה אני
מסתבר שאני י'5 D:
עם דניאל XD
והמחנך דווקא ממש נחמד D:
לא רבקה שכזה XD;
אבל גם רבקה הייתה סוג של בסדר '^^
וגם באנגלית אני עושה 4-5 יחידות(גם שם עם דניאל XD)
ומתמטיקה מסלול חובה(3-4 לפי מה שאמרו לי)

אה...
הוו כן,שני השמנה חזרה משוויץ D:
היא הביאה לי פיגר D:
והייתי יום שישי איתה בים

היה כיף XD
כל כך הרבה שיפשופים מהים XDD
ונשרפתי קצת בפנים
זהו אני חושבת,לא נראה לי שיש עוד משהו XD;
נכתב על ידי baka chibi :3 , 24/8/2008 21:28  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Drew~ ב-29/8/2008 13:00
 





4,780

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbaka chibi :3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על baka chibi :3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)